EGİAD Business World hè in Zona di Terremoti

EGIAD Business World hè in Zona di Terremoti
EGİAD Business World hè in Zona di Terremoti

E ferite di u disastru di u terrimotu, chì hà sbulicatu u paese è hà affettatu assai a vita ecunomica è suciale, sò pruvati à esse guariti. In questu cuntestu, l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu (EGİAD) President Alp Avni Yelkenbiçer, Vice Presidenti Kaan Özhelvacı è Arda Yılmaz, Ankara Young Businessmen Association (ANGİAD) 14th President President Serhan Yıldız, Bulancak Young Businessmen Association (BUGİAD) President Dursun Karahasan, Denizli Young Businessmen Association (D)EGİAD) President Hakan Urhan, Eskişehir Young Businessmen Association (ESGİAD) President Ulaş Entok, Bursa Young Industrialist Businessmen and Managers Association (GESİAD) President Murat Kaya è membri di l'associu anu visitatu a zona di u terremotu cù Gaziantep Young Businessmen Association (GAGİAD) President Cihan Koçer. .

Durante a visita, i rapprisentanti di u mondu di l'affari dichjaravanu ch'elli, cum'è tutta a Turchia, anu sperimentatu l'effetti di u disastru di u terrimotu è chì anu da riducerà questi effetti inseme. I rapprisentanti di u mondu cummerciale anu evaluatu cumu u terrimotu affettava l'ecunumia è determinatu i passi chì puderanu esse fatti per minimizzà. Mentre a delegazione cuntinuava i so sforzi di supportu per risponde à i bisogni di a regione, hà ancu avutu l'uppurtunità di discutiri piani d'azzione d'urgenza cù a so associazione sorella, GAGİAD. A delegazione hà scontru cù l'imprese affettati da u terrimotu è hà fattu cunsultazioni ascultendu e dumande di l'imprese.

Immediatamente dopu à u terrimotu, i Presidenti di l'Associazione anu iniziatu a mobilizazione in u mondu di l'affari è formanu "reti di supportu" per risponde à i bisogni di a regione affettata da u disastru. Scontru cù l'urganisazioni cummerciale è i rapprisentanti di l'ONG in a regione in un prugramma di dui ghjorni è visitatu a zona di disastru.

In u scopu di u travagliu di mubilizazione per a regione di u terrimotu, hà sustinutu a coordinazione di u disastru per scontru personalmente cù i presidenti di l'associazioni, l'ONG è i rapprisentanti di u mondu cummerciale regiunale, chì eranu in cuntattu in e prime ore di u terrimotu.

Faremu ciò chì a Fratellanza Esige

Fà una dichjarazione dopu à e visite EGİAD U presidente Alp Avni Yelkenbiçer hà dichjaratu chì l'aiutu hè cresciutu cum'è una valanga in tuttu u paese è chì furnisce u sustegnu hè un duvere civicu. Ricordendu chì u disastru di u terrimotu affetterà economicamente tutta a Turchia, disse: "Pruvaremu di riduce questi effetti inseme cù novi prughjetti è investimenti. Cum'è una istituzione surella cù GAGİAD, agiremu cù a rispunsabilità chì vene cù a fratellanza. Sapemu chì ogni membru di l'associu sustene a regione in modu individuali è sottu u paraplu di l'associu, in natura o in modu diversu. Hè u tempu di esse uniti. "A nostra massima priorità hè di impiegà e vittime di u terrimotu, assicurà a riqualificazione di l'industria regiunale, è furnisce una casa calda", disse.