Annunziati i vincitori di u cuncorsu fotograficu "A donna turca in u 100u anniversariu di a Republica"

I vincitori di u cuncorsu di fotografia di e donne turche in l'annu anu annunziatu
'centu. Annunziati i vincitori di u cuncorsu di fotografia "Donne Turche" di l'annu

U cuncorsu di fotografia "Donna turca in u 9th Anniversary of the Republic", lanciatu da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali u 100 di ghjennaghju, hà revelatu u locu è u putere di e donne in tutti i campi di a vita cù ritratti. In u cuncorsu, in quale più di 3 mila ritratti anu participatu; In più di i ritratti di e donne chì sò l'architetti di a Turchia muderna è cuntempuranea in parechji campi diffirenti, da a salute à l'educazione, da l'arti à u sport, e ritratti di e donne chì portanu e tracce di u nostru patrimoniu culturale anu lasciatu ancu a so marca nantu à i premii.

Yanik: "A memoria suciale hè stata custruita attraversu e fotografie"

Derya Yanık, Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, hà dettu chì e fotografie occupanu u postu più impurtante in a memoria visuale formata in l'ultimi 100 anni. Enfatizendu chì a memoria suciale hè custruita per via di e fotografie, u Ministru Derya Yanık hà dettu: "L'Associazione Fotogiurnalisti di Turchia hà custruitu una memoria assai impurtante dapoi u 1985. In questu cuntestu, avemu pruvatu à presentà una nova memoria à a nostra nazione cù l'Associazione Fotogiurnalisti di Turchia in u 100 anniversariu di a nostra Republica ".

U Ministru Derya Yanık hà dichjaratu chì u cuncorsu di fotografia "Donna Turca in u 100u Anniversariu di a Republica" hè impurtante sia per u sustegnu di l'arti di a fotografia sia per dimustrà i successi di e donne turche in attività suciali, culturali, artistiche, scientifiche è sportive. fà. Felicitazioni à i vincitori di u premiu ", disse.

420 fotografi, 3 mila 59 foto

I fotografi 420 anu participatu à a cumpetizione urganizata da u Ministeru di a Famiglia è di i Servizii Suciali inseme cù l'Associazione Photojournalists di Turchia, cù 3 mila 59 ritratti quadrati è i so premii sò stati dati.

Uğur Yıldırım hà pigliatu u primu postu in u cuncorsu di fotografia "Donna turca in u 100u anniversariu di a Republica" cù una foto di l'infermiera Ece Özcan, chì si cura di i zitelli di e mamme chì anu cuntrattu u coronavirus durante l'epidemie di Covid-19.

U ritrattu di u capitanu di a squadra Naziunale di Scherma di Kılıç Nisanur Erbil in a cumpetizione, induve Selahattin Sönmez hè stata seconda, Mehmet Yılmaz hà guadagnatu u terzu postu cù a foto di una donna chì face sport in u Ponte Izmir Güzelyalı.

Ozan Güzelce cù u ritrattu di i poliziotti femini, Muzaffer Murat İlhan cù u ritrattu di a ballerina Ela Şahin, Deniz Kalaycı cù u ritrattu di Şeyma Kalkan, l'unicu fabbro femminile di Turchia, Erdem Şahin cù u ritrattu di l'artista Deniz Sağdıç, Mert Bülent Uçma cù u ritrattu di gioia di u volleyballista naziunale Eda Erdem, mentri Mert Bülent Uçma hà ricevutu menzione d'onore in u cuncorsu; Murat Bakmaz cù u ritrattu di u musicista Dilan Lutfunsa, songül Geyik cù u ritrattu di una ghjovana donna chì pittura sculture, Melike Taşkın, u maestru, è Güneş Tunç, chì hè un tessitore di tappeti, vincìu i premii di l'interazzione.

Giuria di u cuncorsu di fotografia "100th Anniversary Turkish Woman".

L'archiviu di u cuncorsu, chì hà u scopu di revelà i rializazioni di e donne turche in u 100th Anniversary di a Republica, serà purtatu in diverse cità di Turchia cù mostre è publicazioni stampate, attraversu a fotografia, i putenti mezi di cumunicazione è a lingua cumuna di u mondu. In a ghjuria di u cuncorsu, Depo Photos Editor-in-Chief Abdurahman Antakyalı, Ministeru di Famiglia è Servizii Sociali Press Advisor Celal Çamur, Presidente AFSAD Cengiz Oğuz Gümrükcü, Ministeru di Famiglia è Servizii Sociali Direzzione Generale di u Statutu di a Donna Rappresentante Meral Bayazıt, Gezginfoto Editor-in-Chief Nihan Özgen Meleke, Presidente di TFMD è Fotogiornalista di u ghjurnale Hürriyet Rıza Özel è Capu di Dipartimentu di Fotografia è Cameraman di l'Università di Başkent Şirin Gazialem.

Frames premiati

Questa presentazione richiede JavaScript.

Prima donna turca in u 100 anniversariu, Uğur Yıldırım; L'infermiera Ece Özcan, chì travaglia in l'unità di terapia intensiva per i neonati di Sancaktepe Martyr Professor Doctor İlhan Varank Hospital Training and Research, si cura di i zitelli chì e so mamme anu pigliatu u coronavirus.

Seconda donna turca in u 100th Anniversary, Selahattin Sönmez; Nisanur Erbil, capitanu di a Squadra Naziunale di Fencing Kılıç di Young Women.

Terza donna turca in u 100 anniversariu, Mehmet Yılmaz; Una donna chì face sport matinali nantu à u Ponte Güzelyalı, İzmir.

Menzione d'onore di a donna turca in u 100 anniversariu, Ahmet Serdar Eser; A donna di u pompiere in Antalya hè in lotta cù e fiamme.

Menzione d'onore di a donna turca in u 100th Anniversary, Ozan Güzelce; Pulizie femine chì alimentanu i piccioni in piazza Taksim durante u curfew impostu in Istanbul in u scopu di e misure coronavirus.

Menzione d'onore di a donna turca in u 100u anniversariu, Muzaffer Murat İlhan; Ela Şahin, unu di i ballerini di Denizli Pahoy Dance Club.

Menzione d'onore di a donna turca 100th Anniversary, Deniz Kalaycı; Şeyma Kalkan hè l'unicu fabbro femminile attivu in Turchia.

Menzione d'onore di a donna turca in u 100th Anniversary, Erdem Şahin; L'artista Deniz Sağdıç trasforma i rifiuti in opere d'arte. Sağdıç cù i so rifiuti di latte di bevande durante a so visita à İGA Istanbul Airport Waste Systems.

100th Anniversary Woman Turkish Mention Onorable, Mert Bülent Uçma; A Squadra Naziunale Turca hà battu a Croazia 2019-3 in u Campionatu Europeu di Volleyball 2 è avanzatu à i quarti di finale. A gioia di u capitanu di a squadra Eda Erdem Dündar si riflette in a lente dopu un puntu marcatu.

100th Anniversary Woman Turkish Interaction Award, Murat Bakmaz; U musicista Dilan Lutfunsa eseguisce musica di strada in a famosa Istiklal Street di Istanbul.

100th Anniversary Woman Turkish Interaction Award, Songül Geyik; Una giovane donna pittura sculture in Tarsus Elif Hatun Mansion.

100th Anniversary Woman Turkish Interaction Award, Ufuk Turpcan; U maestru Melike Taşkın insegna à i so studienti in u campu aperto per via di a pandemia di coronavirus in Kılıçtutan Village, u distrittu Altınözü di Hatay.

100th Anniversary Woman Turkish Interaction Award, Ufuk Turpcan; Güneş Tunç cuntribuisce à l'ecunumia di a famiglia tessendu tappeti in a "Casa Dokur" di a Municipalità di Uşak, induve i tappeti tessuti à manu sò pruvati à esse manteni vivi da e donne.

Quelli chì mostranu e donne turche in u 100th Anniversary

Barış Acarlı, Tolga Adanalı, Adem Altan, Ahmet Aslan, Levent Ateş, Engin Ayyıldız, Murat Bakmaz, Mürsel Çetin, Kadir Çivici, Hilal Emnacar, Ozan Güzelce, Arzu İbranoğlu, Mert Gökhan Kosventç, İhlim Korsil, İlih, Selibra Özaltın, Muhammet Özen, Sebahattin Özveren, Selahattin Sönmez, Murat Şaka, Yılmaz Topçu, Ayses Ungan, Gülin Yiğiter, Ayşe Yonga

Ùn ci sarà micca cerimonia per via di u terrimotu

A causa di u disastru di u terrimotu in Kahramanmaraş u 100 di ferraghju, hè statu decisu di ùn organizà una cerimonia di premiazione per u cuncorsu di fotografia "Donna Turca in u 6th Anniversary of the Republic". I ritratti seranu esposti in date è lochi chì saranu annunziati dopu.