U ghjocu di fama mundiale "Questa hè una legenda "Sarah Bernhardt" in Edirne AKM

Ghjocu famosu mundiale Questa hè una legenda Sarah Bernhardt in Edirne AKM
U ghjocu di fama mundiale "Questa hè una legenda "Sarah Bernhardt" in Edirne AKM

A dramma "This is a Legend" Sarah Bernhardt, messa in scena à u 100 anniversariu di a morte di l'attrice di teatru famosa in u mondu sara, Sarah Bernhardt, si scontra cù i spettatori di u teatru in Edirne AKM. Un ghjornu prima di u dramma, u direttore Hakan Altıner è l'attori Dilek Türker è Tayfun Yılmaz si scontranu cù a ghjente di Edirne.

U Centru Culturale Atatürk di a Municipalità di Edirne è u Conservatoriu Municipale ospitanu dui avvenimenti assai impurtanti. Prima di tuttu, Hakan Altıner, u direttore di a dramma "Questa hè una legenda" Sarah Bernhardt, è l'attori Dilek Türker è Tayfun Yılmaz si riuniscenu cù a ghjente di Edirne cun un talk show. A ghjente di Edirne puderà assistisce à a discorsu, chì si terrà in u Centru Culturale Atatürk è u Conservatoriu Municipale, u luni 13 di marzu, à 19.30, gratuitamente. U marti 14 di marzu, à 19.30, a dramma "This is a Legend" Sarah Bernhardt hà da piglià a scena gratuitamente in Edirne AKM.

Scritta da John Murell è diretta da Hakan Altıner, u dramma "This is a Legend Sarah Bernhardt" presenta una sezione di a vita di Sarah Bernhardt, chì hè diventata l'attrice più notevole di u prestigiosu teatru francese Comédie Française. Dilek Türker interpreta Sarah Bernhardt è Tayfun Yılmaz interpreta Pitou in u ghjocu di dui persone nantu à una notte chì Sarah Bernhardt, chì a so gamba destra hè stata amputata per un accidente in scena, hà passatu cù u so butler Pitou.

L'attrice famosa in u mondu sanu, chì hà dedicatu a so vita sana à u teatru, vene cun u so passatu in u ghjocu. In questu showdown, Pitou piglia un postu impurtante in l'avvenimenti chì anu furmatu l'attrice in tutta a so vita; a so mamma, a Mamma Superiora Sofie, l'urganizatore Garett, u chirurgu chì hà tagliatu a so gamba, u scrittore Oscar Wilde. Dilek Türker, un artista chì hà dedicatu a so vita à u teatru, porta in scena e transizioni emotive di Sarah Bernhardt cù a so interpretazione magistrale, mentri Tayfun Yılmaz mantene questi caratteri di u passatu vivi nantu à u palcuscenicu cù e so cumpetenze di attore.

U disignu di u vestitu è ​​u decoru di u ghjocu appartene à Sadık Kızılağaç. U disignu di decoru di u ghjocu hè accumpagnatu da una festa visuale preparata da R. Onur Duru è Mısra Candanadam cù a tecnica di Video Mapping.

Cum'è una artista femina, Sarah Bernhardt hà ottinutu un grande successu malgradu e circustanze di u so tempu. Dilek Türker-Theater Ayna hà u scopu di portà i prufili femminili di successu in prima linea è di trasfirià una legenda di generazione in generazione cù sta dramma, à u centenariu di a morte di l'artista.