Incontru di Letteratura è Cinema in İzmir

Letteratura è Cinema Incontru in Izmir
Incontru di Letteratura è Cinema in İzmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja "Versu Izmir Unesco Literature City: Literature-Cinema Meeting" in Fair Izmir l'25-11 di marzu, in u scopu di a 19th Izmir Book Fair, chì inizierà u weekend. U presidente Soyer hà dettu: "Semu felici di riunisce i dui rami di l'arti in İzmir, è vulemu commemorare i nostri stimati scrittori è direttori chì ùn sò più cun noi".

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganizeghja "Versu Izmir Unesco Literature City: Letteratura-Cinema Meeting" in u quadru di a 25a Fiera di u Libru di Izmir, chì inizierà u weekend. Filmi adattati da opere di letteratura seranu proiettati in u nostru cinema, è interviste seranu tenute cù a participazione di scrittori, registi è critichi à l'eventu chì si terrà in cooperazione cù TÜYAP, İZFAŞ è l'Associazione d'Arte Interculturale, à a Fiera İzmir in Gaziemir trà 11-19 di marzu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Semu felici di riunisce i dui rami di l'arti in İzmir, è avemu u scopu di commemorare i nostri stimati scrittori è direttori chì ùn sò più cun noi", disse. In u scopu di a "Litteratura-Cinema Meeting", quist'annu, in più di Orhan Kemal, Rıfat Ilgaz è Haldun Taner, dui scrittori di İzmir, Attila İlhan è Necati Cumalı, è i maestri direttori di u nostru cinema Atıf Yılmaz, Yılmaz Güney , Erden Kıral, Tunç Başaran è Yusuf Kurçenli seranu cummemorati.

Ùn Hit The Kite And Blackout Nights

Ci sarà una conversazione à 15.00 dopu à un filmu chì serà proiettatu in u Seminar Hall-A à 17.00 ogni ghjornu durante a fiera. Dopu a proiezione di l'adattazione di Erden Kıral di "On Fertile Lands" di Orhan Kemal l'11 di marzu, a serie di l'avvenimenti inizierà cù l'intervista di Doğu Yücel, è u 12 di marzu, Ercan Kesal è Ömer Türkeş assisteranu dopu à u filmu "Annunce" di Mahmut Fazıl Coşkun. Cuntinuerà cù una discorsu intitulatu "Coups in a Nostra Literatura è Cinema".

U 13 di marzu, dopu à u filmu di Tunç Başaran "Let them not shoot the kite", Feride Çiçekoğlu, l'autore di u libru, parlerà di a relazione trà a literatura è u cinema. Dopu à l'adattazione di Rıfat Ilgaz di Yusuf Kurçenli "Blackout Nights" u 14 di marzu, Nesteren Davutoğlu, l'assistenti di i direttori di Kurçenli Aydın Sayman è Yıldız Bakoğlu parleranu di u prucessu di produzzione di u filmu è di a so lotta contru a censura. Dopu a proiezione di "Padre" di Yılmaz Güney u 15 di marzu, İnci Aral darà un discursu intitulatu "Artista Rivoluzionariu Yılmaz Güney".

Da Man in the Street à u so nome hè Vasfiye

U filmu di Atıf Yılmaz "Kesanlı Ali Epic" serà proiettatu u 16 di marzu, l'anniversariu di Haldun Taner; Behçet Çelik è Zeynep Oral parleranu di i stori è di i drammi di teatru di Taner. Dopu à u filmu di Biket İlhan "L'omu in a strada" adattatu da u rumanzu di Attila İlhan u 17 di marzu, u scrittore è pueta Gülce Başer, u coordinatore di i studii di candidatura UNESCO City of Literature d'İzmir, hà scrittu "Scritturi di İzmir in Cinema" è Biket İlhan hà spartutu u so travagliu. cù Attila İlhan spiegà u prucessu di adattazione.

Dopu a proiezione di u filmu di Atıf Yılmaz "Adı Vasfiye", adattatu da i racconti di Necati Cumalı, u 18 di marzu, Barış Pirhasan, chì hà scrittu a sceneggiatura di u filmu è hà vintu u Premiu di Poesia 2023 di l'Associazione Scrittori PEN, darà una intervista nantu à u filmu. relazione trà a literatura è u cinema. U 19 di marzu, l'ultimu ghjornu di a fiera, dopu à u filmu "Sis ve Gece", adattatu da u rumanzu di Ahmet Ümit, u scrittore Ahmet Ümit è u direttore Turgut Yasalar parleranu di u prucessu di adattazione di u rumanzu à u cinema. U curatore di l'eventi Vecdi Sayar, chì moderarà e conversazioni, hà dettu ch'elli pensanu à include l'opere di i nostri scrittori maestri, chì ùn eranu micca inclusi in u prugramma di questu annu, è ancu esempi adattati da a literatura mundiale è i filmi fatti nantu à i scrittori famosi à u prossimu. fiera di l'annu.