Future Quality Compass Model EFQM

Compass di qualità di u futuru mudellu EFQM
Future Quality Compass Model EFQM

L'urganisazioni chì anu ricevutu u Premiu di Eccellenza Türkiye anu parlatu di e so sperienze in a Conferenza di i Vincitori. L'Associazione Turchia di Qualità (KalDer), una urganizazione non governativa ben stabilita chì hà u scopu di aumentà a cumpetitività di u nostru paese trasfurmendu a cultura di l'eccellenza in un stile di vita, hà tenutu a so cunferenza tradiziunale di vincitori u luni 13 di marzu à u Museu Marittimu di Beşiktaş. . À a cunferenza, alti funzionari di Metro Istanbul A.Ş., Vakıf GYO è Toyota Boshoku, chì hà vintu u Premiu d'Eccellenza Turchia quist'annu, è ancu Vamed, vincitore di u premiu internaziunale EFQM, anu trasmessu e so sperienze, cunniscenze è sperienza in a cunferenza. viaghju di qualità di e so istituzioni à i participanti.

L'Associazione Turca di Qualità (KalDer) hà attiratu una volta l'attenzione à i risultati concreti di u viaghju di qualità in a gestione cù a Conferenza di i Vincitori, assistita da istituzioni è urganisazioni chì facenu megliu in u mudellu di approcciu di gestione di qualità EFQM. A cunferenza, induve l'urganisazioni chì anu u dirittu di riceve u Premiu di Eccellenza Turchia, chì hè cunsideratu u premiu più prestigiosu di u mondu cummerciale turcu, anu spartutu e so sperienze, hè stata tenuta u luni 13 di marzu di u 2023 in u Museu Marittimu di Beşiktaş. In più di Metro Istanbul A.Ş., Vakıf GYO è Toyota Boshoku, chì anu ottenutu successu in u prucessu, l'esperienze di Vamed, vincitore di u premiu internaziunale EFQM, ispiravanu i membri KalDer, mentre chì l'istituzioni scambià d'infurmazioni cù l'altri creanu un ambiente di spartera di altu livellu.

I vincitori anu inspiratu istituzioni sottu a guida di KalDer

Dà infurmazioni nantu à a Conferenza di i Vincitori, induve l'urganisazioni premiate sparte e so sperienze, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KalDer, Yılmaz Bayraktar, hà dettu; "Avemu tenutu a tradiziunale Cunferenza di i Vincitori cù i nostri preziosi oratori è participanti quist'annu, cum'è ogni annu. Cum'è KalDer, vedemu a Conferenza di i Vincitori cum'è un ambiente di spartera impurtante induve l'urganisazioni chì anu successu in i prucessi di u Premiu per l'Eccellenza Turchia sparte a so cunniscenza è l'esperienze, è l'accettemu cum'è un puntu di scontru assai preziosu sia per a nostra associazione sia per i nostri organizzazioni membri. Mentre cuntinuemu u nostru travagliu per rende a filusufìa di qualità cuntempuranea efficace è diffusa in u nostru paese, avemu u scopu di guidà u mondu di l'affari di u nostru paese è lampà una luce luminosa nantu à a so strada. In fatti, hè esattamente per quessa chì vulemu fà a Cunferenza di i Vincitori in u Museu Marittimu di Beşiktaş, induve si trova a Galleria Storica, custruita in u 1521 è a barca intatta più antica in u mondu. Propiu accantu à i battelli utilizati da Gazi Mustafa Kemal Atatürk, avemu pruvatu à truvà u nostru modu in e cundizioni cambianti di l'oghje è unitu forze per furmà u futuru. Mentre a nostra bussola in questu prucessu era u mudellu EFQM, l'urganisazioni chì anu viaghjatu stu mare guidanu i viaghji di i nostri altri membri. "Ringraziemu l'istituzioni chì anu spartutu e so sperienze è tutti i nostri membri chì anu participatu", disse.

"A qualità hè una necessità in ogni aspettu di a vita"

U Vicepresidente di KalDer, Erhan Baş, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a Conferenza di i Vincitori, hà dettu: "Cum'è KalDer, simu una urganizazione non governativa chì pionieri innuvazione, qualità di pensamentu è sustenibilità per migliurà a qualità di vita in Turchia è assicura. chì e novi generazioni participanu à stu viaghju. . Cù u terrimotu chì hè accadutu pocu è sfurtunatamenti affettatu assai u nostru paese, avemu capitu di novu quantu hè impurtante a qualità. Inoltre, in questu prucessu induve avemu persu parechji citadini, avemu vistu ancu chì a gestione di qualità ghjoca un rolu vitale micca solu in u mondu cummerciale, ma in ogni campu. A stu puntu, cum'è associu, pensemu chì ci vole à esse uniti cù i nostri membri per fà cresce u nostru standard di vita participendu à studii di qualità in tuttu u paese. Avemu vistu durante u terrimotu chì u cuncettu di dirigenza hè assai criticu per a continuazione cumpleta di u travagliu è a guida curretta di e masse. Cum'è KalDer, avemu sempre priorità u cuncettu di dirigenza cù u mudellu chì implementemu è effettuemu studii chì dimustrà u putere di dirigenza. Parechje istituzioni implementanu un travagliu assai impurtante in u travagliu di l'urganizazione di qualità chì facemu. À questu puntu, attachemu una grande impurtanza à e PMI. Cridemu chì e PMI, in particulare quelli situati in a zona di u terrimotu, anu bisognu di u nostru sustegnu. Di listessa manera, sapemu chì ci vole à stà vicinu à i ghjovani. E persone implicate in i nostri studii di qualità guadagnanu più infurmazioni nantu à a sustenibilità, a dirigenza, a satisfaczione di l'impiegati è di i clienti. L'infurmazioni chì acquistanu si sparghje, in particulare à i membri di a famiglia, è affettanu i so ecosistemi. In questu modu, pudemu fà a qualità diffusa è diventà una cultura. Avà, pensemu chì hè necessariu di piglià l'azzione per fà più per u nostru paese è custruisce u futuru inseme, è vulemu dì chì faremu u nostru megliu in questu sensu ".

À a fine di a cunferenza, hè statu dichjaratu chì e cumpagnie chì vulianu participà à i Premii di Eccellenza Turchia 2023 ponu dumandà a participazione finu à a fine di marzu.