Dispositivi di Ascolta Illegale Sequestrati in Operazione in Istanbul

Dispositivi di tracciamentu di fughe sequestrati in operazione in Istanbul
Dispositivi di Ascolta Illegale Sequestrati in Operazione in Istanbul

In l'operazione realizata in Istanbul da e squadre di l'Assistenza Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, merci di contrabbanda di 6 milioni 30 mila lire turche, chì ùn sò micca state dichjarate o pruvatu à esse purtate in u paese illegale dichjarà diversamente da ciò chì deve esse. incapputu.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in l'analisi realizate da a Branca di Operazioni di a Direzzione Generale di l'Infurzazione Doganale, 8 cuntenituri cummirciati in nome di una sucietà importatrice chì opera in Istanbul sò stati cunsiderati risicatu in termini di contrabbando. Dopu, a squadra di l'operazione apposta da Ankara hà pigliatu l'azzione è hè stata trasferita à u portu in coordinazione cù e squadre di l'Assistenza Doganale in Istanbul.

Dopu avè ghjuntu à l'Area Doganale di Haydarpaşa, induve sò state eseguite e prucedure di registrazione doganale, 8 cuntenituri chì eranu cunsiderati suspetti sò stati identificati da e squadre è inspeccionati in dettaglio. E merchenzie in u containeru sò state esaminate passu à passu, è a qualità, u tipu, u numeru è u pesu di e merchenzie sò state determinate è misurate. In u risultatu di l'esaminazioni, hè statu determinatu chì ci sò parechje è sfarenti tippi di merchenzie chì sò state dichjarate in modu diversu è fora di a dichjarazione.

Trà l'articuli in questione, un totale di 90 mila apparecchi di illuminazione elettrica, rasoi, ghjoculi, termos, caricabatterie, cordoni di estensione, protettori di sovratensione, alloggiamenti di càmera, apparecchi d'ascoltu è cuffie, camera nascosta, dispositivo di tracciamentu, assemblea di altoparlanti, multimedia, It hè statu trovu chì ci era un prughjettore è una lampada di modulu led.

Un gran numaru di dispusitivi d'ascolta esterni, camere nascoste, etc., sò trà l'articuli. I dispositi di traccia sicreti sò stati sequestrati. Mentre chì e merchenzie di contrabande pigliate da e squadre sò state cunfiscate, hè statu determinatu chì u valore di e merchenzie era 6 milioni 30 mila Lire turche in i calculi.

L'inchiesta nantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Generale di l'Anatolia di Istanbul.