Celebrendu u 45th Day Afforestation in Cina

U ghjornu di l'afforestazione hè celebratu in Cinde
Celebrendu u 45th Day Afforestation in Cina

U presidente cinese Xi Jinping hà assistitu à l'avvenimentu di piantazione d'arburi per deci anni consecutivi da u 2013. U presidente Xi, chì hà enfatizatu ripetutamente l'impurtanza di l'afforestazione è l'inverdimentu di l'ambiente, hà dichjaratu chì e risorse forestali devenu esse prutette in u megliu modu pussibule.

Xi Jinping, chì hà assistitu à l'avvenimentu di riforestazione tenutu in a capitale Beijing in 2013, hà dettu: "Cuntinuemu l'avvenimentu di riforestazione. Piantà arburi ogni primavera hè a nostra data constante. disse.

In u 2015, quandu u presidente Xi hà assistitu à l'avvenimentu di riforestazione in u distrittu di Chaoyang di Pechino, hà dettu: "Avemu da rinfurzà a cuscenza verde, rinfurzà i sforzi di risturazione ecologica è di conservazione. Questu hè un mumentu storicu ". usatu e frasi.

À l'avvenimentu di riforestazione in u 2018, Xi Jinping hà dettu: "In cunfurmità cù u cuncettu di sviluppu centratu in e persone, incuraghjemu tutte e persone in tuttu u paese à verdi l'ambiente. Imbelliscemu l'ambiente inverditendu. " disse.

In u 2021, u presidente Xi hà spiegatu l'impurtanza di piantà arburi, dicendu: "L'ecologia hè una di e parti più impurtanti di una bella vita. L'essenza di a bella China hè a salute. Solu e muntagne è i fiumi sani alimentanu a sana nazione cinese ".

Nta l'ultimi anni, u guvernu cinese hà datu una grande impurtanza à l'inverdimentu di e terre cum'è un aspettu impurtante di a civilizazione ecologica.

Situata in a pruvincia di Hebei, Saihanba Forest Farm hè diventata a più grande foresta artificiale di u mondu. Per l'ultimu mità di seculu, i residenti di Saihanba anu travagliatu per trasfurmà e terre di sabbia in fureste, migliurà u sviluppu verde di a zona.

Ci hè 231 milioni di ettari di furesta in Cina. I zoni forestali copre u 24,02 per centu di a terra di u paese. Mentre a superficia tutale di i pascoli in u paese hè di 265 milioni di ettari, hè statu infurmatu chì u 50,32 per centu di i pascoli sò cuparti di vegetazione.