Dui treni scontranu in Grecia : 32 morti, 85 feriti

Dui carpisti di treni sò feriti in Grecia
Dui treni scontranu in Grecia 32 morti, 85 feriti

Almenu 32 persone sò morti è 85 sò stati feriti in l'accidentu chì hè accadutu in u risultatu di a collisione di dui treni in Grecia.

Sicondu a nutizia di l'Agenzia Statale Greca AMNA, un trenu di passageri è un trenu di merchenzie scontranu in a regione Tempi, à nordu di a cità di Larisa. 32 persone sò morti è 85 persone sò state ferite in l'accidentu induve certi vagoni di u trenu di passageri anu deragliatu. Dopu à l'accidentu, i passageri di u trenu sò stati purtati à Saloniccu, Larisa è Katerini in autobus.

Ci era circa 62 passageri in u trenu IC 350, chì andava da Atene à Saloniccu. I sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu in u locu di u crash.

U Ministeru di l'Affari Esteri hà publicatu un missaghju di cundolenze per quelli chì anu persu a vita in l'accidentu di trenu in Grecia. In a dichjarazione fatta da u ministeru, hè statu dichjaratu cun tristezza chì hè statu amparatu chì assai persone anu persu a vita è sò stati feriti in l'accident di trenu chì hè accadutu a notte passata in Grecia. A dichjarazione hà dettu: "Avemu trasmette e nostre condolenze à i parenti di quelli chì anu persu a vita in stu tragicu accidentu, u populu grecu è u guvernu, è vulemu una pronta ricuperazione à i feriti".