L'oggetti di valore eliminati da u naufragio sò salvaguardati da a Pulizzia

L'oggetti di valore estratti da u naufragio sò cunservati sottu a vigilanza di a polizia
L'oggetti di valore eliminati da u naufragio sò salvaguardati da a Pulizzia

I casseforti è i preziosi recuperati da e macerie di l'edificazioni distrutte in u terrimotu in Malatya sò prutetti 7/24 sottu a tutela di a Pulizzia.

Mentre i detriti di l'edifizii distrutti in Kahramanmaras-centrati terrimoti di ferraghju 6 sò stati sguassati, assai casseforti d'acciaio, soldi, oru, oggetti di valore è ducumenti impurtanti cum'è attu di titulu, cuntrolli è pagherai sò stati registrati da e squadre.

I beni di valore sò accettati cù un rapportu in i centri di consegna di merchenzie stabiliti in u centru di a cità è i distretti. A polizia vigila ancu in u centru, chì hè monitoratu da e camere di sicurezza 24 ore à ghjornu.

90 Casi d'acciaio truvati finu à avà

800 pezzi d'oggetti di valore, 50 fucili è 90 casseforti scuperte da e macerie in i distretti di Battalgazi è Yeşilyurt sò tenuti da squadre di polizia. In più di i materiali cunsegnati à elli, a polizia cuntinueghja a so investigazione in e ruine per truvà più cose di e persone.

In i travaglii di rimozione di detriti, i prucessi sò realizati meticulosamente per prutege e cose private.

In u centru, articuli cum'è casseforti d'acciaio, oru, documenti preziosi, passaporti, armi è telefuni mobili sò consegnati à i so patroni sottu a tutela di u Procuratore Pùblicu, senza lascià spaziu per dubbitu in a dichjarazione di vittimi di u terrimotu.