Cos'è Einstein Probe Satellite?

Einstein Probe Satellite
Einstein Probe Satellite

Cina hà pensatu à lancià un novu satellitu di raghji X chjamatu Einstein Probe più tardi questu annu per osservà i primi fasci di luce da splusioni in galaxie distanti. U satellitu hè previstu di catturà u primu fasciu di luce da una splusione di supernova, aiuta à circà è identificà a surgente di l'onda gravitazionale, è cuntribuisce à a scuperta di corpi celesti più luntanu è dimmer è fenomeni transitori in l'universu.

In un simposiu naziunale nantu à l'esplorazione spaziale, Yuan Weimin, scientist capu di u satellitu Einstein Probe, hà dichjaratu chì u sviluppu di u prugettu satellitare hè in a so ultima tappa. Hè statu ancu annunziatu chì u più novu telescopiu "ochju di aragosta" serà stallatu nantu à u satellitu per detectà l'avvenimenti di raghji X in più profonda è largamente di ciò chì era pussibule in u passatu.

Cos'è Einstein Probe Satellite?

A tecnulugia di l'ochju di l'aragosta permette à i scientisti di osservà diverse fonti di raghji X per un longu periodu di tempu è capisce megliu cumu si trasformanu. A tecnulugia di u telescopiu di l'ochju di l'aragosta hè stata sviluppata da u 2010. A tecnulugia, pruvata cun successu, hà aiutatu à rinvià e prime carte di raghji X di u celu in 2022.