ALTSO invita l'imprese russi à investisce in Alanya

ALTSO invita l'imprese russi à investisce in Alanya
ALTSO invita l'imprese russi à investisce in Alanya

U presidente di ALTSO Eray Erdem, chì hà urganizatu un viaghju di cummerciale supportatu da KOSGEB in Russia, hà fattu visite impurtanti è hà tenutu riunioni bilaterali l'ultimu ghjornu di i so cuntatti russi.

Durante e so visite, Erdem hà cuntinuatu à informà i investituri nantu à i settori Turismu, Agriculture, Construction è Real Estate, chì sò i locomotori di l'ecunumia di Alanya.

U presidente Erdem è a Delegazione ALTSO anu visitatu l'Associazione Russo-Turca è a Càmera di Cummerciu è Industria di Mosca in l'ultimu ghjornu di u viaghju d'affari è hà invitatu l'affari russi à investisce in Alanya.

U sindaco Erdem hà dettu: "Avemu datu à l'imprese russi infurmazioni nantu à u nostru Alanya è li invitamu à investisce in u nostru Alanya".

U presidente di ALTSO Eray Erdem, chì hà urganizatu un viaghju di cummerciale supportatu da KOSGEB in Russia per prumove Alanya, cuntinueghja i so cuntatti russi. U presidente Erdem è a Delegazione ALTSO anu visitatu oghje l'Associazione Russo-Turca è a Càmera di Cummerciu è Industria di Mosca.

U presidente Erdem è a Delegazione ALTSO, chì si sò scontri cù i membri di l'Associazione di l'affari Russi-Turchi per a prima volta oghje, anu datu infurmazioni impurtanti nantu à Alanya.

U presidente di l'Associazione Russo-Turca di l'Imprenditori Sabahattin Yavuz, chì hè ancu u Vice Direttore Generale di a cumpagnia TOBTİM affiliata à l'Unione di Camere è Borse di Merceria di Turchia, è u sindaco Erdem, chì hà dumandatu à l'imprese à investisce in Alanya, hà dettu u seguente nantu à u visita, induve i rapprisentanti di i banche eranu ancu prisenti: "In u scopu di u nostru viaghju di cummerciale supportatu da KOSGEB; Inseme cù a nostra delegazione custituita da i nostri membri di u cunsigliu, i membri di u cunsigliu è l'imprese, avemu visitatu l'Associazione Russo-Turchi d'affari è scontru cù u presidente Sabahattin Yavuz è l'affari chì facenu affari in Russia. Durante a nostra visita; Eranu ancu presenti Berk Akdedepınar, u Capu di u Dipartimentu di Vendita Corporativa di İŞBANK Moscow, u presidente di ProCommerce Bank Bayram Yalın è u Capu di Dipartimentu di Banca Corporativa di Credit EuropeBank Sönmez Şahin.

À l'Associazione Russo-Turca di l'Imprenditori, avemu scambiatu opinioni nantu à e prucedure necessarie per i nostri affari di Alanya per investisce in Russia è settori locomotive cum'è a custruzzione è u turismu. "Avemu ancu invitatu à l'imprese chì anu investimenti in Russia per invistisce in Alanya è furnisce infurmazioni nantu à l'ecunumia di Alanya".

Dopu à l'Associazione Russa-Turca di l'Imprese, u presidente Erdem è a Delegazione ALTSO anu visitatu a Càmera di Cummerciu è Industria di Mosca, hà prumuvutu Alanya è hà ripetutu a chjama à investisce in Alanya. U presidente Erdem hà dettu u seguitu nantu à a visita: "Comu parte di u nostru viaghju di cummerciale supportatu da KOSGEB in Russia, avemu visitatu a Càmera di Commerce è Industria di Mosca è scontru cù u presidente Vladimir Platonov, u vicepresidentu Suren O. Vardanyan è l'imprese.

Avemu furnitu infurmazioni à l'imprese russi nantu à i settori principali di Alanya, cum'è u turismu, l'agricultura è a custruzzione, è li invitamu à investisce in Alanya.

Avemu mutualmente accunsentutu chì in u periodu à vene, l'affari russi venenu in Alanya per fà inspezioni in situ è ​​cuntatti in Alanya. "

U presidente Erdem hà ringraziatu ancu u presidente di l'Associazione di l'affari russi-turchi Sabahattin Yavuz, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Mosca, Vladimir Platonov, è l'imprese per a so ospitalità è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à travaglià per Alanya.