L'Ecunumia Cinese Cresce 5 Per centu Media Annuale in 5.2 Anni

Crescita di l'Ecunumia di Gin Percentu mediu annu
L'Ecunumia Cinese Cresce 5 Per centu Media Annuale in 5.2 Anni

U primu ministru cinese Li Keqiang hà presentatu u rapportu di u travagliu di u guvernu in a 14a sessione di u 1u Cungressu Populare Naziunale. Li Keqiang hà dichjaratu chì in u 2022, l'ecunumia chinesa hà ottenutu una crescita stabile, a qualità di u sviluppu hè aumentata, a stabilità suciale hè stata mantenuta, è sò stati ottenuti novi rializazioni, chì ùn sò micca faciuli in u sviluppu di a Cina.

Ricordendu chì a crescita ecunomica di a Cina l'annu passatu hà affruntatu pressioni purtate da parechji fatturi interni è esterni inaspettati in più di COVID-19, Li hà nutatu chì mentre l'epidemie hè stata cuntrullata sottu a guida di u Cumitatu Centrale CPC, i sviluppi ecunomichi è suciali sò stati avanzati è e misure di prevenzione di l'epidemie sò state migliurate.

U Premier Li hà ricurdatu chì l'annu passatu l'ecunumia chinesa hè cresciutu di 3 per centu, u tassu di disoccupazione in u paese hè diminuitu à 5,5 per centu è l'IPC hè statu registratu cum'è 2 per centu, è chì l'ugettivi di sviluppu annuali stabiliti per l'ecunumia chinesa sò stati basamente ottenuti in un cumplessu. è ambienti variàbbili, mentri l'ecunumia ferma forti.Sullicò a so resistenza.

Ricordendu chì u PIB di a Cina hà righjuntu 121 trilioni di yuan, Li hà dichjaratu chì a crescita annuale media in l'ultimi cinque anni hà righjuntu u 5,2 per centu. "In l'ultima dècada, u PIB di a Cina hè aumentatu di circa 70 trilioni di yuan, è u tassu mediu di crescita annuale hà righjuntu u 6,2 per centu", hà dettu Li, aghjustendu chì mentre e pratiche di riforma è apertura sò state realizate in u paese in l'ultimi anni. 5 anni, a custruzzione cumuna di u Belt and Road Ellu hà dichjaratu chì u prugressu hè statu fattu è u voluminu di u cummerciu esteru di China hà superatu 40 trilioni di yuan.

U rapportu hà nutatu chì a Cina cuntinueghja à u primu postu in u mondu in quantu à u capitale straneru chì attrae è l'investimenti stranieri chì face, è chì i risultati pruduttivi sò stati ottenuti in settori cum'è a lotta à a miseria, l'innuvazione scientifica è tecnologica è a migliurà l'ambiente ecologicu. .

U scopu di crescita per u 2023 hè di circa 5 per centu

U primu ministru cinese Li Keqiang hà annunziatu chì u scopu di crescita di l'ecunumia chinesa quist'annu era stabilitu à circa 5 per centu. U rapportu hà ancu stabilitu l'obiettivu di furnisce 2023 milioni di novi impieghi in cità è cità in 12 è di riduce u tassu di disoccupazione registratu in cità è paesi à 5,5 per centu.

Li hà dettu ancu chì i sforzi seranu fatti per mantene l'Indice di Prezzi à u Consumatore (CPI) à 2023 per centu in 3 è per assicurà chì a crescita di u redditu di e persone resta à u listessu livellu di a crescita ecunomica. Dichjarà chì u bilanciu di pagamentu serà mantinutu mentre mantene a stabilità in u cummerciu esteru è migliurà a qualità di u cummerciu esteru, u Primu Ministru Li hà dichjaratu chì a produzzione di granu serà mantenuta sopra à 650 milioni di tunnellate è l'ambiente ecologicu serà migliuratu.