Chì ghjè Martenichka, quandu, perchè hè purtatu, à chì tempu di u mese hè sguassatu? Chì ghjè a Storia di Martenichka?

Cosa hè Martenicka Cosa hè quandu hè purtatu A chì ora di u mese hè cacciatu Cosa hè a Storia di Martenicka
Cosa hè Martenichka, Quandu, Perchè si porta, chì tempu di u mese hè eliminatu Cosa hè a Storia di Martenichka

Cù u capu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) è u candidatu presidenziale Kemal Kılıçdaroğlu chì porta un braccialetto Marteniçka, i citadini cercanu ciò chì hè un marteniçka è u significatu di u bracciale marteniçka. Una vechja tradizione balcanica, i braccialetti marteniçka sò purtati à u principiu di marzu. Hè cridutu chì sta tradizione, fatta di fili rossi è bianchi, rende i desideri cum'è a salute, a furtuna, l'abbundanza è a fertilità.Oghje, martenichkas sò sempre purtati in parechji paesi Balcani. Allora, chì hè Martenichka? U significatu di u bracelet Martenichka. Quandu è chì mese di u mese deve esse eliminata Martenichka? Chì ghjè a storia di Martenichka?

Cosa hè Martenichka?

Martenitsa o Martenichka hè un ornamentu fattu di lana bianca è rossa, purtata da u 1 di marzu à a fini di marzu. Cù l'arrivu di a primavera, i ghjorni tradiziunali Baba Marta (Nove Marta) cumincianu. Baba Marta, chì data di i tempi antichi, hè una tradizione unica in Bulgaria. In questu ghjornu, i bulgari prisentanu simboli chjamati "martenitsa" à i so parenti è amichi, chì li vulemu salute è forza in tuttu l'annu. Sicondu u custumu, i martenitsas sò purtati finu à vede una rondine o una cicogna.

Sta festa hè chjamata "Çestita Baba Marta!" in bulgaru. hè celebrata. Babbu Marta - Nove Marta hè una di e tradizioni più venerate cunservate finu à questu ghjornu. Questi ghjuvelli sò ancu attaccati à l'arburi di fruttu, case è animali. In questu modu, i desideri sò fatti per u novu annu agriculu per esse fruttu è pruduttivu.

Cosa hè Martenicka Cosa hè quandu hè purtatu A chì ora di u mese hè cacciatu Cosa hè a Storia di Martenicka

I primi martenitsas eranu fatti di solu fili rossi è bianchi, senza usà altri ghjuvelli è dettagli, è sò stati purtati nantu à e persone è l'animali per alluntanà u malu ochju. In certi rigioni, muniti d'oru o d'argentu sò stati attaccati à sta corda rossu-bianca torciata, chì era usata com'è simbulu per a prutezzione di e malatie.

A bellezza è u sensu esteticu di u populu, chì hè un arte autenticu, si manifesta ancu in martenitsas in i periodi più tardi. Martenitsas, chì prima eranu fatti di lana rossa è bianca, sò datu diverse forme cum'è tassels, balli è persone. E forme chì anu u postu più impurtante in a storia di i Martenitsas sò; Sò pupi fatti di corda rossa è bianca, cunnisciuti cum'è "Pijo è Penda".

U culore biancu utilizatu in Martenitsa rapprisenta a longevità, è u culore rossu rapprisenta a salute è a forza.