Impattu di l'EYT nantu à l'impiegatori è l'impiegati

Impattu di l'EYT nantu à l'impiegatori è l'impiegati
Impattu di l'EYT nantu à l'impiegatori è l'impiegati

Özge Konukçu, unu di i Partenariati di l'Avucati YAK, hà rispostu à e dumande suscitate da i patroni è l'impiegati in quantu à u regulamentu nantu à l'età di retirement, publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

Özge Konukçu, chì hà dettu chì EYT, chì hè stata annantu à l'agenda di Turchia per un bellu pezzu, hà alluntanatu a strada per l'impiegati chì scontranu certi cundizioni è regulati da a Lege, per ritirate senza cundizioni di età, è dopu avè finitu u pagamentu di prima di ogni ghjornu. chì varieghja trà 9 è 1999 secondu a data di l'impiegu, ponu ritirate, indipendentemente da u requisitu di età. disse.

"Per prufittà di u regulamentu chì vene cù a lege"

Dichjarà chì l'impiegati chì anu u dirittu à a ritirata cù a lege, devenu dimissioni da u so postu di travagliu per via di a ritirata per prufittà di sta regulazione, Özge Konukçu hà dettu: "In questu cuntestu, l'impiigatu hà fattu una dumanda di indemnità di cessazione da riceve da l'Istituzione di a Sicurezza Soziale è preferibile per una pensione.Una lettera di dimissioni deve esse presentata cù u patronu. Ùn ci hè micca ubligatoriu per l'impiigatu di pagà una indemnità di avvisu o di cunfurmà cù u periodu di avvisu ". disse.

Parlendu di i diritti di u travagliadore chì hà lasciatu u travagliu per via di a ritirata, Özge Konukçu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Un impiigatu chì dimissioni in cunfurmità cù a lege hà u dirittu à tutti i crediti dovuti à a fine di u travagliu, in particulare u pagamentu di l'indennità, in cunfurmità cù l'articulu pertinenti 1475 di a Legge di u travagliu N ° 14, chì hè sempre validu in quantu à u pagamentu di u travagliu. U fattu chì l'impiigatu chì abbandunà u so travagliu per via di a ritirata cumencia à travaglià novu in u stessu locu di travagliu cù l'accettazione di u patronu ùn cambia micca stu risultatu. Siccomu a dumanda di l'impiigatu per non-pagamentu di l'indennità di indemnità o una disposizione in u cuntrattu chì dichjara chì l'indemnità di indemnità ùn serà micca pagata viulerà i diritti di u travagliadore, pò esse cunsideratu cum'è arrangiamenti illegale in casu di un eventuale cunflittu.

"Per allevà u pesu di compensazione assuciatu da u patronu"

Özge Konukçu hà dichjaratu chì, cù u regulamentu, l'indennità di licenziamentu deve esse pagata in cash per alleviare a carica di compensazione di u patronu, postu chì afecta à parechji impiegati è pò abbandunà u travagliu per via di a ritirata, mentre chì hè accettatu chì pò esse pagatu. in rates cù l'appruvazioni di l'impiigatu in i casi induve u patronu hà difficultà à pagà, è à a cundizione chì i diritti di l'impiigatu ùn sò micca dannati. Özge Konukçu, chì hà dichjaratu chì un accordu diversu pò esse fattu senza pagamentu anticipatu, è chì i diritti di l'impiegati devenu esse valutati per ogni casu, hà dettu: "Ancu se ùn hè micca inclusu in a Legge, u Fondu di Garanzia di Creditu cù u periodu di grazia. opportunità è un tassu di guaranzia di 75 per centu per allevà a carica di l'indennità di l'impiegatori. Hè dichjaratu chì hè destinatu à furnisce un supportu (KGF). disse.

"Puderà u patronu forzà l'impiigatu chì hà u dirittu à a ritirata à finisce?"

Dichjarà chì a lege dà solu à l'impiigatu u dirittu di finisce u cuntrattu di u travagliu per via di a ritirata, Özge Konukçu hà dettu: "Per quessa, l'approvazione di u patronu ùn hè micca cercata se u cuntrattu di u travagliu hè terminatu da l'impiigatu per via di a ritirata. Tuttavia, u patronu ùn pò micca pretendenu chì l'impiigatu hà u dirittu à a ritirata cum'è un mutivu di terminazione. Se u patronu finisce u cuntrattu di u travagliu di l'impiigatu per questu mutivu, deve fà chì l'impiigatu utilize u periodu di preavvisu cù l'indennità di indemnità o pagà a tarifa per questu periodu. Inoltre, postu chì a terminazione ùn serà micca cunsiderata valida, u risicu di esse demandatu per reimpiegu serà assuciatu da l'impiigatu. Tuttavia, se u patronu hà motivi validi per a riduzzione di u travagliu, esse sottumessu à a Legge pò esse accettatu cum'è un criteriu di selezzione obiettivu per a determinazione di e persone chì u cuntrattu di u travagliu serà risoltu da u patronu. disse.

"Cuntinuà à impiegà quelli chì lascianu u so travagliu per via di a ritirata"

Dicendu chì l'impiigatu chì hà lasciatu u situ di travagliu per via di a ritirata pò cumincià à travaglià di novu se u patronu accunsente, Özge Konukçu hà dettu: "U patronu pò decide liberamente di riassuntà l'impiigatu in pensione. Mentri hè accettatu chì u patronu hà u dirittu di discrezione in a riassunzione di l'impiegati chì anu lasciatu u travagliu per via di a ritirata, u patronu deve esse attentu à agisce nantu à i principii oggettivi quandu si usa sta discrezione. hà avvistatu.

Dicendu chì ùn ci hè micca un limitu di tempu per u reimpiegu di l'impiegatu in pensione, Özge Konukçu hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

"Tuttavia, cù a Legge, per impedisce à i patroni di perde u so persunale espertu per via di a ritirata, in casu di reimpiegu di l'impiigatu chì si n'hè andatu, hè statu regulatu chì 5 punti di a parte di a prima di sustegnu di a sicurezza suciale deve esse pagatu da u u patronu hè pagatu da u Tesoru. Per prufittà di stu regulamentu, l'impiigatu chì hà lasciatu u travagliu per via di a ritirata deve esse riimpiegatu in 30 ghjorni. À questu puntu, deve esse nutatu chì se u stessu impiigatu abbanduneghja u locu di travagliu è poi torna à u travagliu, u listessu scontu ùn serà più dispunibule ".