Operazioni seriali di droghe da e squadre d'infurzazioni doganali

Operazioni seriali di droghe da e squadre di l'applicazioni doganali
Operazioni seriali di droghe da e squadre d'infurzazioni doganali

In operazioni consecutive realizate da e squadre di l'Infurzazione Doganale affiliate à u Ministeru di u Cummerciu durante u weekend, un totale di 145 kilogrammi di ecstasy, khat è gomma d'opiu sò stati sequestrati à Kapıkule è Esendere Customs Gates è à l'aeroportu di Istanbul.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, e squadre di l'Assistenza Doganale anu pigliatu diversi tipi di sustanzi narcotichi è impediscenu à i trafficanti di velenu di passà per l'operazioni realizate in u scopu di a lotta contru a droga. In a prima operazione realizata in u scopu di u travagliu realizatu da e squadre, un camion chì arrivava à Kapıkule Customs Gate per entre in Turchia hè statu sottumessu à u cuntrollu fisicu dopu à e prucedure di passaportu è di registrazione. Duranti i cuntrolli, hè statu vistu chì ci sò pillole in sacchetti trasparenti in l'armadiu sopra à u lettu di u cunduttore, cusì u scopu di a ricerca hè stata allargata è e zoni detallati sò stati esaminati. Durante a ricerca, 61 mila 262 pills di ecstasy chì pesanu un totale di 249 chilò 48 grammi sò stati presi, ammucciati in u lettu di u cunduttore, cuscini, tappezzeria in a cabina di u cunduttore, è in u spinu di i sedi di u cunduttore è di u passageru.

Per d 'altra banda, e squadre di l'Assistenza Doganale anu realizatu duie operazioni à a Porta Doganale di Esendere. In u primu, un camionu chì arrivava à l'area doganale per entre in Turchia hè statu scansatu à raghji x per esse esaminatu com'è u risultatu di l'analisi di e squadre. Dopu avè rilevatu a densità sospetta in a cabina di u veiculu, u veiculu hè statu mandatu à l'hangar di ricerca è sottumessu à un cuntrollu detallatu. Duranti a ricerca, in u quali i cani detector di narcotichi eranu ancu implicati, 21 chilò è 124 grammi di droga, determinate per esse gum d'opiu, sò stati sequestrati oculati in u lettu di u cunduttore in a cabina di u cunduttore.

Pocu pocu dopu à l'operazione, u camionu chì appartene à a listessa cumpagnia hè statu scansatu à raghji X in u scopu di l'analisi di risichi di e squadre è i studii di destinazione è una densità sospetta hè stata rilevata. Duranti i cuntrolli, 54 chilò 632 grammi di gomma d'opiu sò stati catturati nascosti in l'area induve si trovava a bateria di u veiculu, è un totale di 75 chilò 756 grammi di gomma d'opiu sò stati sequestrati.

Un'altra operazione hè stata realizata in l'aeroportu di Istanbul. E squadre di l'Assistenza Doganale chì operanu in l'aeroportu, per via di a so analisi, anu seguitu un passageru chì era decisu à vene à Istanbul da a Republica di Sudafrica / Johannesburg, cunsiderendulu risicatu. 36 chilò è 160 grammi di droga di tipu khat sò stati sequestrati durante a ricerca di bagaglii di a persona, chì era determinata à aduprà l'aeroportu di Istanbul cum'è transitu è ​​andendu di novu à l'esteru.

In u risultatu di l'operazioni realizate da e squadre, un totale di 61,2 kilogrammi di droga sò stati sequestrati, cumprese 75,7 kilogrammi d'ecstasy, 36,1 kilogrammi d'opium gum è 173 kilogrammi di khat.

L'investigazioni annantu à l'incidenti cuntinueghjanu à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Edirne, Yüksekova è Gaziosmanpaşa.