Un seculu di facce di donne di a Republica Mostra à u CKSM

Un seculu di i visi di e donne Mostra di a Republica à u CKSM
Un seculu di facce di donne di a Republica Mostra à u CKSM

A municipalità di Küçükçekmece hà riunitu i ritratti di e donne republicane chì anu fattu un novu terrenu in l'arti, u sport è a scienza, lascianu a so impronta in a storia, si creanu è pruduciutu benefici suciali, in l'esposizione intitulata "Faccia di donna di a Republica" in u 100 anniversariu di a Repubblica. Republica. U sindaco di Küçükçekmece Kemal Çebi, u direttore di a cultura è l'affari suciale di a municipalità di Küçükçekmece Güney Özkılınç, a coordinatrice di a biblioteca di l'opere di e donne Hülya İskender, a curatrice di l'esposizione Assoc. Dr. Sevgi Uçan Çubukçu è parechji amanti di l'arte anu assistitu. A mostra accoglierà l'amatori d'arte finu à u 16 d'aprile.

U presidente Cebi: "Serete tistimone chì hà fundatu a lotta per l'ugualità"

Parlendu à l'apertura, u sindaco Kemal Cebi hà dettu: "Mentre ci preparavamu à celebrà u 100u anniversariu di a nostra Republica cun grande entusiasmu, avemu avutu un grande dolore è tristezza cum'è paese per via di i terremoti è i disastri di inundazioni chì avemu avutu u 6 di ferraghju è dopu. . Vogliu a misericòrdia di Diu à millaie di i nostri citadini chì anu persu a so vita in u terrimotu. Gruppi vulnerabili cum'è e donne, i zitelli, l'anziani è i disabili sò stati più affettati da u terrimotu, è l'impurtanza di l'inclusione è l'uguaglianza di genere hè tornata à u palcuscenicu. L'8 di marzu, u ghjornu Internaziunale di a Donna, tutti i nostri dirigenti femini si sò riuniti cù e donne in Hatay Samandag, si sò parlati, sohbet e pacchetti di igiene distribuiti. Cuntinuemu à sustene a regione in termini di alloghju, sustegnu psicologicu, alimentazione, vestiti, igiene è cura di sè stessu. In questa mostra, assisteremu inseme à quale hà fundatu a lotta per l'ugualità ". disse.

Pudete fighjulà un prufilu femminile plurale da Halide Edip à Şirin Tekeli.

Dichjarà chì a Biblioteca di l'Opere di a Donna hè u primu è l'unicu archiviu è biblioteca di a donna in Turchia, Exhibition Curator Assoc. Dr. Sevgi Uçan Çubukçu, invece, hà dettu: "U cuntribuzione di e donne cum'è un gruppu suciale à stu sforzu di demucratizazione ùn hè micca sempre statu assai visibile durante u prucessu di sviluppu è urbanizazione chì chjamemu mudernizazione in u 100 anniversariu di a Republica. Avemu vulsutu rende visibule a cuntribuzione fatta da e donne cù i ducumenti in i nostri archivi in ​​questa mostra ».

Fotografie pigliate da l'archivi è e cullezzione di a Fundazione di a Biblioteca è u Centru d'Infurmazione di l'Opere di a Donna sò state riunite cum'è una ricca selezione in a mostra "Faccia di donna di a Republica". A mostra, presentata da a municipalità di Küçükçekmece à tutte e donne chì sò state fatte invisibili in tutta a Turchia, serve ancu com'è "invitu" per mette l'esistenza di e donne in i ricordi è trasferisce à e novi generazioni. A mostra, chì hè impurtante in quantu à a lotta di e donne contr'à a so invisibilità in a storia in i campi di l'educazione è di u travagliu, è ancu di palesa u successu di e donne in ogni campu di a sucetà cù a Republica, accoglie 150 opere d'arti.