Supportu à i Dentisti Vittimi di u Terremotu da İZDO

SERDAR DEVRIM ERKMEN
Supportu à i Dentisti Vittimi di u Terremotu da İZDO

A Camera di Dentisti İzmir (İZDO) hà pigliatu l'azzione per i citadini chì sò stati affettati da u terrimotu di Kahramanmaraş, è ancu i dentisti chì travaglianu in quella regione.

U Sicritariu Generale di İZDO, Serdar Devrim Erkmen, hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià cum'è una camera da u primu ghjornu per guarì e ferite di u terrimotu chì hà affettatu 11 pruvince è hà causatu una grande perdita di vita è di pruprietà.

Erkmen hà dettu: "I dentisti chì sò membri di İZDO seranu vuluntarii per travaglià in e cliniche dentali mobili messe in serviziu da l'Associazione Dentisti Turchi in Maraş, Antakya è Adıyaman. I nostri medichi andaranu in a regione alternativamente è furnisce servizii di salute à i nostri citadini. Avemu ancu supportatu e cliniche dentali mobili cù l'equipaggiu dentale è u hardware.

Cum'è membri İZDO, avemu ancu offertu rifuggiu è opportunità di travagliu à e vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in İzmir.

Dapoi u primu ghjornu di u terrimotu, avemu mobilizatu e nostre risorse per guarì e ferite ", disse.

FORNEMU SUPPORTU DI BORSE DI STUDIU À STUDENTI

U Sicritariu Generale Serdar Devrim Erkmen hà dettu chì anu ancu lanciatu una campagna di borsa di studiu per i studienti universitari chì studianu in facultà dentali in Izmir è affettati negativamente da u terrimotu.

Erkmen hà ancu infurmatu chì a Cummissione di Terremoti hè stata creata in a camera è hà cuntinuatu cusì:

"In u risultatu di e riunioni tenute cù u Branch Studente IZDO, i decani di e facultà dentali, i nostri cumitati di camera, i rapprisentanti di u distrittu è parechji di i nostri membri implicati in i studii, avemu decisu di ghjunghje à i studienti chì studianu in e facultà di odontoiatria, per verificà u so statutu è per determinà i so bisogni. Per questu scopu, avemu furmatu un gruppu di travagliu sottu u nome di "a cumissioni per aiutà i studienti in terremoti" in a nostra camera. Cum'è u primu compitu, avemu determinatu i studienti chì campanu in a zona di u terrimotu è studianu in a nostra cità per mezu di u travagliu di i studienti. Da i 140 studienti chì avemu cuntattatu, avemu identificatu 57 studienti chì sò stati trovati in bisognu dopu interviste dettagliate. Pudemu assicurà chì i nostri studienti entranu in marzu cù u sustegnu finanziariu da i so futuri culleghi. Avemu assicuratu a continuità di stu sustegnu registrendu cù a nostra cumissioni è i cuncedenti chì l'aiutu di a borsa di studiu, chì hè determinatu in dui gradi diffirenti, cuntinueghja finu à l'ultimu annu di a vita scolastica di i nostri studienti. Cusì, l'educazione universitaria di i studienti chì e so famiglie anu patitu finanziariamente serà alleviata finanziariamente ".