U Budget di Difesa Chine 2023 Basatu nantu à Cundizioni Raziunali

U Budget di Difesa di u Genie hè basatu annantu à Cundizioni Raziunali
U Budget di Difesa Chine 2023 Basatu nantu à Cundizioni Raziunali

Delegazione di rapprisintanti di l'Armata di Liberazione di u Populu Cinese è a Forza di Pulizzia Armata Cinese chì assistenu à a 14a Reunione di l'Assemblea Populare Naziunale Chine sözcüIn a so dichjarazione à a stampa ieri, Tan Kefei hà datu infurmazioni nantu à u bilanciu di difesa annuale di u paese 2023.

Sözcü Tan hà ricurdatu chì u bilanciu di difesa naziunale in u 2023 hè statu determinatu cum'è 1,58 trilioni di yuan (227 miliardi USD), è sta cifra hè aumentata di 7,2 per centu cumparatu cù e spese di l'annu passatu.

Sözcü Cuntinuò:

"L'aumentu di u bilanciu di difesa serà utilizatu in certi spazii. Prima di tuttu, sicondu u 14th Pianu Quinquennale, stu budgetu serà destinatu à rinfurzà più a strategia di difesa di u statu è à aumentà a so capacità di difesa rinfurzendu a furmazione militare per preparà a guerra in u scopu di a custruzzione di l'armata. Siconda, a custruzzione di a logistica muderna serà accelerata. Prughjetti impurtanti in quantu à a tecnulugia di difesa è l'equipaggiu armatu seranu implementati è a tecnulugia serà trasfurmata in u putere di cummattimentu. Terzu, l'efficienze ottenute in a difesa è e riforme militari seranu cunsolidate. U livellu di a gestione militare serà elevatu assicurendu e misure di riforma in spazii impurtanti è l'implementazione di e pulitiche urgentemente necessarie. In quartu, u travagliu, a furmazione è e cundizioni di vita di l'armata seranu migliurate da u ritmu di u sviluppu ecunomicu è suciale di u statu.

Ricurdà chì a Cina seguita risolutamente a strada di u sviluppu pacificu sözcü Hà indicatu chì seguitanu a pulitica militare per scopi di difesa.

SözcüHà indicatu chì a Cina, chì participa attivamente à a categuria di trasparenza di l'ONU in e spese militari, hà presentatu u rapportu di spesa militare di l'annu fiscale precedente à l'ONU ogni annu da u 2008.

SözcüHà enfatizatu chì a spesa di difesa di a Cina hè bassa paragunata à e grandi putenzi militari, cumpresi i Stati Uniti, in quantu à a so proporzione di u Produttu Internu Grossu (PIB), a so proporzione di e spese fiscali naziunali, a spesa di difesa per capita è a spesa di difesa per capita di suldati.

SözcüEllu hà dichjaratu chì u bilanciu di difesa limitatu di a Cina hà u scopu di prutege a so sovranità naziunale, a sicurità è l'interessi di sviluppu.