Almenu 8-10 vetru d'acqua deve esse cunsumatu dopu à l'iftar

Almenu un vetru d'acqua deve esse cunsumatu dopu à Iftar
Almenu 8-10 vetru d'acqua deve esse cunsumatu dopu à l'iftar

Üsküdar University NPİSTANBUL Hospital Nutrition and Diet Specialist Özden Örkçü hà spartutu infurmazioni è cunsiglii impurtanti nantu à l'alimentazione sana durante u Ramadan. Dichjarà chì u digiunu di u Ramadan durà 14-15 ore, i sperti dicenu chì almenu 8-10 vetri d'acqua deve esse cunsumati dopu à l'iftar per equilibrà a carica renale è mantene l'equilibriu di sangue. U Specialista in Nutrizione è Dieta Özden Örkçü, chì enfatiza a necessità di evità di cunsumà eccessivu di cibo, perchè porta à un aumentu di l'energia è di l'aumentu di pisu, ricumanda di riduce u cunsumu di cibi grassi è di cunsumà cibi cumplessi di carbuidrati cum'è u granu, avena, fasgioli è lenticchie. , chì furnisce una energia equilibrata à longu andà. orcu; Hè ricumandemu di principià u pranzu iftar cù una zuppa calda, cambiendu à un pastu vegetale cù oliu d'aliva o un pranzu di carne dopu una insalata, è infine cunsumà a postre 1-2 ore dopu l'iftar.

Specialista in Nutrizione è Dieta Özden Örkçü, chì hà iniziatu u so discorsu ricurdendu chì ci sarà un digiunu di 14-15 ore in Ramadan quist'annu, hà dettu: "Hè impurtante di furnisce una nutrizione ottima in Ramadan. In parechji studii scientifichi, hè statu determinatu chì u digiunu di Ramadan rallenta u metabolismu in u corpu. Sicondu sti risultati, a nostra dieta deve esse in una manera chì sustene u mantenimentu di u nostru pesu normale di u corpu, senza perdiri pesu o guadagnà pesu. I prublemi di salute minori, cum'è mal di testa è indigestioni, ponu accade durante u digiunu, è prublemi di salute serii, cum'è i prublemi di rinu è digestivu.

U Specialista in Nutrizione è Dieta di l'Hospital NPİSTANBUL, Özden Örkçü, hà spartutu i so suggerimenti per una nutrizione adatta è risponde à i bisogni d'acqua di u corpu durante u Ramadan cum'è seguente:

A quantità di fluidu deve esse pigliatu, l'acqua in u corpu deve esse prutetta.

"Almenu 8-10 vetri d'acqua deve esse cunsumati dopu l'iftar. Un ingesta di fluidu suffirenziu hè necessariu per sguassà e tossine da u corpu, mantene a densità di l'urina, equilibra a carica renale, mantene l'equilibriu di sangue è impedisce a desidratazione. Stà in cundizioni fresche per tuttu u ghjornu per cunservà l'acqua di u corpu è limità l'attività fisica hè impurtante per prevene a perdita di fluidu in u corpu.

L'alimentu eccessivu ùn deve esse cunsumatu

"I meccanismi regulatori di u corpu riducenu u ritmu metabolicu è sustenenu l'usu efficiente da u corpu di energia sufficiente da fonti d'energia in casu di fame". Özden Örkçü hà dettu: "L'alimentazione eccessiva provoca un aumentu di l'ingesta energetica è u pesu di u corpu. pasti equilibrati è ricchi di nutrienti; Fornisce e quantità cunsigliate di prutezione, vitamini è minerali per esse rimpiazzati in u corpu. U latti grassu / scrematu, iogurtu, furmagliu pocu grassu, u cunsumu di carne magra deve esse preferitu. Per creà un alimentu equilibratu, a dieta dopu à l'iftar ùn deve esse sfarente da a nostra dieta regulare. I nostri pranzi duveranu cuntene carbuidrati cumplessi, cum'è cereali integrali è pani integrali, carni magre, legumi, frutti è ligumi. usatu a frasa.

Nutendu chì u cunsumu di prudutti eccessivamente dolci è purificati deve esse evitata, u Specialista in Nutrizione è Dieta Özden Örkçü hà dettu: "I prudutti purificati è i dolci sò digeriti assai rapidamente in paragunà à i carbuidrati cumplessi chì si digerinu più lentamente, cum'è i cereali integrali è u pane integrale. I carbuidrati cumplessi sò truvati in grani è sementi, cum'è u granu, avena, fasgioli, lenticchie, farina di granu integrale, risu. I carbuidrati cumplessi seranu una scelta più apprupriata postu chì furniscenu una energia equilibrata à longu andà è una sensazione di pienezza ". disse.

U cunsumu di bevande caffeinate deve esse limitatu

U Specialista in Nutrizione è Dieta Özden Örkçü, chì hà dichjaratu chì u manghjà ùn deve esse precipitatu per facilità a digestioni, hà dettu: "I pasti duveranu esse manghjati lentamente è masticati bè. U cunsumu di bevande acide chì anu pocu valore nutrizionale è aumentanu a secrezione gastrica deve esse evitata. U cunsumu di tè, caffè è altre bevande caffeinate deve esse limitatu. Perchè tali bevande anu un effettu diureticu è causanu a perdita di fluidu da u corpu durante u digiunu.

U Specialista in Nutrizione è Dietetica Özden Örkçü hà suggeritu di principià u pranzu rapidu cù zuppe è hà listatu e so altre cunsiglii impurtanti cum'è seguente:

"Una zuppa calda, chì ùn hè micca troppu calda, hè u megliu alimentu per cumincià. Quelli chì anu prublemi intestinali ponu aghjunghje fibre naturali à i so zuppi, o ponu ancu sceglie u pane integrale. Pudete piglià una pausa è cuntinuà cù un platu di verdura cù oliu d'aliva o insalate. Allora unu di i platti principali di carne pò esse sceltu. Semu devi esse nutatu chì i dessert per esse manghjatu dopu à u pranzu ùn sò micca pasti è fritti, è i dolci di latti sò preferiti. Güllaç, chì hè diventatu u simbulu di Ramadan, pò esse cunsideratu u postre più adattatu. U dessert latte pò esse manghjatu 1-2 volte à settimana. In ogni casu, saria più appruvatu di manghjà 1-2 ore dopu à l'iftar, micca immediatamente dopu à u pastu. L'alimentu deve esse masticatu bè. Hè necessariu di evità l'alimenti grassi è dolci chì cuntenenu assai sali. Pudemu dì chì a scelta di dessert o di frutti di latte invece di gnocchi pesanti darà più benefici per a salute ".