Chjama à a Mubilizazione per u Terramotu di Istanbul

Chjama di mobilizazione per u terremotu di Istanbul
Chjama à a Mubilizazione per u Terramotu di Istanbul

IMM hà spartutu cù u publicu u pianu di mubilizazione, chì hè statu iniziatu in cunfurmità cù i suggerimenti, determinazioni è suluzioni di u "Consigliu Supremu di Scienze di Terremoti" per fà di Istanbul una cità resistente à i terrimoti. Enfatizendu chì tutti inseme cù u guvernu, l'uppusizione, i burocrati è i citadini duveranu accettà u terrimotu cum'è u prublema primariu di Turchia, u sindaco di IMM Ekrem İmamoğlu"Noi, da oghje. Cambia l'ordine hè un attu di curagiu. Per esse valente, unu deve prima sbarazzà di esse una parte di quellu ordine. Dapoi ghjugnu 2019, IMM hè stata cumplettamente fora di l'ordine di "zoning-rent-politics". Per quessa, simu in una pusizioni di piglià i passi più avanzati è curaggiu in quantu à i terrimoti. In questu prucessu, hè una necessità di promulgà una lege speciale per Istanbul. Avemu da caccià l'amnistia di zoning per tuttu u paese da a nostra vita per sempre, per ùn vultà mai. Da avà, duvemu vede ogni pruposta di amnistia di zoning in stu paese cum'è un tradimentu per u nostru avvene. Inoltre, duvemu fà un regulamentu custituziunale in quantu à a pruibizione di amnistia di zoning. "A data d'oghje, simu determinati à trasfurmà Istanbul in una cità resistente à i terrimoti, simu valenti", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Ùn pudemu micca piantà più. Tutti sapemu chì; Se Istanbul si ferma, Turchia si ferma. Se Istanbul si ferma, Turchia cascarà in ghjinochji. Per noi, questu hè un principiu. Per questu scopu, andemu in u campu d'oghje. Dopu à 15 ghjorni, cuminciamu à riceve applicazioni di rinforzu. Ghjovi, entremu in u quartieru è cuntinuemu a nostra demolizione. Ci scuntremu di novu in April è spartemu i dettagli di u nostru pianu d'azzione di disastru cun voi. Cambiemu st'ordine, chì produce massacri lenti è insidiosi in e nostre cità è ci piglia a vita, inseme. Cuminciamu avà è trasfurmemu tutte e nostre cità in cità resistenti à i terremoti cù un pianu di 5 anni, un pianu di 10 è un pianu di 20 anni. Chì u nostru destinu ùn s'assumiglia micca à u destinu di l'altri civilisazioni chì si sò alzati in queste terre è sò stati distrutti da i terrimoti.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà spartutu cù u publicu u pianu di mobilizazione chì hà cuminciatu à fà a cità una cità resistente à i terrimoti. Reunione; Seyit Torun, Vice-Segretariu Generale CHP, Gökçe Gökçen, Presidente İBB Ekrem İmamoğlu, Adana Metropolitan Municipality Mayor Zeydan Karalar, Mersin Metropolitan Municipality Mayor Vahap Seçer, trà elli Prof. Dr. Naci Gorur, Prof. Dr. Celal Şengör è Prof. Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di i principali scientisti di a terra di u paese cum'è Haluk Eyidogan.

"Ùn pudemu micca cuntinuà a nostra vita cum'è vechjamu"

Dichjarà chì i terrimoti centrati in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju 2023 ci anu mobilizatu tutti cum'è nazione, İmamoğlu hà dettu in u discorsu d'apertura di l'avvenimentu: "Cumu IMM, avemu precipitatu à a zona di disastru cù tutte e nostre forze da u primu ghjornu. Avemu fattu u nostru megliu in tutti i zoni ligati à u terrimotu, cuminciendu cù a ricerca è u salvamentu in tutta a regione, in particulare in Hatay, induve l'AFAD ci hà cunghjuntatu. Cuntinuemu à fà. Finu chì pudemu, continueremu à stà vicinu à e nostre vittime di disastru in questi tempi difficili in modu sustenibile cù u nostru persunale di più di 2000 in a regione ". Dicendu: "Stu grande disastru è ciò chì avemu sperimentatu durante u disastru, ci hè una grande rispunsabilità per tutti noi", İmamoğlu hà dettu, "Ùn pudemu più cuntinuà a nostra vita cum'è prima. In questa atmosfera, cù decine di millaie di vite sempre sottu à e macerie, ùn pudemu micca guidà a nostra vita nurmale. "Tutti avemu bisognu di ripensà tuttu", disse.

"COME IBB, PIEMU INIZIATIVE, CAMBIARE L'ORDINE"

"Se ci sò terrimoti in queste terre, l'edificazioni sò distrutte, è u nostru populu mori; İmamoğlu hà dettu: "Tutti duvemu accettà u terrimotu cum'è u prublema primariu di Turchia, inseme cù u so guvernu, l'uppusizione, i burocrati è i citadini".

"Da avà, duvemu lascià da parte e discussioni nantu à i terrimoti, e linee di difetti, induve u terrimotu accadrà, quandu avarà, s'ellu succederà o micca, è chì dimensione serà. U terrimotu hè una realità per queste terre. Puntu ! Millioni d'anni fà, i meccanismi di furmazione di terrimoti sò stati furmati in queste terre; Cuntinuerà à esiste per milioni di anni. Siccomu ùn pudemu micca piantà i terrimoti, avemu da creà insediamenti resistenti à i terrimoti è cità resistenti à i terrimoti per ùn colapsà cum'è nazione è sopravvive in u futuru cum'è statu. Da oghje, noi, cum'è İBB, pigliamu l'iniziativa è cambià l'ordine. Cambia l'ordine hè un attu di curagiu. Per esse valente, unu deve prima sbarazzà di esse una parte di quellu ordine. Dapoi ghjugnu 2019, IMM hè stata cumplettamente fora di l'ordine di "zoning-rent-politics". Per quessa, simu in una pusizioni di piglià i passi più avanzati è curaggiu in quantu à i terrimoti. Cume avemu cumpiitu i requisiti di sta pusizione da u primu ghjornu, noi, cum'è Istanbul, alzamu per cumpiendu u prublema di u terrimotu. Cumincemu una mobilizazione per Istanbul resistente à i terremoti ".

"COMUSU ERA POSSIBILE IN CHILE È GIAPPONE, HÈ POSSIBILE IN ISTANBUL"

Rispondendu à a quistione "Hè pussibule?" İmamoğlu hà sottolineatu a quistione: "Iè; bè pussibule. Cum'è era pussibule in California, Messico, Italia, Indonesia, Cile è Giappone, hè ancu pussibule in Istanbul. Per prutege u nostru populu, ghjunghjemu per a prima volta l'implementazione di a cità resistente à i terremoti in Istanbul è daremu un esempiu per a Turchia. Hè u nostru scopu, hè u scopu di a nostra mubilizazione. U terrimotu hè una materia inevitabbile di realità è sopravvivenza per Istanbul. Cum'ellu hà sbattutu Istanbul in tutta a storia, sbatterà di novu. Chì nimu dubita. Sè noi, cum'è nazione, andemu à mantene a nostra generazione viva per sempre in questa terra; Avemu da creà insediamenti resistenti à u terrimotu à cortu, mediu è longu. È dinò, nimu dubita, pudemu fà. Per questu, avemu a cunniscenza tecnica, "sapè cumu", avemu u putere, avemu a vulintà, avemu u putere finanziariu. In sta mubilisazione naziunale, vulemu travaglià è riesce inseme cù u nostru statu, u nostru guvernu, i nostri scientisti, a nostra sucetà civile è a nostra nazione. Cridemu ancu chì averemu successu ".

"Avemu bisognu di STRATEGIE REALISTE"

"Ma crede solu ùn hè micca abbastanza. Avemu bisognu di strategie realistiche ", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu a lista di i necessarii: "Avemu bisognu di risorse; perchè u nostru prublema hè tamantu. Avemu bisognu di cuuperazione; perchè ci hè un travagliu multidimensionale è diversu da fà. Ogni settore deve esse mobilizatu è mobilizatu ; perchè una longa catena da i funzionari di u guvernu à u persunale tecnicu, da i funzionari di a salute à i citadini deve travaglià senza rompe. Avemu bisognu di scienza; perchè ùn pudemu micca avanzà, ignurandu ciò chì a scienza dice, cum'è era ieri. Avemu bisognu di una roadmap in fasi; perchè avemu da include tutte e risorse in u prucessu secondu un certu pianu di tempu ". "Oghje, in questa sala, facemu un novu principiu cù a vostra participazione è tistimunianza. Cumincemu di novu per fà di sta cità antica una cità resistente à i terremoti è i disastri ", hà dettu İmamoğlu è hà dettu:

"U COMITATU SUPERIORE DI SCIENZA DI TERREMOTI TENDE REUNIONI PROLONGATE IN 7 ZONE"

"Dicu tuttu questu, ma vogliu chì sapete chì avemu riunitu è ​​rivedutu parechji studii è prughjetti di preparazione di disastru chì avemu fattu da quandu avemu ghjuntu à u putere. Avemu furmatu rapidamente un "Consigliu Supremu di Scienze di u Terremotu" fendu una chjama à a cumunità scientifica. Dopu a so prima riunione, stu cunsigliu hà tenutu riunioni estese in 7 spazii chì coprenu tutte e dimensioni di u terrimotu. Avemu focu annantu à tutti l'aspetti, da u rinfurzamentu di u terrimotu à l'aiutu d'emergenza, da a logistica à e misure di salute, da l'urganizazione di quartiere à u nostru centru di coordinazione di disastru. Da oghje, avemu rapporti di valutazione da 7 cumitati scientifichi. In nome di u populu di Istanbul, vogliu ringrazià tutti l'accademici, l'esperti è i rapprisentanti di l'istituzioni è l'urganisazioni chì anu participatu à i nostri bordi. I nostri squadre è i scientisti cuntinueghjanu u so travagliu da avà. Riviseremu u nostru travagliu in ogni tappa è cumpiendu e necessità di a nostra mubilizazione. Da oghje, simu in a terza fase di a nostra mubilizazione. Ci sparteremu sinceramente "Ciò chì avemu fattu, ciò chì facemu" nantu à u terrimotu in IMM. Chì ghjè a nostra situazione vera, quantu grande un prublema avemu affruntatu; Ci sparteremu ancu questu. Videremu chì ci hè un travagliu enormu da fà è ci hè una situazione fora di a vuluntà di l'IMM cù a so dimensione finanziaria è a legislazione. In l'ultima sezione, sparteraghju una via d'uscita chì piglia in contu sta situazione ".

I Burocrati di l'IMM anu spiegatu i so piani d'azzione

Dopu à u discorsu di apertura di İmamoğlu, i burocrati di l'İBB anu pigliatu a parolla è anu fattu brevi presentazioni chì coprenu i travaglii in relazione à e so aree di rispunsabilità. Rispittivamenti; U presidente di l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (IPA) Emrah Şahan (sapienza cumuna per Istanbul resistente à i terremoti), u Segretariu Generale IMM Dr. Buğra Gökçe (Legislazione per a resistenza à i terremoti di Istanbul - Trasportu resistente à i terremoti), KİPTAŞ Direttore Generale Ali Kurt (Stock di edifici resistenti à i terremoti), Subsegretariu Generale İBB Pelin Alpkökin (Metro è infrastrutture resistenti à i terremoti), İSKİ Direttore Generale (Linee resistenti à i terremoti), Direttore Generale İGDAŞ Bülent Özmen (Linee di gas naturale resistenti à i terremoti), İBB Capu di Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale Prof. Dr. Ayşen Erdinçler (mobilizazione per l'ambiente è a gestione di i rifiuti), u Vice-Segretariu Generale İBB Mahir Polat (mobilizazione per u patrimoniu storicu resistenti à i terremoti) è u Sicritariu Generale İBB Can Akın Çağlar (Model di finanziamentu per e case resistenti à i terremoti) anu fattu e so presentazione.

Pigliendu a parolla di novu dopu à i burocrati, İmamoğlu hà dettu: "Classicamente, dopu à discorsi cusì longu, si dice "Grazie per a vostra pacienza". Ma ùn ti ringraziu sta volta per a vostra pacienza. Perchè duvemu esse pazienti cun ellu, è avemu da sente perseverantemente, sparte perseverante, è parlà persistente. Allora ùn devi esse stancu di questu, ùn duvemu micca esse stancu. Di tantu in tantu, u sughjettu di i terrimoti si parla à a televisione è a parte menu vista hè quella induve ci sò cunversazione di quellu terrimotu. Parlu di u tempu normale, eccettu u tempu di u terrimotu. Avemu da creà esattamente a situazione opposta cù un sensu di rispunsabilità in modu sustenibile ". Dichjarà chì anu ricevutu inviti da l'Uffiziu di u Guvernatore di Istanbul da ieri, İmamoğlu hà dettu: "Ci sò riunioni in l'AFAD. Vogliu annunzià in anticipu chì informeremu u publicu à u più altu livellu dopu à queste riunioni è tutte e riunioni successive, è chì cooperaremu cù a sucietà per mezu di ciò chì diceremu è seguità ".

"VIENI, STABILIMU UN CONSIGLIU DI TERMOMOTU DI MARMARA""

Dicendu: "U terrimotu di Kahramanmaraş hà purtatu tutti i guvernanti di stu paese à un incrociu, duverebbe purtalli à un crucivia", İmamoğlu hà dettu, "Ora agiremu inseme o chiunque ùn coopera micca in a preparazione per u terrimotu lascià u so terrimotu. sedi è torna in casa soia. Avemu da esse assai veloci, assai chjaru, assai determinati è piglià l'azzione tutti inseme. Nimu pò tollerà parolle viote. S'è dicu sta parolla viota, vale ancu per mè. Hè ancu validu per a persona chì hè in l'uffiziu di u paese. tempu; Hè u tempu di suluzioni cuncrete, pruposte cuncrete è azzioni cuncrete ». İmamoğlu hà listatu e pruposte di suluzione in questu cuntestu cusì:

"Venite, creemu un 'Consigliu di u Terramotu di Marmara' per preparà Istanbul è tutta a regione di Marmara per un terremotu. Oghje, ripetu a chjama ch'e aghju fattu à u nostru guvernu dapoi anni: Pianificàmu una furmazione inseme cù i ministeri, i guvernatori, l'IMM, i cumune di distrittu, i gruppi prufessiunali di settori cunnessi, ONG è università. Demu l'autonomia necessaria è e cundizioni di travagliu adattate à stu cunsigliu rispittatu è putente, chì serà furmatu da u cunsensu di u guvernu è di tutti i guverni lucali in a regione di Marmara. Ch'elli preparanu una strada per noi cù una mente cumuna. Da l'ingegneria à a pianificazione, da a logistica à a strategia sanitaria, da ciò chì ci vole à fà in u duminiu suciale à a dimensione amministrativu-ghjuridicu, u travagliu da fà à tutti i livelli deve esse definitu cù una dimarchja scientifica. Determinemu quale istituzione pigliarà a carica à quale livellu è eseguisce un prucessu veloce. Cuminciamu a mubilizazione di u terrimotu di Istanbul è Marmara cù passi scientifichi, pianificati è determinati. IMM hè pronta à cumpiendu tutte e so funzioni in una tale urganizazione. Perchè questu hè u modu più currettu è più sanu ".

"REVISIONEremu u nostru bilanciu"

Enfatizendu chì, cum'è IMM, ùn aspettanu micca e cundizioni ideali per piglià l'azzione, İmamoğlu hà dettu: "Cù u 'Piano d'Azione è Risposta à u Terremotu' avemu preparatu inseme cù l'esperti, portamu a nostra preparazione per u terrimotu à un stadiu più avanzatu cum'è d'oghje. In cunfurmità cù stu pianu d'azzione, riviseremu u nostru budgetu, cumpresa a preparazione di disastru. Quantu pudemu aumentà, l'allogheremu per u terrimotu, basta chì e nostre spese essenziali sò messe da parte. In i prossimi 3 mesi, aghjunghje 30 parchi di terremoti più à u nostru populu, in quale i bisogni critichi cum'è l'energia, l'acqua, l'abri è i rifiuti sò pronti. Avemu da assicurà chì a risposta à u disastru hè efficace cù e nostre attività di rinfurzà nantu à e rotte di evacuazione. Pruponemu studii legislativu in parechji spazii. Avemu travagliatu annantu à u rinnuvamentu di u "Regolamentu di Zonificazione di Istanbul" per circa 1,5 anni. Temi cum'è a piazza di cuntenituri di terremoti nantu à pacchi di certe dimensioni, limitazione di i sopraghjetti, incuragisce l'usu di sistemi isolanti di terremoti in l'edificazioni, l'occupazione di i tetti per scopi di trasfurmazioni cum'è sezioni indipendenti, fà preparazioni d'infrastruttura di priorità di disastru in spazii aperti è spazii verdi. un rolu impurtante in a preparazione di Istanbul per i disastri.

"RIFIZEremu u costu"

Enfatizendu chì presentanu u travagliu di revisione di u Regolamentu di Zonificazione di Istanbul à l'Assemblea IMM da questu mese, İmamoğlu hà dettu: "À questu puntu, un tema impurtante hè l'implementazione di u sughjettu di l'ispezione di l'edificazioni in certi periodi dopu à u stabilimentu- U permessu di usu di custruzzione hè datu u più prestu pussibule. Questu deve esse inclusu in a legislazione di zoning. Avemu fattu a currispundenza necessaria cù tutti i nostri cumune di distrittu è li invitamu à creà un pianu d'azzione cumuna. Se ogni intervenzione hè fatta dopu un edifiziu licenziatu, abitatu, hè un crimine è ùn permetteremu micca stu crimine cù a nostra rispunsabilità publica. Avemu principiatu i nostri travaglii di rinfurzà cù a pruposta di regulamentu chì avemu prisentatu à l'Assemblea. Stabbiliemu u sistema "Istanbul Getting Stronger". Cù stu sistema, parteremu da l'edifizii chì anu dumandatu à scanning veloce è ricivutu pruposte di rinforzu è retrofit à u costu. Preparemu un regulamentu separatu nantu à u rinfurzamentu parziale è cumpletu. In questu regulamentu, descriveremu u prucessu di custruzzione è i mudelli di finanziamentu per l'edificazioni chì saranu in u scopu di retrofitting, basatu nantu à i risultati di l'analisi di l'edifiziu risicatu è l'escane rapidu di edifiziu. Aumenteremu a scansione rapida ".

"NUMERO DI APPLICAZIONI À U SISTEMA DI SCANSIONE VELOCE SUPERA 110 MIL"

İmamoğlu hà dettu chì u numeru di applicazioni à u sistema di scansione rapida dopu à u terremotu di Kahramanmaras hà superatu i 110 mila, "Avemu fattu un protokollu chì procederemu cù e camere prufessiunali è attori pertinenti per agisce rapidamente è sparghje stu travagliu. Per sparghje in più stu prucessu, suggerimu chì u travagliu legislativu sia realizatu da l'amministrazione cintrali. Avemu bisognu urgente di travaglià inseme nantu à edifizii senza licenza è disabitati. In cunfurmità cù l'approcciu di e pulitiche holisticu di l'abitazione, in marzu, ponemu a fundazione per a custruzzione di 5.000 10 unità di alloghju suciali in affittu è alloghju suciali assequible in i zoni induve u prughjettu è u prucessu di licenze sò stati finiti in marzu. À u mediu termine, avemu da principià u prucessu di custruzzione di 2.450 mila più case. Pianificamu tutti i ditagli cum'è u cisterna d'acqua, a fossa settica, u pannellu solare, l'armadiu di l'attrezzi è l'equipaggiu, l'area di raccolta di rifiuti, l'area di stallazione di tenda in i spazii di assemblea è i spazii di rifugiu tempuranee. Avemu determinatu i nostri centri logistichi è determinatu i nostri bisogni. Aumenteremu l'area di 2,2 ettari determinata da AFAD, chì Istanbul hà attualmente, à 7.850 ettari aumentendu XNUMX volte ".

"Prepararemu ZONE DI RIFUGGI TEMPORANEI PER 4,5 MILIONI DI CITTADINI"

İmamoğlu hà dettu chì preparanu rapidamente e zone di alloghju temporaneu per 4,5 milioni di citadini da i lati europei è anatoliani, "Zone di assemblea, spazii di alloghju temporaneu è corridori di evacuazione di 1u gradu seranu inclusi in i piani di zonificazione. I cambiamenti di u pianu è e mudificazioni di u pianu ùn saranu micca fatti in quantu à questi. U sustegnu di u guvernu cintrali è u sustegnu finanziariu hè necessariu per u sviluppu è l'accelerazione di i travaglii di infrastruttura. Esigemu insistentemente questu. In l'ultimu terrimotu, avemu vistu l'impurtanza di a mancanza di illuminazione in casu di disastru. Avemu principiatu u prughjettu elettricu. Realizzeremu prughjetti di lampi di strada alimentati da u sole nantu à e arterie principali passu à passu. Realizzeremu i nostri prughjetti per a creazione di stazioni di basa mobile in edifici publichi è navi, è a preparazione di unità di carica in i spazii di assemblea per ùn interrompe a cumunicazione è per evità a mancanza di energia elettrica. In quantu à l'alerta precoce, sviluppemu u nostru sistema di avvisu precoce basatu in fibra ottica di 50 chilometri. Grazie à i 5.000 sensori in questa linea è l'intelligenza artificiale da sviluppà, maximizeremu a nostra preparazione è a risposta per u terrimotu ".

"A FORMAZIONE DI VOLUNTARI DI DISASTER SERA DATA À E PERSONE CHE FARERANU SOLDAT MILITARI"

Nutendu chì anu iniziatu un prughjettu per creà squadre di ricerca è salvezza efficaci in ogni quartiere di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Furneremu furmazioni in u Dipartimentu di Pompieri di Istanbul sottu a coordinazione di e municipalità di distrittu è furnisce l'equipaggiu necessariu à e persone furmate. Cù u prutucolu chì faremu cù l'urganisazioni prufessiunali, furmà 5 mila persone prufessiunali è li rendemu pronti in tutti i quartieri cù u so equipamentu pertinenti. Ciò chì faremu ci permetterà di abbandunà una tappa assai impurtante in a preparazione di u terrimotu d'Istanbul, ma sfurtunatamenti, ùn serà micca abbastanza per cambià questu ordine chì produce "edifizii putriti". Per quessa, ci sò passi vitali da fà da u TGNA è u guvernu cintrali. Hè imperativu chì parechje istituzioni esse preparatu in questu sensu, è chì un travagliu rapidu è efficace deve esse realizatu nantu à l'arrangiamentu è a furmazione di vuluntarii in parechje cità micca solu in Istanbul, ma ancu in a regione vicina. Per esempiu; Vogliu annunzià quì chì hè un passu impurtante, ancu s'è solu a furmazione di vuluntarii di disastru hè datu à e persone chì anu fattu u so serviziu militare di 1 mese in un ambiente induve u dirittu à u serviziu militare hè statu intensamente annunziatu è stabilitu pocu tempu. Vogliu ricurdà à tutti chì se pudemu include micca solu u nostru Mehmetçi chì hà fattu u so serviziu militare, ma ancu u 1 per centu di i nostri centinaie di millaie di persone chì anu ricevutu furmazione di vuluntarii di disastru ancu in un periodu di 30 mesi in stu prucessu, 40 per centu di elli sò un grande successu in tuttu u paese ".

"AVERIAmu CONSIDERATE OGNI PROPOSTA DI AMENDA DI ZONING COME NOME PER U NOSTRE FUTURU"

Dicendu: "In questu prucessu, hè una necessità di promulgà una lege speciale per Istanbul", İmamoğlu hà dettu, "Ma duvemu caccià l'amnistie di zonificazione per tuttu u paese da a nostra vita per sempre, per ùn vultà mai più. Da avà, duvemu vede ogni pruposta di amnistia di zoning in stu paese cum'è un tradimentu per u nostru avvene. Inoltre, duvemu fà un regulamentu custituziunale in quantu à a pruibizione di amnistia di zoning. Dicendu, "Avemu da rinnuvà cumplettamente u sistema di ispezione di l'edifiziu è di cuntrattura", İmamoğlu hà dettu:

"L'attività d'ispezione deve esse offerta cum'è un serviziu publicu cù una struttura chì include forti guverni lucali è camere prufessiunali. Duvemu fà un arrangiamentu chì permetterà à ogni membru di a sucietà di vede u certificatu di sicurezza di u terrimotu di tutti l'edifizii da e municipalità, sia cum'è dati aperti nantu à u bastimentu è in l'ambiente digitale. Prima di tuttu, partendu da edifizii senza licenza, deve esse ubligatoriu per ottene una licenza per l'edifizii per esse rinfurzati o demoliti è ricustruiti in 6 mesi. In 1 annu, a custruzzione per rinfurzà o ricustruisce deve esse cuminciatu. Ancu s'ellu hè statu dichjaratu in i piani di zoning cum'è "zona di assemblea è zona di parcu urbanu, zona di salute, zona di furmazione, stazione di focu", un "Programma di Espropriazione d'Emergenza" deve esse implementatu per i lochi induve ci sò edifici. Avà, a casa per esse custruita in ogni metru quadru di Istanbul deve avè un scopu per chì Istanbul sia preparatu per un terremotu. Se un approcciu olisticu ùn hè micca pigliatu da a produzzione di l'abitazione suciale à l'abitazioni assequible, da l'usu di case viote per affittu pulitiche, Istanbul ùn pò micca diventà resistenti à i terremoti in ogni modu. Avemu studii cuncreti è suggerimenti nantu à tutti sti prublemi. Oghje, ci sò 25 liggi attuali è 11 regulamenti in quantu à i reguli di zoning in u nostru paese. È 19 diverse istituzioni sò autorizate in pratica. Ancu evitendu sta cunfusione, i prucessi ponu esse accelerati ".

"Avemu TESTIMONIANU CHE A POLITIKA CEDDE PERDIDA CONTRE A SOCIETÀ"

"U disastru devastante chì avemu passatu hà dimustratu chì l'amministrazione statale è a pulitica anu bisognu di un cambiamentu fundamentale", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Avemu aduttatu un intesu statale chì hà l'iniziativa di piglià azzione immediata in crisi, hè rispunsevule per i so citadini cù a trasparenza à ogni passu, hà rinfurzatu i guverni lucali, è hà una cultura participativa di cuuperazione, ci vole à implementà subitu. Mentre a sucità mette tutti i so prublemi da parte è dimustrava una forte sulidarità cù u disastru, tutta a pulitica cù u so guvernu è l'uppusizione ùn pudia micca dà l'apparenza di "compacting in i tempi difficili". Sfortunatamente, avemu vistu chì a pulitica hè cascata assai daretu à a sucetà. Per quessa, avemu bisognu di fà u nostru megliu per assicurà chì a pulitica turca hè veramente pluralista. Perchè l'avvicinamentu di u terrimotu di Marmara ùn minaccia solu Istanbul o a Regione di Marmara. Minaccia ancu Turchia è u so avvene, l'ecunumia è u locu in u mondu. Ùn ci scurdemu micca chì u periculu chì si avvicina hè un disastru chì minacciarà a nostra sicurezza naziunale.

"Avemu bisognu di custruì una nova cooperazione di u guvernu cintrali-guvernu lucale-società civile"

"Avemu bisognu di custruisce una nova cooperazione di u guvernu cintrali, u guvernu lucale è a sucetà civile per sopravvive à u terrimotu d'Istanbul senza esse distruttu o succumbe à u terrimotu. Per questu, avemu bisognu di stabilisce una nova pulitica, un sistema vigoru è frescu. Questu hè avà una necessità vitale ", hà dettu İmamoğlu è hà listatu i prublemi chì anu da esse risolti inseme cum'è seguente:

"Istituzione di u Cunsigliu di u Terremotu di Marmara. Supportu per a rivisione di u bilanciu di u terrimotu IMM. Fà studii legislativi per fà resistenti à u terrimotu di Istanbul. Cullaburazione è sustegnu finanziariu cù u guvernu cintrali per a regulazione legale nantu à u rinfurzamentu strutturale. A diffusione di u metudu di screening rapidu da a legislazione. Regolamenti legali è amministrativi riguardanti l'usu di u prugramma di case viote. Cuurdinazione cù l'amministrazione cintrali per u sviluppu di l'infrastrutture fisiche cumplettamente attrezzate di l'assemblea post-terrimotu è di e zoni di refuggiu pruvisoriu. U travagliu cù attori pertinenti per rende tutti i sistemi infrastrutturali di Istanbul cum'è a cumunicazione, l'electricità è l'energia resistenti à i terremoti. Studiu di dirittu specificu à Istanbul.

"HÈ UNA CHIAMATA INCONDICIONALE PER A COOPERAZIONE"

Ripetendu a so chjama à a mobilizazione per tutte e persone, istituzioni è urganisazioni pertinenti, İmamoğlu hà dettu:

"Hè una chjama incondizionata à a cooperazione. Hè una chjama à tutti i nostri ministeri, da u Ministeru di a Difesa Naziunale à u Ministeru di l'Interior, da u Ministeru di l'Urbanizazione à u Ministeru di i Trasporti. Hè una chjama in particulare à tutti i guverni lucali in Marmara, i nostri 39 municipalità di distrettu, amministrazioni civili è militari, e nostre camere prufessiunali, urganisazioni cummerciale è tutte e istituzioni è cumpagnie pertinenti di tutte e dimensioni. In fatti, avemu dumandatu a mubilizazione parechje volte da quandu avemu ghjuntu à u putere per a preparazione di u terrimotu è fà di Istanbul una cità resistente à i terrimoti. Invitemu quelli chì ùn sò micca ammissibili à st'invitu à a mubilizazione, una volta è una volta. U terrimotu di Kahramanmaraş duveria esse una tappa per tutti noi senza eccezzioni. Ùn pudemu più trascuratà e nostre rispunsabilità in questu sensu. Se facemu, sta volta u fattura serà assai più altu. Avà avemu da abbandunà u vechju stile di pulitica. Invece di trasfurmà l'edificazioni in situ è ​​furnisce è rinfurzà l'abitazione sicura per u nostru populu, e parolle chì traslaraghju milioni di case in novi spazii, quasi cum'è s'ellu si movenu case, arruvinaranu sta cità. Hè impussibile di fà affari senza parlà à i citadini è à sente a voce di a scienza è u sensu cumunu.

« CAMBIEMU INSIEME QUEST ORDINE CHE NI PIGLIA A NOSA VITA »

Dicendu: "Rinuncemu à i metudi di fait accompli è parlemu cum'è promesse elettorali, senza cullaburazione cù i guverni lucali", İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cù queste parolle:

"A data d'oghje, simu determinati è valenti per trasfurmà Istanbul in una cità resistente à i terrimoti. Ùn pudemu micca piantà più. Tutti sapemu chì; Se Istanbul si ferma, Turchia si ferma. Se Istanbul si ferma, Turchia cascarà in ghjinochji. Per noi, questu hè un principiu. Per questu scopu, andemu in u campu d'oghje. Dopu à 15 ghjorni, cuminciamu à riceve applicazioni di rinforzu. Ghjovi, entremu in u quartieru è cuntinuemu a nostra demolizione. Ci scuntremu di novu in April è spartemu i dettagli di u nostru pianu d'azzione di disastru cun voi. Ancu s'ellu ùn avemu micca assistitu à e nostre riunioni, avemu assistitu à e riunioni di tutte e nostre istituzioni cun piena motivazione è continueremu à fà. Cambiemu st'ordine, chì produce massacri lenti è insidiosi in e nostre cità è ci piglia a vita, inseme. Cuminciamu avà è trasfurmemu tutte e nostre cità in cità resistenti à i terremoti cù un pianu di 5 anni, un pianu di 10 è un pianu di 20 anni. Chì u nostru destinu ùn sia micca cum'è u destinu di l'altri civilisazioni chì si sò alzati in queste terre è sò stati distrutti da i terrimoti. Vogliu chì a mubilizazione chì avemu principiatu per fà sta cità antica chì campemu in una cità resistente à i terrimoti portà boni risultati per a ghjente di Istanbul, è aghju prisintatu i mo rispetti ".