U teatru di a cità di İzmir piglia a scena per i parenti di i martiri è i veterani

I Teatri di a cità di Izmir sò stati eseguiti per i parenti di i martiri è i veterani
U teatru di a cità di İzmir piglia a scena per i parenti di i martiri è i veterani

I Teatri di a cità di İzmir mettenu in scena a dramma "U mo corpu umile" per i veterani è i parenti di i martiri in l'anniversariu di u 18 di marzu Çanakkale Victory and Martyr' Day.

I Teatri di a Città Metropolitana di İzmir (İzBBŞT) anu accoltu veterani è parenti di martiri in una proiezione speciale urganizata in l'anniversariu di u 18 March Çanakkale Victory and Martyrs' Day. In a proiezione teatrale tenuta in cuuperazione cù i Teatri di a Città è a Direzzione di i Parenti di i Martiri è i Veterani di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a dramma documentale "My Disgraceful Body", chì hà cuminciatu à esse messa in scena apposta per u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir da a cità. occupazione nemica, hè stata messa in scena. I burocrati di a Municipalità Metropolitana di İzmir, i membri di l'associazioni di martiri è di veterani anu assistitu à a proiezione di teatru in İzBBŞT İsmet İnönü Stage. Prima di u ghjocu, IzBBŞT Fundatore General Art Director Yücel Erten è u Direttore Musicale di u ghjocu Cem İdiz sò stati presentati fiori in nome di l'associazioni.

Dopu à u dramma, chì era a scena di mumenti emotivi, u spettaculu di l'attori di u Teatru di a cità hè statu applauditu.