Prima cunferenza di stampa di u novu primu ministru cinese Li Qiang tenuta

Prima cunferenza di stampa di u Novu Primu Ministru di Jinn, Li Qiangin
Prima cunferenza di stampa di u novu primu ministru cinese Li Qiang tenuta

U primu ministru cinese Li Qiang hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti domestici è stranieri in a cunferenza di stampa tenuta dopu a chjusura di a 14a Reunione di l'Assemblea Populare Naziunale Cinese.

Li enfatizatu chì in u prucessu di ghjunghje sin'à a mudernizzazzioni Chinese-stile è u scopu II seculu, u percorsu di riforma è apertura deve esse seguita, oltri a avanzà u sviluppu di qualità.

"U scopu di crescita di 5% hè statu stabilitu"

Li Qiang hà nutatu chì u scopu di crescita di 5 per centu hè statu stabilitu, tenendu in contu diversi fatturi.

Ricordendu chì u pruduttu internu grossu di a Cina hà superatu i 120 trilioni di yuan è chì a crescita ecunomica naziunale hè affruntata da novi sfide, Li hà dettu chì in questu casu, ùn serà micca faciule per ghjunghje à l'obiettivu, è u guvernu farà un sforzu per curregà e politiche macro. , allargà e dumande, approfondisce e riforme è riduce i risichi.Ellu nutà chì avia pigliatu una quantità di precautions.

"U vantaghju di e risorse umane hè mantinutu"

Li hà nutatu chì a pupulazione chì travaglia attualmente in Cina hè di 900 milioni, è a forza di travagliu di novu crescita hè di 15 milioni ogni annu. Rimarchendu chì a pupulazione cù educazione superiore supera i 240 milioni, Li hà dettu chì u vantaghju di e risorse umane di a Cina hè mantinutu.

U Primu Ministru Li Qiang hà sottolineatu chì a Cina hà da cuntinuà à seguità una strategia di "l'impieghi prima" è aumentà u sustegnu di u guvernu per aumentà l'impieghi.

"A pulitica di sustegnu per a produzzione di granu serà ancu aumentata"

U Primu Ministru Li Qiang hà dettu chì a produzzione di granu di u paese hè stata sopra à 8 milioni di tunnellate per 650 anni consecutivi, assicurendu cusì a sicurezza di granu in generale.

Li hà dettu: "Rulteremu continuamente a capacità di produzzione di granu di u nostru paese in a nova tappa. Aumenteremu ancu e pulitiche di sustegnu per a produzzione di granu è incuraghjemu più pruduzzione di granu. Asseguremu di sicuru a sicurità alimentaria di 1 miliardi 400 milioni di Cinesi ". disse.

"A Cina è i Stati Uniti ponu è duveranu cooperà"

In riferimentu à e relazioni Cina-US, u Primu Ministru Li Qiang hà dettu chì u cunsensu righjuntu durante a riunione trà i capi di i dui paesi in nuvembre scorsu deve esse traduttu in pulitiche reali è azioni concrete.

"Sicondu i dati, u voluminu di u cummerciu trà a Cina è i Stati Uniti l'annu passatu hà avvicinatu US $ 760 miliardi, stabilendu un novu record", disse Li. I dui lati prufittà di u sviluppu di l'altru. Ci sò più di 70 XNUMX cumpagnie straniere in Shanghai, induve era statu assignatu l'annu passatu. Alti funzionari di parechje cumpagnie anu dichjaratu chì sò ottimisti nantu à u sviluppu di Shanghai è Cina. Tuttu chistu prova a seguente verità: a Cina è i Stati Uniti ponu è deve cooperà. Ci hè assai chì i dui paesi ponu ottene u travagliu inseme ". disse.