I novi treni di u Metro di Barcellona sò entrati in serviziu

I novi treni di u Metro di Barcellona sò entrati in serviziu
I novi treni di u Metro di Barcellona sò entrati in serviziu

I novi treni di Alstom per l'operatore di Metro di Barcellona TMB (Transportes Metropolitanos de Barcelona) sò entrati in u serviziu cummerciale nantu à a linea 3. 50 novi treni di metro rimpiazzeranu a flotta di a linea 1 è 3 di Metro di Barcellona. Dopu à a messa in funziunamentu di stu primu trenu nantu à a linea 3, a flotta esistente hè prevista per esse rimpiazzata gradualmente in i mesi à vene. Tutti i treni sò pruduciuti in u situ industriale di Alstom in Santa Perpètua, Barcelona.

Questi treni novi facenu parte di un cuntrattu attribuitu à Alstom in uttrovi 320 per furnisce 50 treni di metro novi da a famiglia Metropolis per circa 2019 milioni d'euros, chì sò più sustinibili, efficienti è accessibili.

Durante a messa in funziunamentu di stu primu trenu, a presidente di TMB, Laia Bonet, hà dettu : « Cù questi novi treni, migliuremu u serviziu offrendu più cunfortu è accessibilità, è andemu versu una mobilità più sustinevule grazia à u so cunsumu energeticu più bassu. hè ancu più accessibile cù porte è curridori più larghe è avemu capitu chì questu hè una bona suluzione per a mobilità di tutti in a nostra cumunità, in a nostra cità.

Leopoldo Maestu, presidente di Alstom Spagna, hà dettu: "Hè un onore per noi di avè una volta di più chì TMB hà fiducia in Alstom è a nostra facilità in Catalogna per sviluppà l'ultima generazione di treni di metro chì sò à l'avanguardia di sicurezza, sustenibilità, tecnulugia, accessibilità. è cunfortu. Impegnu à a rispunsabilità suciale per un futuru sustenibile in i campi ecunomichi, suciali è ambientali ", enfatiza.

I treni novi sò più sustinibili è accessibili

I novi treni si basanu nantu à l'esperienza è l'affidabilità di a gamma Metropolis d'Alstom, mentre riuniscenu novi innovazioni è soluzioni tecnologiche cun un enfasi speciale nantu à a sustenibilità è l'accessibilità. Cusì, i treni anu una custruzzione ligera, bassu cunsumu d'energia, affidabilità tecnica, facilità di mantenimentu è filtrazione di l'aria mejorata. I requisiti di accessibilità sò ancu inclusi per rispettà micca solu i regulamenti spagnoli è catalani attuali, ma ancu cù e linee guida di i paesi vicini. I treni di cinque vitture sò stati dotati di telecomandi è sensori per gestisce u mantenimentu di u materiale rotativu.

Paragunatu à i treni esistenti, u novu materiale rotativu si distingue ancu in quantu à a digitalizazione, cù novi sistemi d'infurmazione, più display digitale è camere di sicurezza in tempu reale, livelli di rumore più bassi è dispunibilità di porti USB per carricà i dispositi mobili. Altre innovazioni di i treni novi sò facilità d'accessu, illuminazione (100% LED) è ergonomia interni.

Metropolis hè a suluzione di metro di Alstom cù sistemi senza driver. I treni Metropolis presentanu bassi livelli di rumore, alta riciclabilità è efficienza energetica ottimizzata per minimizzà l'impattu ambientale. Più di 30 cità in u mondu anu urdinatu o operatu treni Metropolis, cumprese Amsterdam, Singapore, Panama City, Barcelona, ​​​​Paris, Riyadh, Dubai, Sydney è Montreal.