Gökhan Zan è Ünal Karaman si sò uniti à u Partitu IYI! Akşener porta i so badge

Gokhan Zan è Unal Karaman anu assistitu à a GOOD Party è Aksener hà purtatu i so badge
Gökhan Zan è Ünal Karaman si sò uniti à u Partitu IYI! Akşener porta i so badge

L'ex futbolista Gökhan Zan, chì hà fattu sente a voce di Hatay durante u prucessu di u terrimotu, è u leggendariu Ünal Karaman, unu di l'antichi capitani di Trabzonspor, si sò uniti à u Partitu IYI.

Hatayspor Assistant Coach Gökhan Zan, chì hà ghjucatu in Galatasaray, Beşiktaş è a squadra naziunale, è Ünal Karaman, unu di l'antichi capitani di Trabzonspor, u leggendariu ghjucadore è l'ex coach si uniscenu à u Partitu IYI.

Zan è Karaman sò stati prisentati cù u badge di partitu da u presidente Meral Akşener durante a riunione di u gruppu di u Partitu IYI.

Zan hà dettu: "Comu sapete, vene da Hatay, Antakya, chì hè una di e terri di a civilizazione chì hà accumulatu cunniscenze antiche finu à a storia di l'umanità, induve a civilizazione fiurisce. Ma à u listessu tempu, vengu da una cità cusì disgraziata chì vengu da una geugraffia chì ùn si pò stà da terramoti, disastri, guerri, occupazioni. In ogni casu, à u stessu tempu, simu i figlioli di u paese chì rinasce da e so cendri ogni volta chì u populu di Hatay porta u pesu nantu à a so spalle cù i so unghie. Hatay hè l'ultimu rigalu di u nostru babbu per noi. Sò sicuru chì vivemu in u futuru, cum'è avemu campatu prima di questu, in modu di risturà è custruisce a zona di terramotu di Hatay, in una fratellanza legale ghjustu ", disse.

Karaman hà dettu: "Vi salutu tutti cun rispettu, cari membri di u muvimentu bravu. Ghjè cù i naziunalisti turchi ch’o possu lascià una traccia nant’à sta strada ch’e aghju partitu cù grandi speranze.