Edifici illegali di a Fundazione Hiranur Demoliti

Strutture Leaky di a Fundazione Hiranur demolite
Edifici illegali di a Fundazione Hiranur Demoliti

Strutturi illegali chì appartenenu à a Fundazione Hiranur sò stati demoliti. Dopu chì l'applicazione di permanenza di l'esecuzione di a fundazione à u tribunale hè stata rifiutata, i squadre IMM anu pigliatu l'azzione. E squadre di a Pulizzia è a Direzzione di Zonificazione si sò andate à l'edificiu di a fundazione in Sancaktepe sta mane. Hè statu determinatu chì e strutture illegale ùn sò micca stati completamente demoliti in u tempu datu à a fundazione. A machina di custruzzione chì appartene à IMM hè stata legalmente demolita.

İBB İmar, İSKİ, İGDAŞ è e squadre di polizia municipali anu fattu investigazioni à a Fundazione Hiranur. U gasu naturale hè statu tagliatu è l'evacuazione hè stata dumandata per a demolizione di parti di l'edifiziu chì sò contru à a zoning. A demolizione hè stata fatta dopu l'evacuazione.

LEAKED SECTION DISTRUTTU

L'edifiziu illegale, chì ùn hè micca inclusu in u pianu di zoning, s'assumiglia à un pianu unicu da u fronte, ma hè intesu chì hà 3 piani da a parte posteriore, hè statu completamente demolitu. A diferenza di elevazione hè stata eliminata. A demolizione di l'area illegale, chì hè fatta di materiale di custruzzione d'azzaru à mezu à 5 blocchi chì appartenenu à a fundazione, hà ancu cuminciatu.

AKGUN: ABBIAmu INIZIATU A DISTRUZIONE SECONDO E NOSTRE RESPONSABILITÀ LEGALI

Gürkan Akgün, Capu di u Dipartimentu IMM di Reconstruzzione è Urbanizazione, chì hà accumpagnatu u travagliu di demolizione, hà dettu à i ghjurnalisti nantu à u prucessu. Ricordendu chì una decisione di demolizione hè stata presa à l'unanimità da u cumitatu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Akgün hà dettu: "Questu hè statu ancu cumunicatu. Dopu a notificazione, i partiti l'anu purtatu in tribunale. U tribunale hà decisu chì a materia era in cunfurmità cù i prucessi legali. In altre parolle, a materia hà ancu passatu u cuntrollu legale. In cunfurmità cù i nostri duveri è e responsabilità legali, avemu principiatu a demolizione di e parti illegali di l'edifiziu quì, in linea cù a tutela legale ". Dichjarà chì anu presentatu una denuncia penale contr'à a municipalità di u distrittu chì ùn hà micca fattu u so duvere, Akgün hà dettu: "Ci sò 5 blocchi quì. Ci sò spazii chjusi chì ùn anu micca cunfurmità cù a licenza. Cum'è questa zona residenziale, 5 blocchi sò stati licenziati. Ma ci sò spazii induve hè stata fatta senza licenza. Avemu iniziatu un prucessu in quantu à a demolizione di queste zone ", disse.

CHI HÈ SUCCESSU?

L'edifiziu illegale di a Fundazione Hiranur hè statu sigillatu da l'IMM u 12 dicembre 2022 per i motivi chì era contru à a zoning. A Direzzione di a Ricostruzione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà dumandatu à a Municipalità di Sancaktepe per inspeccionà l'edificiu illegale. Quandu nisuna risposta hè stata ricevuta per 3 mesi, a Direzzione IMM di e squadre di ricustruzione si n'andò à l'edifiziu illegale situatu in Sancaktepe District, Abdurrahmangazi District, blocu 8905, parcel 3, di a Fundazione Hiranur, è hà presentatu u "edificiu illegale senza licenza", chì ùn era micca aduprata ancu s'è a so occupazione hè stata ancu pigliata, cù u "Registru di vacanze di l'edificiu". I rispunsevuli sò stati dumandati à demolisce e sezioni illegali in u tempu datu. U termini hè scadutu, ma a Fundazione Hiranur hà dumandatu à a corte. Dopu chì u prucessu di tribunale hè statu finitu in favore di IMM, a demolizione hè stata realizata oghje.