Un pannellu nantu à u "Termotu è a sulidarità" hè statu tenutu à a Fiera İzmir

Un pannellu nantu à u terremotu è a sulidarità hè statu tenutu à a Fiera Izmir
Un pannellu nantu à u "Termotu è a sulidarità" hè statu tenutu à a Fiera İzmir

Un pannellu nantu à "Termotu è Solidarità" hè statu tenutu in u scopu di a Fiera di Horeca, Fiera di l'Alimentazione è Fiera di Pacchetti ospitate da a Municipalità Metropolitana di İzmir. Dicendu chì l'impurtanza di a vita rurale deve esse megliu capitu dopu à u terrimotu, u presidente di l'Unione Köy-Koop İzmir Neptün Soyer hà dettu: "Avemu da esse in armunia cù a natura. Ùn sò micca tutti i paesi sò stati distrutti in u terrimotu, ma ci era una grande distruzzione in i centri di a cità. Avemu da amparà da questu ", disse.

ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir; Organizatu da GL Platform, HORECA Fair, Pack Fair Turkey è Food Fair Turkey hà iniziatu in Fair İzmir. Un pannellu nant'à u "Termotu è a sulidarità" hè statu tenutu in u scopu di e fiere chì duranu finu à u 9 di marzu. In u pannellu moderatu da Mehmet Ali Kasalı, presidente di u Cunsigliu di Sviluppu Economicu di İzmir è presidente di BASİFED, Neptün Soyer, presidente di l'Unione Village Koop İzmir, u presidente di a filiale di İzmir Uğur Toprak di a Camera di l'ingegneri alimentari, u rapprisentante di l'Associazione İzmir Cooks è membru di u Cumitatu di Disastru di u Rotary Club Egeu. Osman Atak hà participatu.

Neptune Soyer: "E lezioni deve esse amparate"

U presidente di l'Unione Village-Koop İzmir, Neptün Soyer, hà dettu chì i paesi in l'area di u disastru eranu menu danati cà e cità è hà dettu: "Avemu visitatu i paesi di Osmaniye, l'acqua scorre quì. Ùn sò micca tutti i paesi sò stati distrutti, ma ci sò stati distruzzioni maiò in i centri di 11 pruvince. Avemu persu assai vite, ci sò stati feriti assai. I paesi ùn eranu micca cusì, perchè sò zoni chì ponu guidà una vita in armunia cù a natura. I paesi sò sopravvissuti cù e so case in armunia cù a natura, a so agricultura è l'acqua. Quandu andemu à u paese da e cità induve ùn ci hè micca luce sohbet C'eranu caffè di paese chì pudemu fà. E cità sò cusì individualizate ... E lezioni duveranu esse amparate da questu ", disse.

"Seremu di ritornu"

Dicendu chì sò andati à l'Istitutu di u Village in Osmaniye, Neptün Soyer hà dettu: "L'Istituti di u Village sò una frase di a storia di 100 anni di Mustafa Kemal Atatürk. Düziçi Village Institute hè sempre in piedi. Coprerete tutti è ci dite di l'edificazioni di 12 piani cum'è una bella cosa. Avemu persu assai vite, facemu assai male. Per quessa, vulteremu à u principiu, pudemu vultà, pudemu ripiglià stu paese nantu à i so pedi. Capiscemu chì ùn si deve fà quartieri di paesi sani ? Avemu capitu... Avemu capitu chì i paesi anu da campà torna. Avemu da esse in armunia cù a natura. Avemu da fà una trasfurmazioni ancu in a campagna ", disse.

"Tutta Izmir era quì, tutta a Turchia hè ghjunta"

Criticà a mancanza di coordinazione dopu à u terrimotu, Neptün Soyer hà dettu: "Ci sò 3 prublemi fragili; donne, zitelli, disabili, è di sicuru, questu include l'anziani. Sò i settori più vulnerabili di e società. Questa vulnerabilità diventa ancu più evidenti in i disastri. À st’uccasioni, vogliu spiegà chì à l’occasione di l’8 di marzu, ghjornu internaziunale di a donna, ci vole à fà a voce più forte nant’à ste tematiche è à travaglià più forte per una sucità uguale è ghjusta. U terzu ghjornu di u terrimotu di Izmir, ci sò stati lavanderia in tutte e zone di tenda. One Rent One Home avia digià principiatu, dopu à un mese nimu era in a tenda. Tuttu Izmir era quì, tutta a Turchia hè ghjunta è ùn avemu micca dettu perchè site ", disse.

Toprak: "A nutrizione hà cuminciatu dopu à u sestu ghjornu"

Dicendu chì si sò accaduti in a regione dopu à u terrimotu, Ugur Toprak, Capu di a Branca di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Alimentari, hà dettu: "A nostra normalizazione ùn hà nunda di valore prima di diventà normale. Avemu bisognu di cuntinuà à sapè chì l'agenda più impurtante di Turchia hè u terrimotu è chì ùn deve micca cascà fora di l'agenda. Ci sò stati grandi omissioni. Hè ghjuntu davanti à tutti noi cù a negligenza di u seculu, chì chjamanu u disastru di u seculu. A sulidarità hè assai impurtante, avemu sempre dimustratu sta sulidarità cum'è nazione. Avemu travagliatu nantu à a necessità di assicurà a sicurezza alimentaria. Cum'è a Càmera di l'Ingegneri Alimentari, avemu determinatu i nostri criterii per i citadini per avè una nutrizione sana è adatta, è per chì l'alimentu chì và quì sia adattatu, è l'avemu trasmissu in ogni locu ".

Atak: "Avemu ghjuntu à u campu u terzu ghjornu"

U rapprisentante di l'Associazione di Cucini d'Izmir è u membru di u Cumitatu di Porte di Disastru di u Rotary Club Egeu Osman Atak hà dettu: "Avemu ghjuntu in a zona u terzu ghjornu. Avemu stallatu una cità di tenda in u locu attribuitu à noi. A cosa più grande di l'urganisazioni non governamentali hè chì ponu agisce in modu flexible è rapidu, indipendentemente da a burocrazia, ancu s'ellu in una certa misura, secondu u statu. Sfurtunatamente, avemu vistu a goffa di a burocrazia di u Statu. Una di e cose chì ùn facemu micca hè l'educazione. Avete da esse preparatu. "Cù un pocu di furmazione, a ghjente capirà chì anu bisognu di coordinà", disse.