Regoli di taxi disegnati in Istanbul

Regoli di taxi disegnati in Istanbul
Regoli di taxi disegnati in Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluparlava à a cerimonia di disegnu tenuta per a cunversione di 1.803 minibus è 322 minibus in taxi. İmamoğlu hà dettu ch'elli facenu u terrimotu u primu numeru di Turchia dopu u 14 di maghju, hà dettu: "Ùn seraghju mai una persona chì vi hà ingannatu prima di l'elezzioni, nè avà, nè dopu chì u mo duvere hè finitu". Nutendu chì i novi veiculi di design si trasformeranu in "vehiculi ricercati", İmamoğlu hà dettu: "Allora ùn fermaranu micca l'altru taxi. Per piantà stu taxi, vi sceglieranu trà elli. Per questu mutivu, guadagnerete megliu soldi, sarete più soddisfatti di taxi è fate un bonu travagliu. Ancu s'ellu ùn ci sò micca assai, sarete persone chì portanu i nostri citadini disabili è guadagnà soldi è riceve benedizioni. Ùn vi scurdate micca ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà finitu l'applicazioni per a cunversione di 1.803 minibus è 322 minibus di taxi, chì hà prumuvutu in i mesi passati, in "novi taxi". Una cerimonia hè stata tenuta à u Centru Culturale Küçükçekmece Yahya Kemal Beyatlı per u sorte di 2 mila 532 applicazioni. Cerimonia; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, u presidente provinciale di Istanbul Coşkun Yıldırım, u sindaco di Küçükçekmece Kemal Çebi è i parlamentari CHP Turan Aydoğan è Gökan Zeybek anu participatu. Imamoglu, chì hà esaminatu i tassi di mostra pruduciutu in cunfurmità cù e dumande di 5 diverse cumpagnie, IMM è cummercianti prima di a ceremonia, hà fattu un discorsu prima di u sorte.

"Dopu à u 14 di maghju, faremu di u terrimotu a prima edizione di u paese"

Accuminciandu u so discorsu, augurendu a misericordia di Diu à i citadini chì anu persu a vita in u disastru di u terrimotu, İmamoğlu hà dettu: "Hè u nostru duvere di assicurà chì tutte e nostre cità sò resistenti è chì u nostru populu ùn perde micca a so vita in disastri. Per fà questu, hè imperativu chì implementemu una mubilizazione cumuna. Vogliu ricurdà quì chì hè u primu duvere di tutti i nostri amichi quì di piglià cura di a sanità di e so case è di assicurà chì elli, e so famiglie, e so case è i so vicini ùn sperimentenu u minimu angoscia in casu di un disastru. Di sicuru, e nostre istituzioni farà u so megliu. Questu hè un prublema maiò, olisticu. Ùn hà micca vista pulitica, partitu, etc. Stu prublema hè u prublema di tutti, da l'amministrazione cintrali à l'amministrazione lucale, da i nostri citadini à l'urganisazione non-guvernamentale, da i banche à u settore di a custruzzione. Avemu fattu passi assai impurtanti in questu sensu, è continueremu à fà. Dopu à u 14 di maghju, spergu ch'ellu ne farà u primu numeru di u paese in termini reali, accelerà, è impedisce à stu paese di ghjinochje in u dulore in u disastru.

"Ùn possu micca trattassi di tuttu cum'è GÜLLÜ GÜLISTAN"

Enfatizendu chì a prutezzione di Istanbul, Turchia è a vita di e persone hè a preoccupazione principale di tutti, İmamoğlu hà dettu: "Spresu questu in ogni ambiente in quale sò. Siete i mo preziosi compatrioti. Sò chì ci sò quelli chì anu parenti, sposi, amichi è amichi in quella regione. Aghju passatu circa 13 ghjorni in a regione, dapoi u terrimotu. assai chjaru; Ci hè un disastru, hè un avvenimentu di a natura, hè u destinu. Ma a perdita di a vita di quelli persone in u disastru hè a culpa di noi, u nostru populu è i nostri amministratori. Se custruemu quelli edifici bè, ùn hè micca pussibule di sperienze una tale tragedia. Dunque, aghju da sparte sti sentimenti cun voi è vi rende nervoso. Quandu ghjunghjite à a vostra casa, quandu andate in a porta, aghju da fà dite: "Chì possu fà per eliminà sta minaccia?" Avete sceltu per ellu. Ùn possu micca trattà cum'è tuttu hè rosatu. Aghju da affruntà i fatti, mustrà a vera strada, a vera strada. Ùn seraghju mai una persona chì vi inganna prima di l'elezzione, avà o dopu chì u mo duvere hè finitu. Ùn seraghju mai un ingannatu. Sò quì cun questi sentimenti ", disse.

"MEMORIA MINIBUSMAN" SPARTA Cù MINI BREAKERS

Dicendu: "Amu i cummercianti di minibus", İmamoğlu hà dettu in un ricordu di a so zitiddina, "Quandu era zitellu, quandu andava à a scola da u paese à a cità, aspittava un minibus rossu. Aspittaraghju soprattuttu chì vene quellu minibus. Calchì volta avissi da piglià un altru veiculu s'ellu era ritardatu, ma u cunduttore di quellu minibus era una persona assai dolce. Quandu sò ghjuntu in a so vittura - a mo scola era in u centru di a cità - mi sentu in pace è sicuru in a strada di a scola, cum'è s'è qualchissia di a mo famiglia guidava quella vittura. Ddu preziosu anzianu, u nostru fratellu -Diu u benedica, spergu ch'ellu sia vivu- purtava di solitu un maglione è una cammisa à col V. Hè per quessa ch'e aghju ghjuntu à tè oghje cù un maglione cum'è u so. Mi sentu cum'è unu di voi ". Cuntinuendu u restu di u so discorsu togliendu a so giacca, İmamoğlu hà sottolineatu chì hà utilizatu minibus cum'è mezzu di trasportu parechje volte durante u ghjornu, sia travagliendu sia andendu à l'università in Istanbul.

"Ùn aghju micca è ùn saraghju micca una persona chì trascura u so citadinu in ogni elementu di ISTANBUL"

Dicendu: "Aghju cunnisciutu a ghjente è Istanbul in quelli minibus è autobus", İmamoğlu hà dettu:

"Ùn aghju mai statu è ùn saraghju mai una persona chì trascura i so citadini in ogni aspettu di Istanbul. Aghju sempre dettu questu in u prublema di taxi o di u minibus : pensu à i nostri 16 milioni di persone in a prima fila. Cumu u mo citadinu uttene u serviziu da u taxi? Cumu uttene u serviziu da u minibus? Cumu ottimisimu questu? In u sicondu locu, pensu à i mo cummercii daretu à a rota. Per mè sti dui linii; Quandu mi scuntrà prima è currisponde à i desideri di i mo citadini è dopu à e dumande di i nostri cummercianti à un livellu raghjone, allora u risultatu quì farà felice à tutti, almenu in gran parte. Ùn avemu micca mantene a scienza, a tecnica è u sensu cumunu luntanu da a nostra tavula in ogni travagliu chì avemu fattu per ellu. Mentre faciamu calculi, ùn avemu mai, mai fattu quellu calculu. Quandu era u so turnu, si dicia: "Ùn ponu micca. 'Nè, fratellu. U mo cummerciante di minibus averà u so dovutu. Avemu dettu: "Cumu pò andà in casa s'ellu ùn guadagna soldi?" Ùn avemu mai fattu un passu in daretu da questu ".

"I NOSTRI CLIENTI VINCERANU PER CHE AVANGUAI UN SURRISU"

Ricordendu chì i cummercianti di minibus ùn anu micca pussutu ottene un aumento per quasi 2,5 anni per via di scuse elettorali, İmamoğlu hà dettu: "Appena aghju pigliatu u postu, aghju avutu à dà stu aumento. I nostri cummercianti vinceranu cusì chì e so facci surridiranu. Chì a faccia di u nostru citadinu chì si mette in quellu minibus sia sorridente. Comunicate bè cù l'altri. Hè per quessa chì avemu pigliatu sti decisioni. Oghje, tiramu assai per una trasfurmazioni assai preziosa. À a riunione UKOME u 30 di nuvembre di u 2022, hè statu decisu di trasfurmà un totale di 321 minibus in taxi, 1.803 di i quali eranu diretti. Durante u prucessu di candidatura trà u 16 di ghjennaghju è u 17 di ferraghju, un totale di 2.623 trasportatori anu dumandatu per cunvertisce i so veiculi in taxi. Avemu listatu queste applicazioni per linea. Oghje, facemu a sorte in presenza di un nutariu publicu per 2.531 1.342 diritti di cunversione di taxi da XNUMX XNUMX applicazioni nantu à e linee chì ricevenu più applicazioni chè u numeru di veiculi per esse cunvertiti in taxi. Vogliu bona furtuna è bona furtuna à Istanbul è à i nostri cummercianti chì utteneranu u dirittu di trasfurmà in un taxi.

"TRANDU VINCERETE È OTTENERE UNA PREGHERA"

İmamoğlu hà dettu chì i novi taxi di cuncepimentu aghjunghjenu valore à Istanbul è à i cummercianti, "Un pocu di a nostra ghjente m'hà dettu solu:" Cumpraremu un altru taxi ". Fighjate, per piacè fiducia in stu fratellu. Dicu insistentemente chì -a tarifa serà di 30 per centu più - questi taxi seranu i taxi cercati in Istanbul. Allora ùn fermanu micca l'altru taxi. Per piantà stu taxi, vi sceglieranu trà elli. Per questu mutivu, guadagnerete megliu soldi, sarete più soddisfatti di taxi è fate un bonu travagliu. Ancu s'ellu ùn sò micca assai, sarete e persone chì portanu i nostri citadini disabile è guadagnà soldi è riceve benedizioni. Ricurdativi di questu ", disse.

"AVRAI FORNITE QUESTI VEHICULI CUN COSTU FINU À U LIVELLU DI VEHICULI DI SECONDA MANU"

Enfatizendu l'impurtanza di a furmazione datu à i cunduttori chì serviranu in stu prucessu, İmamoğlu hà ancu spartutu infurmazioni nantu à u prucessu di compra di i veiculi:

"I mo amichi m'hà dettu chì e cumpagnie anu furnitu à i nostri cummercianti più di 1.700 taxi trà marzu è lugliu. Qualunque opportunità esiste, riducerà u so costu, è da u primu mumentu, aghju dettu à u nostru Sicritariu Generale, à u nostru assistente è à i nostri affiliati, attraversu i nostri amici rispunsevuli quì, "U mo fratellu, furnirete sti veiculi in u modu più appropritatu. à i nostri cummercianti chì saranu novi tassisti. Allora stu affari ùn hà micca da vultà à l'affari di negoziazione in a galeria. Continueremu à furnisce questa opportunità. È avemu fattu un sforzu per furnisce questi strumenti in a manera più còmuda. Cum'è u sgiò Buğra hà ghjustu dettu, avete ottenutu sti veiculi à un costu chì hè veramente falatu à u livellu di i veiculi di seconda mano. Per risolve i prublemi di trasportu di Istanbul, per migliurà u trasportu publicu in a nostra cità, per fà i nostri taxi cù identità, soprattuttu à u puntu di trasportu individuale ... sohbet Serete u populu chì Dunque, crede mi, ognunu di voi salutarà veramente u vostru cliente, cum'è u sindaco di Istanbul. Allora per piacè fate cura di ciò chì fate. In questu rispettu, vogliu esse un azionista di stu grande prucessu di trasportu, è vogliu chì tutti i nostri cummercianti è Istanbuliti sò benedetti cù questi belli taxi, sti veiculi cunfortu è i servizii di voi, i nostri preziosi cummercianti, mentre entremu in ghjorni riesciuti inseme ".

U PROBLEMA DI NON-PASSAGNERS SERA EVITATU

İBB Vice-Segretariu Generale Dr. Sicondu l'infurmazioni datu da Buğra Gökce; I novi taxi seranu furgoni di pannelli di grande capacità. I negoziati è i sviluppi cù e cumpagnie di l'applicazioni mobili cuntinueghjanu per i passageri chì volenu aduprà u taxi spartutu. I taxi avaranu balise intelligenti. U beacon intelligente mostrarà e parolle "TAXI", "FULL", "EMPTY", "RESERVE", "OUT OF SERVICE" è "SOS". I balise intelligenti seranu cunnessi à u taximetru. In questu modu, i prublemi cum'è a scelta di i passageri è micca di piglià passageri trà i cunduttori di taxi è i citadini seranu eliminati. Ci sarà un "buttone di panicu per u cunduttore" in u veiculu. Se u buttone hè pressatu, a frasa "SOS" appariscerà nantu à u faro. L'uffiziali di l'ordine, chì vedenu u testu "SOS", intervinteranu fermendu u veiculu. Ci saranu camere in i taxi, u Centru di Controlu è Gestione di u Trasportu Pùblicu farà ispezioni nantu à l'imaghjini interni di u taxi.

I DRIVERS NON PENALIZZARANU LAVORARI SECONDU TUDES

I taxi novi devenu operanu cù almenu una applicazione mobile chì hà ricevutu una Licenza di Gestione di Trasportu Elettronica emessa da IMM. I taxis paganu 30 per centu di più cà a tarifa di taxi gialli. Ci sarà un compartmentu di sicurità trà u passageru è u cunduttore in u taxi è ci sarà una tappa chì pò esse aperta è chjusa per u scambiu di soldi. I veiculi anu ancu avè un sistema di intelcom chì furnisce a cumunicazione di u cunduttore è di u passageru. Ci sarà un dispositivu di pagamentu in i taxi chì ponu offre l'opzione di pagà cù carta di creditu, carta di debitu è ​​Istanbulkart à u stessu tempu. U spaziu per e sedie à rotelle serà furnitu in i taxi. Per i passageri cù disabilità visuale, l'infurmazioni nantu à u taximetru in u veiculu seranu annunziate cù un annunziu di voce, è "alfabetu braille" serà dispunibule per i passageri cù disabilità visuale. I cunduttori di taxi prestanu attenzione à a so robba; ùn porta micca vestiti cum'è shorts è slippers. i cunduttori di taxi; Dopu avè ricivutu 15 ghjorni di furmazione nantu à temi cum'è "Sviluppu Personale è Sensibilizazione, Informazioni di a Città di Istanbul, Lingua Straniera, Emergenza, Gestione di Crisi è Primi Aiuti, Tecnica di Conduzione Sicura, Empatia è Lingua di i Signi per i Gruppi Svantaggiati", hà da cumincià à guidà. Sicondu TUDES, i cunduttori chì ùn sò micca penalizzati anu da travaglià nantu à a selezzione di u passageru / rotta, u cumportamentu rude è u sovraccarico. Se u tassista hè statu implicatu in un crimine 3 volte, a piastra di taxi tornerà à a manera chì era prima di a cunversione.

GRAZIE DA U PRESIDENTE A İMAMOĞLU

Emin Alagöz, u presidente di a Càmera di l'Artigiani di Minibus, hà ancu espresu i so sentimenti: "Aghju veramente pensatu assai di ciò chì parlà è ciò chì fà quandu sò ghjuntu quì. A cumunità di minibus hà andatu avanti è torna per l'ultimi 10 anni. Finu à quandu ? In u 2019, dopu avè pigliatu l'uffiziu, sfurtunatamenti, una pandemia hà iniziatu, ancu in a pandemia, avete cura di sta cumunità è hà purtatu i cummercianti di minibus à u livellu di i cummercianti di minibus di l'anni 2000 è 90. Vogliu ringrazià vi in ​​nome di mè stessu è di i mo cummerci. Dopu à i discorsi, i loti sò stati tirati sottu a tutela di u Bakırköy 23e Notariale Publicu è i primi vincitori sò stati annunziati.