Grazie à i Moto Couriers chì sò ghjunti à l'aiutu di e vittime di u terrimotu in Hatay

Grazie à i mottori chì sò venuti in aiutu à e vittime di u terrimotu in Hatay.
Grazie à i Moto Couriers chì sò ghjunti à l'aiutu di e vittime di u terrimotu in Hatay

In Hatay, una di e pruvince più affettate da i terremoti di u 6 di ferraghju, i membri di l'Associazione Başkent Motorcycle Couriers Aid and Solidarity, chì anu aiutatu volontariamente à risponde à i bisogni urgenti di i citadini, si sò riuniti cù u sindaco di a municipalità metropolitana, Mansur. Yavaş.

Ringraziendu i motocourters per u so travagliu, Yavaş hà dettu: "Avete fattu cose chì nimu hà pensatu o pensatu. Avete diventatu a speranza di e vittime di u terrimotu quì ", disse.

Viaghjà à Hatay, una di e pruvince più affettate da i terrimoti di u 6 di ferraghju, i mutori chì travaglianu cù a Municipalità Metropolitana di Ankara anu visitatu u presidente ABB Mansur Yavaş per risponde rapidamente à i bisogni urgenti di e vittime di u terrimotu.

U presidente di l'ABB, Yavaş, hà ricevutu u presidente di l'Associazione di Aiutu è Solidarietà di a Capital Motorcycle Couriers Aydın Teke è i currieri vuluntarii in motocicletta in a Presidenza.

"TU SIETE A SPERANZA DI VITTIMI DI TERRAMOTI"

Yavaş hà ringraziatu i motocouriers per u so travagliu in Hatay è hà dettu: "Hè assai preziosu chì agissi da sè stessu è ti ringraziu assai in nome di a ghjente di Ankara". Ricordendu chì eranu in cumunicazione cù i motocouriers durante u periodu di pandemia, Yavaş hà cuntinuatu e so dichjarazioni è hà dettu:

"Quandu andemu à Hatay, ùn pudete micca entre o fora di u trafficu ... Ci hà veramente purtatu lacrime à l'ochji chì site andatu quì da sè stessu, senza a nostra urganizazione, in questu mumentu. Avete fattu cose chì nimu hà pensatu o pensatu. Avete diventatu a speranza di e vittime di u terrimotu quì è hà pigliatu i so bisogni urgenti. A ghjente di Ankara è Turchia ti ringraziu, ti ringraziu assai, ti basgiu tutti nantu à i vostri ochji.

Grazie à i mottori chì sò venuti in aiutu à e vittime di u terrimotu in Hatay.

TEKE: "Ùn ci avete micca lasciatu fora"

Aydın Teke, u presidente di l'Associazione d'Aiuti è Solidarietà di i Corrieri di Motocicletta di Başkent, hà dettu ch'elli sò stati cum'è 300 corrieri, è hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Eramu digià in cuntattu cun voi per via di u vostru aiutu durante u periodu pandemicu. In tali situazioni difficili, sempre ghjunghje. Ti ringraziemu. Ùn ci avete micca lasciatu fora. Avete furnitu un locu per stà. Ti ringraziemu per furnisce tuttu da a benzina. Quellu chì hè partitu da quì ùn hà micca dettu "induve dorme, induve stà". Quandu ci anu dumandatu, avemu fattu sente chì avemu Mansur Mayor di a Municipalità Metropolitana di Ankara daretu à noi ".