"Expomed Eurasia 2023" hè stata tenuta in Istanbul u 16-18 di marzu

Expomed Eurasia hè stata tenuta in Istanbul in marzu
"Expomed Eurasia 2023" hè stata tenuta in Istanbul u 16-18 di marzu

A 30th Expomed Eurasia International Medical, Diagnostic, Laboratory and Hospital Equipment Fair s'hè tenuta in Istanbul u 16-18 di marzu di questu annu. À a fiera, chì hà riunitu centinaie di rapprisentanti di salute è cumpagnie da 18 paesi, i pruduttori di l'urighjini russi anu introduttu e soluzioni chì anu sviluppatu in u campu di a tecnulugia medica. Inoltre, a tavola rotonda "Cooperazione Russa-Turca per a Salute" hè stata stabilita per rinfurzà e relazioni cummerciale trà Russia è Turchia.

A 30th Expomed Eurasia International Medical, Diagnostic, Laboratory and Hospital Equipment Fair, chì hè urganizata regularmente ogni annu per presentà e novi tecnulugia mediche da e cumpagnie sanitarie russe è riunite rapprisentanti di salute di u mondu sanu, hè stata in Istanbul u marzu. 16-18. Mentre chì i simulatori medichi d'alta precisione, tecnulugii oftalmichi, apparecchi di scanning, ricerca è equipaghji di diagnostichi offerti à i visitori da 12 cumpagnie d'origine russa in u stand 'Made in Russia' in a fiera, sò stati fatti novi cullaburazioni.

A tavola rotonda "Cooperazione Russa-Turca per a Salute" hè stata creata per creà novi partenarii cummerciale à a fiera, induve più di 600 participanti da a regione eurasiatica participanu è più di 20 mila citadini turchi è almenu 5 mila prufessiunali da u mondu visitanu ognunu. annu. In questa direzzione, parechji esportatori è urganisazioni anu realizatu più di 3 riunioni per 100 ghjorni è evaluate i prughjetti chì puderanu firmà inseme in u prossimu periodu.

"U volume di cummerciu Russia-Turchia hà radduppiatu in 2022"

Dichjarà chì l'Expomed Eurasia Exhibition hè un avvenimentu impurtante per i rapprisentanti di u settore di a salute da Turchia, paesi CIS, Europa, Asia è Africa, u Rappresentante di Expomed Eurasia Alaudin Yarahmedov hà fattu a seguente dichjarazione annantu à a fiera:

"Mentre u voluminu di u cummerciu trà Russia è Turchia hà radduppiatu in u 2022, stu voluminu hà avà righjuntu un valore di 65,3 miliardi di dollari. Pensemu chì in u periodu à vene, l'aumentu di l'esportazione di l'esportazione in Turchia rinfurzà ancu a cooperazione cumpresi i tecnulugii sanitari è medichi. In questu cuntestu, riunitemu l'esperti, i pruduttori è i fornitori di u settore di a salute à a Fiera Expomed Eurasia, chì urganizemu ogni annu, è apre a porta à novi partenarii cummerciale ".

Alaudin Yarahmedov hà dettu chì l'interessu di l'imprese russi in u mercatu turcu serve cum'è una forza motrice per l'espansione di l'attività economica straniera in alcune regioni di u so paese:

"Turchia hè unu di i partenarii cummerciale più impurtanti di a Russia. A salute hè una di l'industrii chì alimenta stu partenariatu. Tuttavia, in u futuru, vulemu presentà e suluzioni è servizii di cumpagnie russe è i nostri partenarii stranieri in u campu di a salute in diversi paesi. Continueremu à prisentà sviluppi lucali in u campu di a salute à l'esibizioni chì saranu in Kazakistan è Uzbekistan in un futuru vicinu ".