L'errori chì sapete sò ghjusti ponu distrugge a vostra salute oculare

L'errori chì sapete bè ponu distrughje a vostra salute oculare
L'errori chì sapete sò ghjusti ponu distrugge a vostra salute oculare

Parechje malatie ponu accade in l'area di u puntu giallu, chì hè u centru di u nostru ochju è l'area più impurtante rispunsevuli di a visione chjara, è pò purtà à a perdita di visione. Sottulineendu chì ci hè assai misinformazione cunnisciuta da u publicu nantu à e malatie, u Prof. Dr. Nur Acar Göçgil hà dettu: "Quandu i nostri pazienti chì anu un prublema in a macula, vale à dì l'area di u puntu giallu, si applicanu à noi, spessu venenu à noi indiscriminatamente dicendu: "Aghju una malatia di macula gialla" è significanu l'età. degenerazione di spot gialli. Tuttavia, questa hè una spiegazione incompleta. Saria appruvatu per i nostri pazienti per capisce megliu e malatie è e differenze chì si trovanu in l'area di u puntu giallu chì richiede intervenzione immediata ". disse.

U spaziu giallu di a nostra retina, chì hè a regione più critica per a nostra visione; Hè affruntatu cù u risicu di parechje malatie cum'è u pirtusu maculare, a furmazione di membrana davanti à a retina è a trazione vitreomacular. Prufessore di oftalmologia è chirurgia di a retina, prufessore di oftalmologia è chirurgia di a retina, chì hà avvistatu annantu à queste malatie chì si trovanu in a regione macula, chì hè a zona più sensibile di a nostra retina è situata in una piccula zona à mezu à a retina. Dr. Nur Acar Göçgil hà enfatizatu l'impurtanza di u diagnosticu precoce ricurdendu chì a perdita di visione irreversibile pò esse scontru cù u tempu.

"U TEMPU ùn deve esse persu per evità risultati seri"

Dichjarà chì e malatie sperimentate in u tessulu di a retina è u so circondu pò ancu influenzà u tessulu vascular in questa regione è intornu, u Prof. Dr. Nur Acar Göçgil hà dettu: "A nostra retina hè a regione induve a luce chì vene da l'esternu è diverse imagine sò percepite è queste imagine sò trasmesse à u nostru cervellu per permette di vede. L'area cintrali è più sensitiva di a nostra retina hè a macula. I sintomi di prublemi in l'area di a retina sò generalmente simili. Quandu sti sintomi cumincianu à sente, hè necessariu di cunsultà un oftalmologu senza ritardu per prevene a perdita di visione è cunsequenze gravi ". disse.

"I NOSTRI PAZIENTI VENENU À NOI DENDU 'AGUAI A MALATTIA GIALLA'"

Dichjarà chì e malatie chì si trovanu in u centru visuale di a retina, vale à dì a regione di a macchia gialla, sò cunfunditi l'una cù l'altru è sò generalmente misidentified cum'è "malattia di u puntu giallu" da i pazienti, Prof. Dr. Nur Acar Göçgil, "Quandu i nostri pazienti chì anu un prublema in a macula, vale à dì, l'area di u puntu giallu, si applicanu à noi, spessu venenu à noi indiscriminatamente dicendu: "Aghju a malatia di u puntu giallu". Tuttavia, questa hè una spiegazione incompleta. A malatia cunnisciuta cum'è "malattia di a macchia gialla" trà e persone hè in realtà a degenerazione di a macchia gialla ligata à l'età. Sta malatia hà un tipu seccu è umitu è ​​hè progressiva. Diversi tipi di malatie sò ancu in u locu giallu. Per esempiu, quandu dicemu "Ci hè una furmazione di membrana in u vostru puntu giallu", i pazienti a percepiscenu cum'è a malatia di u puntu giallu. In ogni casu, una membrana epiretinale pò esse sviluppatu nantu à u locu giallu, è un pirtusu pò esse in u locu giallu. A furmazione di u pirtusu in u locu giallu hè una situazione completamente diversa è l'intervenzione cirurgia hè necessariu per correggià. Quandu a membrana epiretinale si sviluppa, se a malatia ùn impedisce micca a visione è ùn pruvucarà micca a visione storta, u paci pò esse seguitu periòdicamenti. Per d 'altra banda, quandu a visione hè deteriorata, hè necessariu di caccià a membrana chì si sviluppa nantu à a retina entri in a cavità posteriore di l'ochju cù u metudu di vitrectomia, chì hè unu di i prucessi di micro-cirurgia chì necessitanu sapè fà. Saria appruvatu per i nostri pazienti per capisce megliu queste malatie è e differenze chì si trovanu in l'area di u puntu giallu, chì esige intervenzione immediata ". disse.

"I SINTOMI DI PROBLEMI IN A REGIONE RETINALE POSSONU ESSERE SIMILI"

Dichjarà chì i sintomi di i prublemi in l'area di a retina sò generalmente simili, Prof. Dr. Göçgil hà dettu: "Oggetti flottanti di culore neru chì appariscenu di colpu in u campu di vista, lampi di luce bruschi in unu o i dui ochji, visione annebbiata, diminuzione graduale di a visione perifèrica, ombra graduale in u campu di vista, curvatura è curvatura quandu si guarda. I linii dritti, i culori chì parevanu più pallidu, A necessità di più luce per a visione sharp, è a diminuzione significativa di l'acuità visuale quandu passanu da un ambiente di luce alta à un ambiente di poca luce pò esse cuntatu trà i sintomi di e malatie di a retina in generale. Ellu hà dichjaratu chì e cause congenitali è ereditarie, disordini in u sistema vascular, malatie sistemiche cum'è l'ipertensione, a diabetes, a degenerazione maculare ligata à l'età, i danni di a retina per via di droghe, i tumuri intraoculari, i lacrimi di a retina è u distaccu ponu esse dimustrati trà e cause di e malatie di a retina. .

"L'invechjamentu hè a causa più basica di a malatia di MACULA HOLE"

In riferimentu à a malatia di u pirtusu maculare, chì di solitu principia in silenziu in un ochju, u Prof. Dr. Göçgil hà dettu: "A malatia di i buchi maculari, a causa principale di quale hè l'anzianu, pò accade in certi casi senza alcuna ragione. Sta malatia, chì si trova in u mità di a macula, hè ancu chjamata u pirtusu daretu à l'ochju o u pirtusu macular. A malatia provoca una diminuzione di a qualità di visione in forma di visione sfocata è visione distorta di l'uggetti. Ci hè quattru tappe di a malatia è quandu si deteche fora di u periodu più anticu, hè bisognu di intervenzione cù a cirurgia di vitrectomia u più prestu pussibule. Perchè a regressione di a malatia hè assai rara, è in casu di progressione di a malatia, u successu di a cirurgia pò esse diminuite è a visualizazione sufficiente ùn pò micca esse ottenuta dopu l'intervenzione. hà fattu a dichjarazione.

Ùn pò micca indicà a furmazione di membrane membranose in a retina.

Cù l'anziane, i cambiamenti in a struttura chjamata vitreous, chì empie l'internu di l'ochju, affettanu i strati internu di a retina in a regione macula, è in u risultatu, a membrana pò sviluppà davanti à a retina. Parlendu di a cundizione chjamata membrana epiretinale, u Prof. Dr. Nur Acar Göçgil hà dettu: "A maiò parte di u tempu, e membrani chì si sviluppanu nantu à a macula ùn ponu micca manifestazione di sintomi per via di a so struttura fina. Pò esse silenziu per anni senza pruvucà una diminuzione di a visione. Quandu u gruixu di a membrana aumenta, pò causà prublemi cum'è a diminuzione di u centru visuale, a curvatura di l'uggetti, a diminuzione di a visione è a visione sfocata. Ancu s'ellu ùn hè micca osservatu sintomi durante i cuntrolli di rutina, monitoremu regularmente a furmazione di a membrana in u locu giallu. In u trattamentu di a malatia, sguassate a membrana, chì hè a fonte di u prublema, cù una intervenzione chirurgica chjamata vitrectomia, senza dannu a strata di u nervu. usatu e frasi.

Dà infurmazioni nantu à u sindromu di trazione vitreomacular, Prof. Dr. Nur Acar Göçgil hà dettu: "U gel vitreu chì riempie l'internu di u nostru globu oculare diventa più chjucu cù l'età, a so struttura cambia è principia à riduzzione è separà da a retina. A volte, stu prucessu di separazione ùn pò micca esse in una manera sana è pò sviluppà un sindromu chjamatu trazione vitreomacular. Quandu u vitreous s'alluntana da a retina, pò esse parzialmente adheritu, pruvucannu a cuntrazione in a macula è causendu una perdita di vista severa. Cù a cirurgia di vitrectomia, a diminuzione chì causa u prublema pò esse eliminata è a perdita di visione di i nostri pazienti hè corretta ". disse.

"A VITRECTOMIA È UNA TECNICA MICROSIRURGICA DI PRECISIONE RICHIEDE COMPETENZA"

Sottulineendu chì a vitrectomia hè una tecnica di microchirurgia sensitiva chì usa tecnulugia avanzata è esige sapè fà, u Prof. Nur Acar Göçgil hà dettu: "In l'ultimi anni, u successu in a chirurgia di vitrectomia hè aumentatu considerablemente, sia cù i rapidi sviluppi in a tecnulugia sia cù l'aumentu di l'esperienza chirurgica. In ogni casu, in più di fà una bona cirurgia per aumentà a visione, hè di grande impurtanza chì a cirurgia sia fatta à tempu, senza ritardu, è chì a cundizione sistemica di u paci hè sottu cuntrullata. Ùn deve esse scurdatu chì u sensu di vista hè u nostru sensu più impurtante. A perdita di visione è a cecità riduce a produtividade di a sucità, sia socialmente sia economicamente, è riduce seriamente a qualità di vita di u paci. hà finitu u so discorsu.