A nave di ricerca scientifica cinese Tansuo-1 righjunghji l'incognite di l'oceani

A nave di ricerca scientifica cinese Tansuo righjunghji l'incunnisciutu di l'oceani
A nave di ricerca scientifica cinese Tansuo-1 righjunghji l'incognite di l'oceani

A nave di ricerca scientifica chinesa Tansuo-1 hà tornatu à u portu di Sanya in a pruvincia di Hainan in u Sud di a Cina u sabbatu 11 di marzu, dopu avè finitu a so prima missione di ricerca scientifica di immersione prufonda cù tripulazione internaziunale in l'acque intornu à l'Oceania.

A nave, chì porta un sottumarinu di ricerca tripulatu chjamatu Fendouzhe, chì significa "Working Non-Stop", hà iniziatu a so missione in uttrovi 2022. L'Istitutu di Scienze è Ingegneria di u Mari Profondu di l'Academia Cinese di Scienze hà annunziatu chì a nave hà cuntinuatu a so missione per 157 ghjorni è hà viaghjatu più di 22 mila miglia nautiche in acque oceaniche.

Un totale di 10 urganisazioni lucali è internaziunali anu participatu à u viaghju scientificu. Duranti a spidizioni, Fendouzhe hà fattu successu 63 immersioni. In quattru di questi, l'altitudine hè stata righjunta sottu à 10 mila metri. A squadra di ricerca di l'espedizione hà realizatu a prima indagine internaziunale di immersione à grande scala è sistematica in a regione "Kermadec Trench" di l'Oceanu Pacificu sud-occidentale.

Per d 'altra banda, a squadra hè cascata à u fondu di dui scoglii sottumarini, unu di i quali hè a "Diamantina Trench" in l'Oceanu Indianu sud-est, è hà cullatu macro-organisimi, scogli, petri, sedimenti è campioni d'acqua da quì.