Quantu Edifici deve esse Demolitu, Gravemente Dannatu o Ruinatu in a Zona di Terremotu?

Numeru di Edificii Pesantemente Dannati o Ruvinati da Demoli in a Zona di Terremotu
Numaru di Edifici da Demoli, Severamenti Dannati o Ruinati in a Zona di Terremotu

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà dichjaratu chì 6 milioni di edifici custituiti da 4 milioni 750 mila sezioni indipendenti sò stati esaminati durante i studii di valutazione di danni in e pruvince affettate da i terremoti centrati in Kahramanmaras chì sò accaduti u 1 di ferraghju, è chì 520 mila indipendenti. rùbbriche è 582 mila edifizii seranu demoliti subitu, hà dettu chì hè statu trovu danatu o distruttu.

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum, dopu à e so investigazioni in Kırıkhan, u guvernatore di Hatay Rahmi Doğan, i deputati di u Partitu AK Hatay Hüseyin Yayman, Sabahat Özgürsoy Çelik, Hacı Bayram Türkoğlu, u sindaco metropolitanu Lütfü Savaş, i sindaci di u distrittu, anu tenutu una riunione cù i sindaci di u distrittu. di l'urganisazioni non governamentali è i funzionari di l'istituzione nantu à l'ultima situazione in a cità.

U Ministru, chì ascoltò e dumande è e dumande in a riunione assistita da membri accademichi chì sò esperti in i so campi da l'università, hà ricevutu infurmazioni nantu à i studii.

Facendu una dichjarazione dopu à a riunione, u Ministru Kurum hà dettu chì tutte e unità di u statu cuntinueghjanu i so sforzi per rinvià i citadini à i zoni sicuri è assicurati in e regioni affettate da u terrimotu cù l'intelligenza di a mobilizazione.

Dichjarà chì anu ricevutu l'opinioni, l'idee è e dumande di i capi d'opinioni, i cummercianti è l'urganisazioni non governamentali in quantu à a ricustruzzione di a cità in a riunione, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì anu preparatu un pianu maestru per a custruzzione di a cità in cunfurmità cù u struttura storica di a cità.

U Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli anu da principià u prucessu di stabilimentu in Hatay nantu à a falda di a Montagna Amanos cù un terrenu solidu è sicuru, è hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu i preparativi per u dittu pianu cun una cunniscenza chì cunserva a bellezza storica, culturale è naturali di u paese. a cità è a so struttura demugrafica.

Spristendu chì e so porte è u core sò aperti à tutti quelli chì volenu cuntribuisce à stu prucessu da a cità per u pianu, l'Istituzione hà spiegatu chì u gruppu di travagliu cuntinueghja à travaglià 7 ore à 24, XNUMX ghjorni à ghjornu, inseme cù i rapprisentanti di e municipalità è di i non-guvernamentali. urganisazioni.

L'edificazioni in Antakya, Kırıkhan, Defne è Samandag saranu esaminati.

Dichjarà chì l'unità è a sulidarità chì hà cuminciatu da u primu mumentu di u terrimotu cuntinueghjanu finu à l'ultimu mumentu è chì issi ghjorni difficiuli seranu superati da u travagliu inseme, u Ministru Kurum hà nutatu chì i travaglii di valutazione di danni sò ancu cuntinuati.

Dichjarà chì rializaranu studii di valutazione di danni per via di i terrimoti centrati in Defne è Samandağ in Hatay, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì l'edifizii precedentemente trovati ligeramente dannati, intatti o moderatamente danati in Antakya, Kırıkhan, Defne è Samandağ seranu. esaminatu una volta di più.

In quantu à l'opere dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, l'Istituzione Ministru hà dettu: "4 milione 750 mila edifici custituiti da 1 milioni 520 mila sezioni indipendenti sò stati esaminati. In questu cuntestu, avemu determinatu chì 582 mila sezioni indipendenti è 202 mila edifizii seranu demoliti immediatamente, assai dannuti o demoliti. In Hatay, avemu determinatu chì 213 mila edifizii custituiti da 60 sezioni indipendenti sò demoliti, da esse demoliti immediatamente è assai dannati ". sparte a so cunniscenza.

Nutendu chì a figura netta serà revelata dopu chì e valutazioni di danni sò finite, u Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli pensanu à compie u novu travagliu di custruzzione in pocu tempu, cum'è in disastri precedenti, in u terrimotu chì hà affettatu 11 milioni di persone in 14 pruvince.

"Cumpleremu i nostri cuntratti custituiti da 14 mila sezioni indipendenti à a fine di stu mese"

U Ministru Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climàticu, hà dettu chì anu da esse realizatu a ricustruzzione di e cità pigliendu l'opinioni, l'idee è i suggerimenti di e persone chì campanu quì, è hà dettu: "In questu cuntestu, realicemu studii cumune cù parechje università è scientisti. Avemu da esse realizatu u prucessu di custruzzione secondu a tecnica di custruzzione più precisa, nantu à a terra più precisa à questu puntu, cù i nostri studii di micro-zoning è squadre geologiche detallate, è e zone di insediamentu più precise. À a fine di stu mese, compieremu i nostri cuntratti custituiti da 14 mila rùbbriche indipendenti, è poi speremu chì realiceremu a custruzzione di e nostre case in tappe. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Ricordendu chì l'attività di custruzzione di e residenze sò state iniziate in Nurdağı, u Ministru Kurum hà cuntinuatu cusì:

"I cuntratti sò stati firmati per 456 case novi, 399 in Nurdağı, 645 in İslahiye, 297 in Kilis è 1797 in Adıyaman, è i prucessi di custruzzione sò iniziati. Dopu, avemu finitu i cuntratti per 590 mila 364 case novi, 501 in Adana Sarıçam, 518 in Hatay Altınözü, 534 in Kahramanmaraş Afşin, 2 in Pazarcık, 507 in Şanlıurfa Birecik, è avemu principiatu a fase di custruzzione. U periodu di u cuntrattu per u periodu di custruzzione di e nostre case di 400 paesi in Gaziantep, Araman, Karkamış, Nizip, Oğuzeli, Yavuzeli è i distretti cintrali, 821 case in Hatay Payas, 492 case in İskenderun, è 599 case in Malatya Battalgazi. Di novu, in Gaziantep, Kahramanmaraş, Hatay, Şanlıurfa è Malatya, l'offerte di e nostre case 2 in totale, 312 in Diyarbakır Kayapınar, 2 in Kahramanmaraş Dulkadiroğlu, 663 in Malatya Doğanşehir, u nostru prucessu di Contractu Top 595, Osmaniye 862 circa. e residenze sò sempre in corso. Cusì, avemu da principià a custruzzione di 349 152 case per i nostri vittimi di u terrimotu in ferraghju è effettueremu rapidamente u prucessu di custruzzione. U nostru scopu hè di realizà i nostri appalti, cuntratti è appalti di l'abitazione in cunfurmità cù l'architettura lucale in i nostri paesi è in u centru in u prossimu aprile è maghju in u quadru di a valutazione di danni.

U Ministru Kurum hà dettu chì anu ancu cunsultatu nantu à e strutture temporali è permanenti in i zoni industriali organizzati, è chì daranu ogni tipu di sustegnu cum'è un ministeru in quantu à questu.

"Allevaremu u novu Hatay cù a so struttura culturale"

Dichjarà chì a risturazione di e strutture storiche è culturali dannighjate serà realizatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u Ministru Kurum hà dettu: "Restauraremu a cità sana, a nova Hatay, cù a so struttura culturale". disse.

L'Istituzione di u Ministru hà dichjaratu chì includeranu l'edificazioni chì devenu esse incluse in l'area di u prughjettu di trasfurmazioni urbane cù u novu disignu, in linea cù i bisogni di a cità, ancu s'ellu ùn sò micca dannighjati in tutti i zoni di terramotu.

Indicà chì Turchia hè un paese di terrimoti è chì 140 XNUMX persone sò state perse in i terrimoti finu à a data, u Ministru Kurum hà dettu: "Avemu da realizà u prucessu di trasfurmazioni urbane cù a cunniscenza di a mobilizazione per chì a stessa soffrenza ùn succedi più. . Tutti avemu da fà a nostra determinazione quì assumendu a rispunsabilità ". disse.

Dichjarà chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan annuncerà prughjetti impurtanti in questu sensu in i ghjorni à vene, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì questi prughjetti includenu supportu finanziariu in a trasfurmazioni urbane è obiettivi per a trasfurmazioni di u terrimotu in a regione di Marmara.

"Ci sò 1,5 zone di riserva in Istanbul induve trasfurmemu 2 milioni di residenze risicate"

U Ministru Kurum hà ancu toccu à e strutture risicate in Istanbul è hà dettu: "Ci sò 1,5 milioni di dipartimenti indipendenti in Istanbul chì anu da esse trasfurmati, è 300 mila di questi anu da esse trasfurmati u più prestu pussibule. Avemu prughjetti. Ci sò 94 zone di riserva induve trasfurmemu risicate 1,5 milioni di residenze. In Istanbul, moveremu 2 milioni di residenze risicate in a cità in 1,5 zone di riserva chì avemu determinatu sia da a parte anatolica sia europea ". disse.

Enfatizendu chì anu da cuntinuà i so prughjetti di trasfurmazioni urbani in tutte e zone di terramoti, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì i piani strategichi naziunali è spaziali sò stati cumpletati è chì anu da piglià passi per rinfurzà e zone industriali contr'à i terremoti cù novi rotte logistiche in u quadru di questu. pianu. U Ministru Kurum hà dettu: "Eseguiremu tutti questi travaglii simultaneamente in 780 chilometri quadrati di patria". hà utilizatu e so dichjarazioni.