U Terremotu Momentu Educazione in u trasportu publicu per i zitelli da IETT

Training Earthquake per i zitelli nantu à u Bus da IMM
U Terremotu Momentu Educazione in u trasportu publicu per i zitelli da IETT

IETT hà iniziatu un prughjettu educativu per sensibilizà i zitelli à i terrimoti è per insegnà li cumportamenti ghjusti in l'usu di u trasportu publicu in tempi di disastru. In i furmazioni datu in a cumpagnia di un trainer di trafficu è un cunsigliu psicologicu, furmazioni sò datu nantu à parechji temi diffirenti, cum'è e regule di cortesia in u trasportu publicu, l'usu di Istanbulkart è u viaghju urbanu. E classi chì sò cuminciati in a nostra casa, Istanbul, saranu in scole pubbliche o private, secondu a dumanda.

IETT, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà iniziatu u prughjettu di l'educazione per i zitelli nantu à ciò chì deve fà in u trasportu in casu di un eventuale terremotu in Istanbul. U primu di i furmazioni hè statu tenutu in u Parcu di Training Traffic di Sancaktepe cù i studienti di "A nostra Casa Istanbul". In e lezioni, chì i zitelli seguitanu currettamente, a furmazione hè stata data nantu à ciò chì deve fà in u trasportu publicu in casu di un terramotu.

DA TRASPORTU SEGURU À CORTESIA...

I furmazioni IETT, accumpagnati da furmatori di trafficu è cunsiglieri psicologichi, sò presentati cun cuntenutu divertente è educativu per i zitelli. I zitelli sò infurmati nantu à e regule di aspittà à a fermata di l'autobus quandu utilizanu u trasportu publicu. Sò insignati à ùn scherzà à a fermata di l'autobus è à aspittà à u puntu sicuru. Mentre si mette in l'autobus, si mostra praticamente cumu si metteranu in u veiculu in ordine. Cumu cumunicà cù u cunduttore in casu di bisognu hè ancu inclusu in u curriculum. Hè trasmissu chì saluta u cunduttore, faci a so dumanda chjaramente è ùn l'impegna micca. A preparazione di Istanbulkarts prima di entre in u veiculu è seguità e tappe da u screnu in u veiculu sò trà l'altri temi di u cursu.

SCOLE PUBBLICHE È PRIVATE SERÀ INCLUSI

IETT, chì trasporta circa 4 milioni di passageri à ghjornu in autobus, metrobus, tram è tunnel, cuntinuerà a so furmazione di terramoti in diversi distretti di Istanbul. S'ellu ci hè una dumanda da i kindergarten è i scoli publichi è i scoli privati ​​è i nursery, i furmazioni seranu ancu datu à i zitelli quì.