U numeru di Impiegati IETT Reclutati à Staff IMM Resta 841

U numeru di Impiegati IETT Reclutati à Staff IBB Righjuntu Migliaia
U numeru di Impiegati IETT Reclutati à Staff IMM Resta 841

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu à a cerimonia per u reclutamentu di u persunale di 545 IETT. Spartendu l'infurmazioni chì anu reclutatu un totale di 1841 persone, chì avianu da travaglià cù un mudellu chì ùn pò micca riceve uguali paga per uguale travagliu, İmamoğlu hà annunziatu chì anu ancu pianificatu di impiegà 2023 cunduttori in 700. Quandu hà dumandatu da i ghjurnalisti, "Cumu avete rispostu à esse offertu a pusizione di vicepresidentu", İmamoğlu hà dettu, "Leghjemu u prublema cusì: ùn importa ciò chì, hè una questione di cuntinuà a strada per esse unitu è ​​unitu in u megliu modu pussibule. Perchè, crede chì deve esse a locomotiva più forte di a Sra Kemal Kılıçdaroğlu è a Sra Meral Akşener, i fundatori di questa attività, avemu riunitu cù a vista "Cumu pudemu cuntribuisce à elli". Era una cunfigurazione curretta. Tuttu sarà bè ".

L'amministrazione precedente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà datu i diritti operativi di 2018 garage IETT in a cità à diverse cumpagnie in 4. I garage Kurtköy, İkitelli è Çobançeşme sò stati inclusi in u mudellu operativu, chì principia cù u Garage Ayazağa, rispettivamente. Ekrem İmamoğlu A nova amministrazione IMM sottu a so presidenza hà finitu u sistema chì crea differenze evidenti in termini materiali trà u persunale chì facenu travaglii simili. Prima di tuttu, 2 cunduttori chì travaglianu in Kurtköy Garage, chì l'offerta di operazione hè finita u 2022 d'Aostu 446, sò stati inclusi in l'IMM. U 1 d'ottobre di u 2022, cù a fine di l'offerta per uperà u Garage Ayazağa, circa 850 cunduttori anu cuminciatu à serve in l'IMM. L'offerta per l'operazione di İkitelli Garage hè finita u 20 di ferraghju è l'8 di marzu. İBB hà aghjustatu un totale di 545 persone chì travaglianu in İkitelli Garage à u so corpu cù a cerimonia tenuta oghje. À a cerimonia tenuta à l'IETT İkitelli Garage, u Segretariu Generale Adupratu IMM è u Direttore Generale IETT Dr. Buğra Gökce è u presidente İBB İmamoğlu anu fattu un discorsu.

"A nostra mente hè sempre in a zona di u terrimotu"

Indittendu chì Turchia hà sperimentatu ghjorni dolorosi per via di u disastru di u terrimotu chì affettava 11 pruvince, İmamoğlu hà dettu: "Vogliu dichjarà quì chì mentre simu cumpiendu i nostri duveri è e responsabilità di ogni ghjornu, ùn avemu micca trascuratu quella regione è cumpiendu e nostre responsabilità in u paese. regione à u più altu livellu. A nostra mente hè sempre in a zona di u terrimotu. Di sicuru, micca solu cù a nostra mente; simu quì cù a nostra squadra, u nostru equipamentu, i nostri culleghi. Migliaia di i nostri culleghi anu travagliatu in a zona di u terrimotu finu à questu ghjornu, salvatu a vita, purtatu l'acqua, purtatu l'alimentariu, cura di i zitelli, è cuntinueghjanu à fà. Da l'infrastruttura à a superstruttura, facenu sente a so prisenza à u più altu livellu in tutta a regione, in particulare in a cità di Hatay, chì simu rispunsevuli. Vogliu sprime u mo ringraziu sinceru à tutti i mo culleghi chì sò ancu i vostri cumpagni di viaghju è chì anu cuntribuitu à quella regione. Sò boni ", disse.

"Hè u nostru duvere di guarì e ferite di u terrimotu è di fà a Turchia resistente à u terrimotu"

Dicendu: "Tutti avemu u duvere di guarì e ferite di u terrimotu", İmamoğlu hà dettu, "Ma pigliendu u più altu livellu di precauzioni per ùn solu guarisce e ferite di u terrimotu, ma ancu per mai sperimentà una distruzzione simile, pulitiche chì assicuraranu chì tutta a Turchia, in particulare Istanbul, diventa resistente à i terrimoti, hè a pulitica di u nostru paese.Hè u nostru duvere di rende unu di i prublemi più pionieri. Prumettu à a ghjente di a regione, sia cum'è istituzione sia in modu persunale, chì avemu da piglià cura di e nostre 11 cità à ogni mumentu, ogni minutu, finu à chì a regione risuscita, è ripete questu in presenza di tutti voi. Ùn lasceremu mai i nostri compatrioti solu è guarisceremu di sicuru è avvolgeremu e nostre ferite inseme. Viderete, da questu mumentu, prumettu in a presenza di tutti voi chì seraghju sempre un cumpagnu chì ùn cesserà mai di esprime stu prublema cum'è un tema pioniere, ripetendu è mette in avanti a lotta senza fine finu à ottene successu in questu. prublema."

"Impiegheremu 2023 cunduttori in 700"

Enfatizendu chì, cum'è a gestione di l'IMM, anu mobilizatu gradualmente un travagliu attentu nantu à u travagliu ghjustu è a distribuzione di u salariu ghjustu, İmamoğlu hà dettu: "Questu hè in realtà un sforzu per dà à e persone i so diritti à u so travagliu. Vogliu annunzià è annunzià quì chì facemu un pianu per l'impiegazione di 2023 cunduttori, chì avemu bisognu di circa, in 700. Cum'è IMM, ùn avemu mai guardatu i prublemi nantu à una basa di ogni ghjornu in un periudu di quasi 4 anni. In altri palori, ùn avemu mai pensatu à aghjunghje un altru nodo à a piscina di prublema accumulata dicendu: "Risolvemu oghje, vedemu dumane". Mentre stabiliscenu miccanismi prufessiunali è intelligenti, simu assai dispiacenti à implementà strategie chì eliminanu l'inghjustizie esistenti è risolve i bisogni di u nostru populu in u modu più currettu, tenendu in contu u futuru 5 anni, 10 anni, 15 anni, micca 'Let's. fate un sbagliu, andemu à gestisce oghje ". Ci importa ", disse.

"Hè Kemal Kılıçdaroğlu chì hà spressu a so pusizione contr'à u prublema di i travagliadori sottumessi"

Dicendu: "Oghje campemu in un ambiente induve affidate u travagliu à quelli chì u sanu ci dà benefici", İmamoğlu hà dettu:

"Ma mi piacerebbe dà un altru quì. Eru u presidente di u distrittu di u Partitu Populare Republicanu. Allora sò diventatu u sindaco di Beylikdüzü. Da i primi mumenti di pulitica, chì aghju da dà u so duvutu, u sgiò Süleyman Çelebi hè u nostru diputatu di u mandatu precedente chì hà fattu assai sforzu in questu prublema di subcontractor da tandu. Dopu, Sezgin Bey (Tanrikulu) hè unu di i nostri diputati chì hà battutu a stessa lotta. Ma hè u nostru attuale 13e candidatu presidenziale, u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu, chì hà espresso a so pusizione contr'à a questione di l'impiegazione di travagliadori subcontratti. Sottulineemu chì ".

Dopu à i discorsi, İmamoğlu, u deputatu CHP Sezgin Tanrıkulu, u sindaco di Küçükçekmece Kemal Çebi è l'ex deputatu CHP Süleyman Çelebi anu pigliatu ritratti di souvenir cù i membri di u staffu. Dopu a ripresa di foto, İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa nantu à l'agenda. E dumande di i ghjurnalisti à Imamoglu è e risposte di u presidente IMM à queste dumande eranu i seguenti:

"Ospitemu u sgiò Akşener sabbatu è u sgiò Kılıçdaroğlu marti in Hatay"

– Ci hè una agenda pulitica assai calda. Dopu chì a crisa di a candidatura presidenziale hè scoppiata in i Sei Tavule, a crisa hè finita cù voi è Mansur Yavaş cum'è vicepresidentu. Pudemu avè a vostra valutazione nantu à stu prucessu prima?

"Avemu aspittendu avanti. Belli ghjorni ci aspettanu. Passemu per un tempu assai difficiule. In particulare per ciò chì hè accadutu in a zona di u terrimotu. Aghju dettu solu in u mo discorsu. Da una banda, avemu da gestisce i nostri affari chì anu una cunniscenza sana di ogni aspettu di a nostra bella Istanbul, è da l'altra banda, cuntinuemu a nostra relazione è u dialogu cù a zona di u terrimotu in u modu più forte pussibule. Semu avà in u periodu di tempu quandu avemu bisognu di fucalizza nantu à u prublema interamente nantu à e pulitiche di Turchia. In questu cuntestu, ospitemu a Sra. IYI Party Chairman Meral Akşener, chì hà cuntribuitu à a maturazione di stu prucessu in una manera assai alta, u sabbatu in u nostru centru di coordinazione in Hatay. Seremu ospitu u nostru 13e candidatu presidenziale, u sgiò Kemal Kılıçdaroğlu, in Hatay di novu marti, è inseme sparteremu e nostre suluzioni è sforzi in quantu à a zona di u terrimotu è u prublema di u terrimotu in Turchia. Avà avemu da parlà di u campu. Parleremu di u nostru paese. Parleremu di e città resistenti, resistenti, zitelli, ghjuventù, donne, educazione, tutti i sugetti. Istanbul hè un grande centru. Seremu sparte ciò chì pruduciamu è ciò chì pruduceremu quì in questu campu. In questu viaghju, avemu principiatu un viaghju putente cù una descrizzione di u prucessu chì hà cuntribuitu à i Sei Tavule è sei capi, cumpresu mè è u mo amicu Mansur Yavaş, è hà fattu u so megliu per u nostru candidatu presidenziale per diventà presidente u 14 di maghju. Bona Furtuna. Diu ne guardi. Li pregu un bonu futuru per u nostru paese è a nostra nazione in anticipu ".

"U mo solu sensu hè; Per esse a ghjente chì mette a mente chì vincerà l'elezzioni u 14 di maghju ".

Ci hè ancu un dibattitu legale chì a vice-presidenza è a municipalità metropolitana ùn ponu micca coesiste. Avete avutu qualchì travagliu legale nantu à questu sughjettu?

"Ùn aghju micca sentimenti annantu à a descrizzione di maqam o tali prucessi. Aghju solu un sintimu : esse a ghjente chì mette in avanti a mente, a strategia è u curagiu di travaglià chì vincerà l'elezzione di u 14 di maghju. Chì aghju sempre dettu ? Seraghju u suldatu più travagliu di stu prucessu. Vedrai chì nantu à u campu ".

Cumu anderà a campagna elettorale ?

"Avemu travagliatu. Di sicuru, a sede travaglia. Avemu travagliatu. U nostru candidatu presidenziale si presenta. Cuncepemu u futuru in quellu sensu cun una mente in quale queste sò sistematicamente riunite è coordinate. Ùn ci hè micca assai da dì annantu à ellu oghje ".

Ci hè ancu una elezzione lucale in 2024. Ciò chì tutti ci dumandemu hè, se l'Alianza Nazione vince sta elezzione presidenziale, se diventate u vicepresidentu, cumu si cumportassi in l'elezzioni lucali?

"Vogliu chì era pussibule di parlà di cose cusì longu in u paese. Chì avemu a sperienze ancu in 2-3 ghjorni? Allora lasciami dì solu: "Tuttu sarà bè" da oghje".

"Issue; Si tratta di cuntinuà in a strada integrendu senza esse separati »

Cumu hà rispostu à esse prupostu a vice-presidenza?

"Avemu leghje u prublema cusì: Si tratta di cuntinuà a strada per esse integrata, senza separazione, in u modu più currettu, ùn importa ciò chì. Perchè, crede chì deve esse a locomotiva più forte di a Sra Kemal Kılıçdaroğlu è a Sra Meral Akşener, i fundatori di questa attività, avemu riunitu cù a vista "Cumu pudemu cuntribuisce à elli". Era una cunfigurazione curretta. Tuttu serà assai bellu ".

"Tutta a Turchia hè in u periodu più seccu di l'ultimi 25 anni"

Ci hè una siccità in u paese. Istanbul hà un prublema cù l'acqua? Sarà accadutu ?

"Venu quì da a riunione annantu à İSKİ. Di sicuru, un prublema cù l'alarma di a sete ùn hè ancu in l'agenda di Istanbul. Ma veramente, tutta a Turchia hè in u periodu più seccu di l'ultimi 25 anni. Allora questu ùn hè micca solu di Istanbul. Alcune dighe si sò secche in Bursa. Hè andatu à u fondu assai in Istanbul è Ankara. Quandu si vede a mappa, a siccità hè u prublema di tutta a geografia. Avemu tenutu sta riunione sta matina in İSKİ per circa 1,5-2 ore. Avemu certe misure, da u risparmiu à parechji prublemi. Averemu spiegazioni nantu à elli. Inoltre, sfurtunatamenti, per anni, circa 6 anni - era da esse apertu 6 anni fà, hè ancu intrutu in u settimu annu - ci era digià preparazione per a nostra strategia in quantu à a seca è l'acqua, soprattuttu in Melen, Istanbul è Turchia. Avemu da sparte e so dichjarazioni cù i mo concittadini di Istanbul è di tutta a Turchia in i ghjorni à vene ".