Libru Biancu publicatu nantu à a "Cyber ​​​​Governance basata nantu à u Statu di dirittu" di a Cina

U Libru Biancu nantu à a Cyber ​​​​Governance Basata nantu à u Statu di Dirittu di u Genie hè statu publicatu
Libru Biancu publicatu nantu à a "Cyber ​​​​Governance basata nantu à u Statu di dirittu" di a Cina

U libru biancu intitulatu "Cyber ​​​​Governance of China in the New Age Basatu nantu à u Rule of Law" hè statu publicatu da l'Uffiziu di Stampa di u Cunsigliu di Statu di Cina oghje. U libru biancu hà introduttu l'esperienza è e pratiche di cyber governance basatu nantu à u statu di dirittu in Cina.

In u libru biancu, hè statu enfatizatu chì in cunfurmità cù a tendenza generale di u sviluppu in u campu di l'informatica glubale, a Cina rinforza a cyber governance basatu nantu à u statu di dirittu è furnisce l'esperienze chinese à a governanza globale di l'internet.

Hè statu nutatu in u libru biancu chì a Cina hà passatu più di 140 liggi nantu à u ciberspaziu, è chì, stabilendu un sistema di lege cibernetica in u paese, hè statu furnitu un assicuranza istituzionale solida per a custruzzione di un paese ciberneticu forte.

Chjaghjendu l'attenzione à u fattu chì a Cina attiva attivamente a cumunicazione è a cooperazione internaziunale in a cybergovernance basatu nantu à u statu di dirittu, u libru biancu hà dettu: "A Cina, inseme cù i paesi di u mondu, nantu à a basa di l'indipendenza completa, l'ugualità è a mutualità. rispettu, da participà à a riforma di u sistema di cyber governance glubale, è da participà à a riforma di u sistema di cyber governance glubale, l'opportunità di i paesi di u mondu in u sviluppu cyber è accelerating u so spartera di i risultati arregistrati, oltri striving à forge una cullaburazione fatale in u ciberspaziu ". dichjarazioni sò state incluse.