L'Edifici Risichi sò Rinnovati in 4 Stadi

L'Edifici Risichi sò Rinnovati in Fase
L'Edifici Risichi sò Rinnovati in 4 Stadi

U prucessu di l'edificazioni risicate in a trasfurmazioni urbani principia cù l'"applicazione d'identificazione" di i pruprietarii di l'edifiziu à l'istituzioni è l'urganisazioni licenziate, è finisce cù "applicazioni post demolition" dopu "determinazione di risicu" è "distruzzione di a struttura risicatu". I citadini chì a struttura risicatu hè stata distrutta sò offerti cunvenzioni cum'è sustegnu di interessu, assistenza à l'affittu è esenzione di tariffu per e case novi per esse custruitu.

Dopu à i terrimoti di magnitudine 6 è 7,7 in Kahramanmaraş u 7,6 di ferraghju, u prublema di trasfurmazioni di strutture risicate hè tornatu à u primu pianu.

Sicondu a Legge N ° 6306 nantu à a Trasfurmazione di Zone Sottu Rischiu di Disastru, l'edifizii chì anu finitu a so vita ecunomica o si trovanu à risicu di colapsu o danni severi, in l'internu o fora di l'area risicatu, sò cunsiderate cum'è "strutture risicate". è e prucedure relative à questi Hè gestitu da u Ministeru di u Cambiamentu Climaticu. I prucessi per a deteczione di strutture risicate chì sò resistenti à i terrimoti è ùn anu micca a salvezza di a vita per i so abitanti sò realizati in quattru tappe.

U prucessu di trasfurmazioni in quantu à a demolizione di l'edificazioni risicate è a custruzzione di novi cumencia cù l'"applicazione d'identificazione" di i pruprietarii di l'edifici, cuntinueghja cù a "determinazione di u risicu", "demolizione di strutture risicate" è finisce cù l'"applicazione post demolition". ".

Applicazione di rilevazione di u primu passu

U primu passu hè da esse fattu da u pruprietariu di l'edifiziu per identificà l'edifizii chì sò suscettibili di colapsà è esse severamente danucati in casu di un eventuale disastru, è chì ponenu un risicu per a sicurità di e persone chì vivenu in elli. .

A "deteczione di struttura risicatu" deve esse fatta da istituzioni è urganisazioni licenziati, chì sò dispunibuli in u ligame "altyapi.csb.gov.tr/riskli-yapi-tespiti-ile-related-establishments" di u Ministeru.

L'applicazione per questu pò esse fatta da i pruprietarii di l'edificiu o da unu di i so rapprisentanti legali, utilizendu a password di e-Government, nantu à u situ web kentdonusum.csb.gov.tr.

Identificazione di u risicu di a seconda tappa

U rapportu di rilevazione di strutture risicate, preparatu da l'istituzioni è l'urganisazioni licenziate dopu à l'applicazione, hè informatu à e municipalità di u distrittu in Istanbul, Ankara è Izmir, è à a Direzzione Provinciale di Ambiente, Urbanizazione è Cambiamentu Climaticu in altre pruvince.

In casu di deteczione incompleta o incorrecta di e municipalità è di e direzzione provinciale, i rapporti sò mandati à a persona pertinente, è l'annotazione in forma di "struttura risicatu" hè mandata à a direzzione di u registru di a terra pertinente. I pruprietarii di l'edifiziu ponu oppone à l'uffiziu di u registru di a terra o a municipalità induve l'edificiu risicatu si trova in 15 ghjorni da a data di notificazione.

Se ùn ci hè micca obiezione, l'edificiu hè demolitu in u periodu specificatu, micca menu di 60 ghjorni da a data di notificazione.

L'uggetti à a determinazione di a "struttura risicatu" sò esaminati da u cumitatu tecnicu, chì include 4 membri di l'università è 3 membri di u Ministeru.

Cù a decisione di u cumitatu tecnicu nantu à a struttura risicatu, u prucessu di determinazione diventa finali.

A terza tappa hè a demolizione di strutture risicate.

Dopu à a decisione finale di "edifiziu risicatu", i pruprietarii di l'edificazioni sò datu un periudu di micca menu di 60 ghjorni per a demolizione.

Duranti stu pirìudu, si l'edifiziu hè statu demolitu o micca hè cuntrullatu da l'amministrazione. Se ùn hè micca demolitu, hè dichjaratu chì l'edifiziu serà demolitu da l'autorità amministrative, è un periodu supplementu di 30 ghjorni hè datu à u più.

Se e strutture risicate ùn sò micca demolite da i so pruprietarii à a fine di stu periodu, l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti sò dumandate micca di furnisce l'electricità, l'acqua è u gasu naturale à e strutture risicate è di cessà i so servizii.

L'evacuazione di a vita è a pruprietà da l'edificazioni risicate è a so demolizione sò realizati o sò realizati da l'amministrazione cù u sustegnu di e forze di l'ordine per esse furnite da l'autorità lucali.

Strutture chì ùn sò micca demolite sò ancu demolite o demolite da u Ministeru o direzzione pruvinciali. I pruprietarii di l'edifiziu sò rispunsevuli di i costi di sta transazzione in proporzione à e so azzioni.

U prucessu finisci cù l'applicazione post demolition

Dopu à a demolizione di strutture risicate, sò custruiti novi edifizii è hè fatta una rivalutazione di i parcelle.

Se i pruprietarii di l'edificazioni ùn anu micca un cunsensu in quantu à queste transazzione, u valore di l'immubiliarii chì appartene à i pruprietarii chì ùn ponu micca ghjunghje à un accordu hè determinatu da istituzioni di valutazione licenziate registrate cù u Cunsigliu di Mercati di Capitale.

Se ùn ci hè micca unanimità nantu à questu valore, l'implementazioni ligati à a struttura sò decise da almenu dui terzi di a maiurità in proporzione à l'azzioni di i pruprietarii.

Sta decisione è i termini di l'accordu sò signalati à e municipalità in Istanbul è à a direzzione provinciale in altri lochi.

L'azzioni di a terra di i pruprietarii chì ùn sò micca d'accordu cù a decisione sò venduti à l'altri attori, chì anu ghjuntu à un accordu, per un metudu di subasta nantu à u valore di a quota di a terra. Cù a fine di u prucessu di vendita, l'implementazione di a nova struttura hè iniziata.

U sustegnu di l'interessu è l'assistenza à l'affittu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu per e case novi per esse custruitu, è l'esenzione di l'impositu è ​​di e tasse da l'istituzioni statali pertinenti è i cumuni sò cuncessi à quelli chì a struttura risicatu hè distrutta.