Effetti di l'adorazione nantu à a psiculugia

Effetti di l'adorazione nantu à a psiculugia
Effetti di l'adorazione nantu à a psiculugia

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Specialist Psychologist Clinic Dr. Yıldız Burkovik hà valutatu l'effetti di u cultu nantu à a psiculugia. Dicendu chì vultà à a preghiera dà u putere di alluntanassi da u stress, per fucalizza l'attenzione nantu à un puntu, per assicurà chì nisun pensamentu negativu entre in a mente, è per esse capace di cuntrullà a mente, Specialist Clinical Psychologist Dr. Yıldız Burkovic hà nutatu chì u pensamentu pusitivu rinforza u spiritu. Dr. Yıldız Burkovik hà dettu chì riempie a mente è u core di pace preghendu è adurà a persona si senti bè.

A felicità hè a più grande necessità per a nostra salute mentale

Notendu chì l'adorazione significa u rispettu è a reverenza mostrata versu Allah, Dr. Yıldız Burkovic hà dettu: "L'adorazione hè di serve. Un individuu chì serve hè in realtà u più felice s'ellu si capisce questu cù un core puru è un pensamentu pulitu è ​​faci u so duvere. A felicità hè a più grande necessità per a nostra salute mentale. A nostra prospettiva di a vita, e nostre aspettative è cumu si tratta di l'ansietà sò diffirenti per tutti noi. Inseme à e nostre differenzi, a cunniscenza curretta, l'attitudine rispettuosa è a pulizia di l'amore, i valori murali sò valori chì cresce sempre cù a nostra credenza ". disse.

U pensamentu pusitivu rinforza u nostru spiritu

Nutendu chì miliardi di persone in u mondu si veneranu l'una à l'altra uguale o diversamente, u Dr. Yıldız Burkovik hà dettu: "L'essenza di u cultu hè a preghiera. Qualunque sia, hè a preghiera fatta cù una mente pulita è un cori bellu, indipendentemente da u picculu o grande, chì move una persona avanti. Calchì volta principia cù un picculu desideriu. Quantu hè felice s'ellu ci mette un surrisu in faccia quandu un desideriu immaculatu hè pronunziatu. Questu hè veramente u principiu di a strada di a fede. Se pudemu pinsà pusitivu è fighjà, aiutemu, è andemu in a nostra strada cù pacienza senza lagnà, hè a nostra fede chì ci mantene nantu à a strada. Hè ciò chì rinforza u nostru spiritu ancu di più ". disse.

Avè a fede dà a pace di mente

"Ciò chì sentimu, ciò chì facemu chì l'altri sentenu hè sempre in noi", hà dettu u psicologu Dr. Yıldız Burkovik hà dettu: "A frasa 'a so parolla hè bella' hè impurtante. Quandu usemu a nostra mente, l'internu è e parolle cù a listessa purezza, in realtà damu è ricevemu assai cose à u stessu tempu. Se ci rilassemu quandu avemu intesu l'altru, significa chì simu nantu à a listessa frequenza chì l'altra persona. Pò esse chjamatu ancu a freccia di pace, relaxazione, cunfidenza. Avè a fede dà ancu a pace di mente. Cancella a paura, l'ansietà è ti fa guardà avanti ". disse.

Semu allevati da esse capaci di sviutata a nostra mente è apre u nostru core.

Specialista psicologu clinicu Dr. Yıldız Burkovik hà dettu chì vultà à a preghiera dà u putere di alluntanassi da u stress, di focalizà l'attenzione nantu à un puntu, per assicurà chì nisun pensamentu negativu entre in a mente, è di cuntrullà a mente in cuscenza.

Sente bè per riempie a mente è u core di pace

Nutendu chì riempia a mente è u core cù a pace face chì a persona si senti bè, u psicologu clinicu espertu Dr. Yıldız Burkovik hà dettu: "Per alcuni, hè di medità, di fucalizza a mente in un locu. Ci face sentu bè in ogni circustanza. Dà forza à u cervellu è aumenta u nostru curagiu. Ci rilassemu veramente sviendu a nostra mente è aprendu i nostri cori. Hè quellu chì a so mente è u core hè pienu di pace è chì pò andà à un sonnu sanu. Quellu chì dorme bè hè un pensatore sanu. Pensendu sanu manghja sanu. L'impurtante hè di mantene u cervellu luntanu da i pinsamenti negativi è di esse unu cù i boni auguri è i desideri in questu mumentu ". disse.