E fureste commemorative seranu stabilite in 81 Pruvince in memoria di quelli chì anu persu a so vita in i terremoti

Una Foresta Memoriale serà stabilita in memoria di quelli chì anu persu a so vita in i terremoti
E fureste commemorative seranu stabilite in 81 Pruvince in memoria di quelli chì anu persu a so vita in i terremoti

In u ghjornu è a settimana mundiale di a silvicultura, u ministru di l'agricultura è a furesta Prof. Dr. Cù a participazione di Vahit Kirişci, a "Cerimonia di piantazione di alberelli forestali di i martiri di u terremotu di u 6 di ferraghju" hè stata in Ankara.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Kirişci hà dettu chì stabilisceranu una foresta commemorativa in 81 pruvince in memoria di i citadini chì anu persu a vita in i terremoti.

Tirando l'attenzione nantu à u travagliu chì anu fattu in u Ministeru in a zona di u terrimotu, Kirişci hà dettu chì anu participatu attivamente à i sforzi di ricerca è salvata è aiutatu à furnisce un rifugiu, alimentazione, bisogni basi, riscaldamentu, acqua potabile è utilità.

Enfatizendu ch'elli participanu ancu attivamente à i travaglii di rimozione di detriti, u Ministru Kirişci hà dettu chì anu distribuitu mangimi è alimenti per a splutazioni è l'animali vagabondi, purtatu u latte crudu in a produzzione, purtatu un sustegnu agriculu per un valore di 5 miliardi di lire, rinviatu l'agricultura è l'ORKOY. gatti per 1 annu, è allargò u periodu di dumanda di cuncessione.

U Ministru Kirişci hà enfatizatu chì i studii di valutazione di danni è l'ispezioni alimentari per a salute publica cuntinueghjanu in a campagna.

U Ministru Kirişci hà dichjaratu ch'ellu hà participatu à i travaglii di ricerca è salvezza cù a squadra di ricerca è salvata forestale (ORKUT) di 334 persone. Kirişci hà dettu chì in più di u legnu, l'approvvigionamentu di l'alimentu è l'abri, l'OGM hà ghjucatu un rolu di primura in a lotta di u focu cù aerei è elicotteri.

"I STUDI DI VALUTAZIONE DI DANNI AGRICOLI CONTINUANO"

Rimarchendu chì "u riscaldamentu globale è u cambiamentu climaticu" hè un altru prublema impurtante fora di i disastri di u terrimotu, Kirişci hà dettu chì l'attività forestale hè ancu impurtante in a lotta contru à questu.

Kirişci a déclaré que la région du séisme avait connu un nouveau désastre avec des inondations et a déclaré que les précipitations prévues en 1 an étaient tombées en 3 jours.

Sottulineendu chì u Ministeru hà riduciutu considerablemente l'impattu di i prughjetti di riabilitazione di i corsi è di prutezzione di inundazioni è di disastri in l'ultimi 20 anni, Kirişci hà nutatu chì i studii di valutazione di i danni agriculi cuntinueghjanu.

Rimarchendu chì e fureste anu numerosi valori, da a prutezzione di e risorse d'acqua à a prevenzione di l'erosione-inundazioni è l'inundazioni, u Ministru Kirişci hà dettu: "Semu ancu cuscenti di questu, prutegemu è sviluppemu e nostre risorse forestali. Adupremu a nostra cunniscenza prufonda in a silvicultura per più inverditu a "Patria Verde". L'OGM cuntinueghja à travaglià in una larga gamma di servizii, da a piantazione di piantini à u mantenimentu di l'arbureti, da u sviluppu di i paesi forestali à l'incendii di furesta. disse.

Indichendu chì stanu circannu di sviluppà a ricchezza di a Turchia in a silvicultura cum'è in a produzzione agricula, Kirişci hà spartutu l'infurmazioni chì anu aumentatu i so assi forestali da 20 per centu à 12 milioni di ettari in l'ultimi 23,2 anni.

U Ministru Kirişci hà dettu: "Avemu aumentatu u numeru di parchi forestali da 20 à 92, cun un aumentu di 1826 volte. Per aumentà u benessimu di i nostri paisani di u boscu, furnimu 20% di cuncessione è 80% di prestitu ORKOY senza interessi. I prestiti anu righjuntu 20 miliardi di lire in l'ultimi 6 anni ". disse.

"DSI E OGM sò SEMPRE PRONTI PÀ U SERVIZU DI A NAZIONE"

Kirişci hà dichjaratu chì anu furmatu a so flotta aerea acquistendu 22 aerei, 9 elicotteri di focu è 31 aerei per a prima volta quist'annu per cumbatte l'incendii forestali, aghjustendu chì u numeru di sprinklers, chì era 2002 in u 633, hè aumentatu à 1350, a prima risposta. veìculu micca in l 'inventariu à 2, è aviò 284. spartutu ch'elli cresce u numeru di machini custruzzione à 1621.

Sottulineendu chì sò u primu paese in Europa à aduprà UAV in u focu, Kirişci hà cuntinuatu cusì:

"DSI è OGM sò pronti per u serviziu di a nazione in ogni mumentu, in ogni locu cù u so putente parcu di macchinari-equipaggiu. Da oghje, u parcu di macchine di sti dui istituzioni hà superatu 11 mila. In u disastru di u seculu, avemu participatu à i sforzi di ricerca è salvezza cù circa 15 mila persone è più di 5 mila machini è equipaggiu. I veiculi di sprinkler è di prima risposta chì avemu distribuitu a settimana passata agiranu cum'è repellenti di u focu induve si trovanu. A nostra urganizazione forestale hè diventata più forte cù 2022 camion d'acqua, 262 camion, 73 rimorchi, 8 veiculi di prima risposta, 222 bulldozer, 24 graduatori è 40 escavatori chì avemu aghjustatu in 64. Un totale di 190 veiculi, cumprese 197 sprinklers d'acqua è 387 veiculi di prima risposta, chì a cerimonia di consegna hè stata tenuta a settimana passata, serviranu per prutege è sviluppà a "Patria Verde".

U Ministru Kirişci hà ricurdatu chì anu mandatu 9 articuli in 39 lege chì li cuncernanu in u campu di l'agricultura è a silvicultura à u Parlamentu è hà dichjaratu chì i negoziati in a pianificazione di a produzzione basata in l'acqua, e cumissioni di l'ambiente è di l'agricultura sò stati cumpletati.

Enfatizendu chì u so desideriu hè a promulgazione di a pruposta di lege chì cuntribuisce à elli cum'è una rivoluzione in u campu di l'agricultura è di a silvicultura u più prestu pussibule, Kirişci hà dettu: "U nostru scopu hè di rinfurzà e nostre fureste contr'à i risichi chì ponu nasce in u mondu. futuru, cum'è in a pruduzzione agricula. Prutegeremu è svilupperemu a Patria Blu è a Patria Verde è e Terre Fertili cù un travagliu proattivu è li prisintà à u publicu cumu hè. disse.

In più di i pulitici è l'ambasciate di i paesi chì participanu à i sforzi di ricerca è salvezza in u disastru di u terrimotu, i prufessori, i studienti, i minatori, i vittimi di u terrimotu è parechji invitati anu assistitu à a ceremonia.