L'industria di l'Assicuranza hà riunitu à BTSO

U settore di l'assicuranza si riunisce à BTSO
L'industria di l'Assicuranza hà riunitu à BTSO

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) 53rd Cumitatu Prufessiunale Extended Analysis Settoriale Reunione hè stata cun a participazione di i funzionari SEDDK, TOBB SAİK, TÜSAF è TCIP. Muhsin Koçaslan, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, hà dettu chì e cundizioni per assicurà a sicurità vitale è a prevenzione di perdite deve esse create inseme. U presidente di TOBB HRH, Levent Korkut, hà dettu chì parechji edifici ùn anu micca assicuranza di terramotu in a zona di disastru.

A Reunione d'Analisi Settoriale Estesa di u Cumitatu Prufessiunali 53rd, chì includeva rapprisentanti di l'industria di l'assicuranza, hè stata tenuta in u BTSO Chamber Service Building. A riunione, induve i prublemi attuali di u settore di l'assicuranza è i studii nantu à a regione di u terrimotu sò stati valutati, u membru di u Cunsigliu di BTSO Muhsin Koçaslan, l'Assicuranza è l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione di Pensioni Privati ​​(SEDDK) Presidente Mehmet Akif Eroğlu, Instituzione d'Assicuranza di Disastru Naturale (DASK) U Direttore Generale Selva Eren, Turkey Chambers è u Cumitatu Esecutivu di l'Associu di l'Agenzie d'Assicuranza di l'Associu (TOBB SAİK) Presidente Levent Korkut, u presidente Adnan Çelik di a Federazione Turca di Assicurazioni (TÜSAF) è i membri di l'Assemblea è di u Cumitatu di BTSO.

"A Chjave per l'Ecunumia Sostenibile"

U membru di u Cunsigliu di BTSO Muhsin Koçaslan hà dettu chì u terrimotu era un prublema cumuni per tutta a Turchia. Dichjarà chì e cundizioni per assicurà a salvezza di a vita è a prevenzione di perdite in un terremotu duveranu esse create inseme, Koçaslan hà dettu: "A Turchia hà una ecunumia crescente centrata in u settore privatu. U mutore di l'investimentu, l'esportazioni è l'impieghi hè u nostru settore privatu. Assicuranza di l'assi ecunomichi in u nostru paese hè critica per u sviluppu sanu di u nostru settore privatu. Assicurendu l'assi di l'infrastruttura, è ancu e fabbriche, machini è altri assi di proprietà di l'imprese renderà l'attività ecunomica sustinibili ". disse.

"L'Assicuranza hè un Partenariatu di Risicu, micca di prufittu"

"Un settore d'assicuranza forte hè necessariu per una gestione efficace di u risicu in questa età induve u numeru è a varietà di risichi chì facemu cresce ghjornu per ghjornu. Una forte industria di l'assicuranza hè a chjave per un prucessu di sviluppu stabile ". Utilizendu e so espressioni, Koçaslan cuntinuò: "Invitu tutte e nostre cumpagnie, in particulare i nostri PMI, chì sò a dinamo di a vita suciale è ecunomica, per prufittà di l'assicuranza furnita da l'attività d'assicuranza, chì sò partenarii di risicu, micca di prufittu. Credu chì creeremu una cuscenza impurtante nantu à sta questione cù a "Reunione d'Analisi Settoriale Estesa" di u nostru 53e Cumitatu Prufessiunali ".

Una materia di sopravvivenza per u nostru paese

U presidente SEDDK Mehmet Akif Eroğlu hà iniziatu u so discorsu ringraziendu BTSO per l'urganizazione. Esprimendu chì anu vistu di novu l'impurtanza di l'industria di l'assicuranza cù u disastru sperimentatu, Eroğlu hà dettu: "Avemu amparatu lezioni impurtanti da u disastru chì avemu avutu. Avemu bisognu di stabilisce una "Cumissioni di Ricerca di Terremoti", chì includerà tutti i capi di l'istituzioni d'assicuranza. L'assicuranza hè una materia di sopravvivenza per u nostru paese. Attualmente, u dannu chì aspittemu da a zona di u terrimotu hè di 76 miliardi di lire. Avemu da scuntrà 3 miliardi di questu da l'equità di u settore. Inoltre, avemu bisognu di parlà di u focu inseme cù l'agenda di u terrimotu. Una di ogni duie PMI in Türkiye ùn hà micca una pulitica di focu. Avemu bisognu urgente di risolve questi prublemi ". disse.

Centru di Gestione Straordinaria da TCIP

U direttore generale di TCIP, Selva Eren, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì anu realizatu cum'è istituzione. Eren hà dettu: "In casu di danni à l'edificiu, u sistema ùn funzionava bè quandu u citadinu vulia ghjunghje à TCIP via e-government o situ web. Oghje, avemu fattu TCIP riceve simultaneamente notificazioni illimitate è apre 24 mila schedari in 96 ore. Oltre à questi, avemu apertu u "Centru di Gestione Straordinaria". U nostru scopu principale in stu prughjettu era ancu un passu fattu quandu i nostri squadre, chì avemu stabilitu in Ankara, anu realizatu l'operazione cumpletamente da Ankara in casu di un terremotu maiò. Sfurtunatamente, sperienzemu quantu impurtanti sò questi prughjetti attraversu i disastri chì sò accaduti ". disse.

"Molti Edifici ùn anu micca una cobertura di terremoti"

U presidente di TOBB HRH, Levent Korkut, hà dettu chì a pianificazione di u terrimotu deve esse cuncepita assai bè. Korkut hà dichjaratu ch'elli sò ben cuscenti di u grande sustegnu datu da e cumpagnie d'assicuranza à l'agenzii, ma deve esse realizatu chì i risichi ùn sò micca limitati à l'assicuranza di trafficu solu. Inoltre, a maiò parte di elli ùn anu micca assicuranza di terramotu. In parechji schedarii, ci sò pulitiche di 20-30 metri quadrati, fatti solu per u scopu di cumplettà i ducumenti. Hè statu vistu una volta di più in u terrimotu chì simu u cumplementu di tutti i settori. Avemu da assicurà chì i banche, l'istituzioni finanziarie, l'agenzii è l'altri intermediari capiscenu megliu i so mudelli di cummerciale è e so responsabilità in questu sensu, è assicurà l'adeguatezza di u sistema ". disse.

"Politiche TCIP emesse cù metri quadrati mancanti"

Adnan Çelik, presidente di u Cunsigliu di TÜSAF, hà dettu: "U grande disastru senza precedente in a storia ci hà assai tristi tutti è lasciatu cicatrici chì ùn ponu esse sguassate da i nostri ricordi. Quandu avemu cunsultatu cù i nostri culleghi in u scopu di e nostre visite à l'area di u terrimotu, sfurtunatamenti avemu vistu e pulitiche TCIP chì sò state deliberatamente è intenzionalmente emesse cù metri quadrati mancanti. Ancu s'ellu hè u cliente chì dumanda à fà questi metri quadrati mancanti, l'agenzia d'assicuranza duveria pruvà à cunvince a verità di l'affari, ùn mai accettà è ùn deve esse sottu à sta rispunsabilità.

Dopu à i discorsi di apertura, u presidente di u Cumitatu Prufessiunali BTSO 53, Abdullah Çelik, chì hà fattu a presentazione di "Dati d'Assicuranza", hà dettu "Basic Agency Data Countrywide", "Bursa Agency Data", "Production Share of Distribution Channels", "Agency Production Rates" , "Mandatory Traffic Insurance Data". ', hà datu infurmazioni à i participanti sottu à l'intestazione di "Fire Insurance Data".