A Grande Moschea di 752 anni, chì hè stata distrutta in Hatay, serà elevata da Bursa

A Moschea Annuale di Yikilan Ulu in Hatay serà alzata à i so pedi da Bursa
A Grande Moschea di 752 anni, chì hè stata distrutta in Hatay, serà elevata da Bursa

A municipalità metropolitana di Bursa, chì hà fattu grandi sforzi per guarì e ferite di u terrimotu in Hatay, hà intervenutu per restaurà a Moschea Ulu di 752 anni, chì hè una di l'opere simboliche di a cità è hè stata completamente distrutta in u terrimotu.

In Hatay, chì hà patitu u più da u disastru di u seculu, micca solu l'edifizii, ma ancu seculi, moschee, castelli, osteria, chjese è parechji monumenti storichi sò stati distrutti cumplettamente o severamente danucati. Una di e più antiche moschee in Hatay, a storica Moschea d'Ulu, chì si pensa chì hè stata custruita trà 1271-1272, hè stata distrutta dopu à i terrimoti è trasfurmata in un munzeddu di rumble. A Grande Moschea, chì hè un cumplessu chì hè stata custruita durante u periodu Mamluks è hè custituita da strutture custruite in epoche diverse, cum'è una madrasa, una moschea d'estate, una funtana, duie tombe, una funtana, una suppa è butteghe; Hà avutu ancu a caratteristica di esse l'unicu travagliu in quantu à avè dui mihrabs in u santuariu.

Grande cooperazione di Moschea

A Moschea Ulu in Bursa, Hatay, chì hà a Moschea Ulu di 4 anni, chì hè stata custruita trà 1396 è 1400 da Yıldırım Beyazıt, u 5u sultanu di l'Imperu Ottumanu, cum'è votivu di a Vittoria Niğbolu è hè cunsideratu u 600u. Tempiu più grande di u mondu islamicu, hà intervenutu per a rinascita di . A municipalità metropolitana di Bursa, chì hà passatu assai tempu in a creazione di spazi viventi tempurane in Hatay, l'installazione di toilette mobili è a distribuzione di l'aiutu, hà intrapresu a ricustruzzione di a Grande Moschea di Hatay.

Preservemu u tissutu culturale

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà passatu una parte significativa di u so tempu in Hatay per chì a vita tornà à a normalità u più prestu pussibule, hà datu a bona nutizia chì farà u travagliu necessariu per restaurà a struttura storica trà i monti di macerie. di a Moschea d'Ulu, chì si trasformò in una pila di detriti. Ricordendu chì stu cumplessu impurtante, chì hà sopravvissutu per seculi malgradu parechje difficultà, hè statu distruttu dopu à dui terremoti maiò, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cumu Bursa, cuntinuemu à furnisce ogni tipu di sustegnu per priservà a struttura culturale di a cità in Hatay. . In questu cuntestu; Cum'è a municipalità, avemu fattu a ricustruzzione di a Grande Moschea storica. A Grande Moschea storica hà ancu accoltu parechje civilisazioni è società. Hè stata riparata parechje volte dopu a so custruzzione. L'ultimi riparazioni di u cumplessu sò stati realizati da a Direzzione Generale di Fundazioni in 1986 è 2002. Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, intraprenderemu a custruzzione finale. Ci hè ancu a storica Moschea Ulu in Bursa. Sta magnifica moschea, custruita da Yıldırım Bayezid, hè unu di i simboli di Bursa. Ogni cità hè furmata in cerchi intornu à un grande tempiu. Cum'è Bursa, Antakya avia trovu u so clima spirituale intornu à a Grande Moschea. Cum'è Bursa, facemu a nostra parte per chì Antakya ùn sia micca alluntanatu da questa spiritualità. Cumpleremu a ricustruzzione di a Grande Moschea storica in pocu tempu per priservà l'identità è soprattuttu a struttura spirituale di Hatay ".