Gestu Emutivu da a Federazione Mondiale di Dance Sports in Turchia

Gestu Emutivu da a Federazione Mondiale di Dance Sports in Turchia
Gestu Emutivu da a Federazione Mondiale di Dance Sports in Turchia

A Federazione Sportiva di Danza Mundiale hà dimustratu a so sulidarità cù u populu turcu chì prova di guarì e ferite di u terrimotu restituendu a quota di adesione 2023 di u so membru di a Federazione Sportiva di Danza Turca. Stu gestu da u mondu hà mossu u presidente Tolga Han Çinkitaş.

I missaghji di sustegnu è di sulidarità per u nostru paese cuntinueghjanu à vene da u mondu in quantu à u terrimotu di u 6 di ferraghju in Turchia, chì hè qualificatu cum'è u disastru di u seculu. L'ultimu sustegnu hè vinutu da a World Dance Sports Federation (WDSF), l'urganisazione paraplu di u mondu in sport di ballu. WDSF, di quale a Federazione Turca di Danza Sportiva (TDSF) hè un membru, hà rimbursatu a tarifa annuale di Turchia. A Federazione Turca di Danza Sportiva, guidata da Tolga Han Çinkitaş, cunnisciutu cum'è l'omu chì hà fattu u ballu populari in Turchia, hà ricevutu una lettera emotiva da i dirigenti WDSF.

Esprimendu e so condolenze è i desideri à tutte e persone di Turchia per via di u terrimotu, l'urganizazione hà dichjaratu chì u so membru di a Federazione Turca di Danza Sportiva hà restituitu a so quote 2023 per questu mutivu. Hè statu toccu da stu gestu è hà dettu: "Stu gestu inclusivu di a cumunità di a quale simu un membru ci hà datu tutte a morale. Avemu mandatu sta quantità cum'è aiutu à i nostri club in a zona di u terrimotu ", hà dettu u presidente Tolgahan Çinkitaş, è hà trasmissu u so ringraziu à l'amministratori WDSF chì anu dimustratu a solidarietà.

Tolga Khan Cinkitas