Cungressu di l'Ecunumia di İzmir "Attellu di i zitelli" cunvucatu per a seconda volta

Cungressu di l'Ecunumia di Izmir Atelier di i zitelli convocatu per a seconda volta
Cungressu di l'Ecunumia di İzmir "Attellu di i zitelli" cunvucatu per a seconda volta

U secondu avvenimentu di l'Atelier di i zitelli, chì hè statu tenutu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'UNICEF, hè statu fattu in parte di u travagliu preparatoriu per u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu chì si terrà in Izmir u 15-21 di marzu. In a prima sessione, i zitelli trà l'età di 7-12 si sò riuniti, è in a seconda sessione, i zitelli trà l'età di 13-17 si scontranu.

EGİAD In a seconda sessione di l'Attellu di i zitelli tenuta in u Centru per l'Attività Suciali è Culturali (Sinagoga di u Portugallu), i zitelli trà l'età di 13-17 sò stati divisi in gruppi 5 è sviluppatu i so prughjetti.

I zitelli anu sviluppatu 5 prughjetti diffirenti

I zitelli trà l'età di 13-17 chì anu participatu à l'Attellu di i zitelli anu sperimentatu u cuncettu di "ecunumia" è a gestione di u budgetu cù diverse attività. I zitelli divisi in cinque gruppi diffirenti sviluppatu prughjetti nantu à e cità sicure, a participazione di i zitelli è di i ghjovani, a natura verde è pulita, i spazii speciali per i disabili è l'aiutu à e vittime di u terrimotu. Allora, i zitelli anu amparatu a gestione di u bilanciu investendu in i prughjetti chì vulianu cù i soldi di u ghjocu datu. I mudelli in quale i zitelli presentanu i so prughjetti seranu esposti à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu chì si terrà u 15-21 di marzu.

Un pianu d'azzione di 10 punti serà publicatu.

Duranti l'attellu, parechji temi cum'è a relazione di i guverni lucali cù i zitelli è i ghjovani, i diritti è a participazione di i ghjovani, u disignu umanu, i spazii di intervenzione è l'analisi sò stati discututi. Da l'idee spuntate à a fine di l'Attellu di i zitelli, chì hè statu cunvucatu per a seconda volta, serà trattu un pianu d'azzione di 10 punti. E discussioni è e decisioni prese in l'attellu seranu presentate à u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu è u attellu cuntribuisce à i risultati di u cungressu.

U prugramma di u Cungressu annunziatu

Hè statu annunziatu u prugramma di u Cungressu di l'Ecunumia di u Seculu Seculu, una iniziativa civica, trasparente è pienamente participativa. À a fine di u cungressu, i pruposti pulitichi chì formanu u novu seculu seranu spartuti cù tutta a Turchia.

U prugramma di u Cungressu di l'Ecunumia di u Secondu Seculu, chì durà sette ghjorni, include sessioni principali, riunioni di delegati, fori è attività artistiche. U cungressu principale riunisce scentifichi rispettati è esperti di Turchia è di u mondu. Quasi 70 parlanti farà parechje presentazioni complete. Nomi cum'è Vandana Shiva, Sir Bob Geldof, Michio Kaku è Andrew McAfee daranu discorsi nantu à custruisce u futuru.

I negoziati cumplessi nantu à e cunsequenze à longu andà di a devastazione causata da u terrimotu di u 6 di ferraghju 2023 sò stati inclusi in u prugramma di u cungressu. Sessioni nantu à parechji temi cum'è a creazione di cità chì sò cumpatibili cù a natura è resistenti à i disastri sò stati aghjuntu à u prugramma.

U secretariatu di u cungressu hè realizatu da l'Agenzia di Pianificazione di İzmir (İZPA) affiliata à a Municipalità Metropolitana di İzmir. U prugramma di u Cungressu di l'Ecunumia di u Seculu Seculu è tutte l'altri infurmazioni sò publicati in iktisatkongresi.org.