DS Automobiles firma Julien Dumas cum'è Ambasciatore di a Gastronomia

Accettatu cù Julien Dumas Cum'è Ambasciatore di a Gastronomia di DS Automobiles
DS Automobiles firma Julien Dumas cum'è Ambasciatore di a Gastronomia

Urganizandu numerose sperienze gastronomiche di alta gamma per mezu di u prugramma ONLY YOU PRIVILEGE, DS Automobiles solidifica u so "Place in the Kitchen" per cuntinuà à appellu à l'esperti. Aumentendu i so investimenti in questu campu, DS Automobiles hà accunsentutu cù Julien Dumas cum'è Ambasciatore di Gastronomia.

Dapoi u 2010, a cucina gourmet francese hè stata arregistrata cum'è un patrimoniu culturale immateriale da l'UNESCO. Numerose specializazioni cum'è u piacè di tastà, l'armunia di l'omu è di a natura, i piatti accuratamente selezziunati da ricette sempre arricchite, prudutti maravigliosi chì currispondenu à i so gusti, cumminazzioni di cibo è vinu, decoru di tavulinu è lingua speciale di u corpu durante a degustazione; Hè definitu cum'è modi per sparte è dimustrà emozioni. Per sustene sta iniziativa, Julien Dumas divintò Ambasciadore di DS Automobiles per a Gastronomia. Travagliendu à u Restaurant Bellefeuille di l'Hotel Saint James Paris, u chef stella Julien Dumas cucini piatti di stagione dedicati à a natura. Passiunatu da i so rilazioni cù i so fornitori, giardinari, piscadori è allevatori, Julien Dumas prupone sapori di altissima qualità, mettendu prima l'autenticità di i picculi agricultori è di i piscadori. L'oceanu, i pesci, i crostacei, l'alga è l'erba di u liturale guidanu i viaghji di Julien Dumas ; si svolge in armunia cù un approcciu culinariu ecologicu.

In più di esse l'ambasciadore di a gastronomia di DS Automobiles, Julien Dumas guida u novu ibridu ricaricabile DS 0 E-TENSE capace di guidà finu à 65 chilometri (ciclu WLTP) in modu di emissioni 7. Cù a so tecnulugia, a so selezzione di materiali è l'eleganza, u novu DS 7 E-TENSE invita tutti à l'"Arte di u viaghju francese". Pruvate esse un grande mezzu di trasportu per scopre idee novi è scuntrà i pruduttori chì cercanu prudutti di qualità.

Julien Dumas, Ambasciatore di DS Automobiles per a Gastronomia, hà dettu: "Aghju veramente apprezzatu l'approcciu di DS Automobiles in quantu à l'amore per l'expertise francese è l'avanzamentu di a tecnulugia chì farà parte di a transizione energetica. Se interprete questi valori in termini di u mo campu; A staghjunalità è a vicinanza di l'ambiente, chì sò l'elementi basi di a gastronomia chì vogliu, sò ancu validi per a marca. Cum'è DS Automobiles, aghju travagliatu cù i cummercianti di piccula scala. Aghju stallatu u mo propiu ortu è sò assai attaccatu à u mare. Racu a storia di i mo viaghji trà a cità è u mare in u mo menu è i tituli. Ognunu di sti viaghji hè una nova sperienza chì mi piace sempre sparte ". hà parlatu

Beatrice Foucher, CEO di DS Automobiles:

« A gastronomia hè assai impurtante s'ellu si parla di specializazione francese. U chef Julien Dumas hà una firma unica. Hè assai vicinu à e persone cù quale travaglia. Queste rilazioni diventanu storie memorabili è prudutti notevuli. Sta brama d'eccellenza, sta spartera è sta originalità sò valori chì anu significatu per noi. Inseme vulemu lampà una luce nantu à u modu di vita francese. A rispunsabilità per l'ambiente hè ancu una missione cumuna, postu chì DS Automobiles, chì hà u scopu di fucalizza nantu à u 2024% elettricu da u 100, vede questu cum'è a so strategia core.