L'atleta di scherma Lina Elmiladi da Izmir ùn pò micca avè abbastanza successu

L'atleta di scherma di Izmir Lina Elmiladi ùn pò micca avè abbastanza successu
L'atleta di scherma Lina Elmiladi da Izmir ùn pò micca avè abbastanza successu

Lina Elmiladi, scherma di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, hà guadagnatu medaglie in trè campionati internaziunali in l'ultimi quattru mesi.

Lina Elmiladi, l'atleta di scherma di 17 anni di a Municipalità Metropolitana di Izmir, ùn pò micca abbastanza di successu. U ghjovanu schermatore hà participatu à u Torneo di Spada di u Circuitu Europeu Junior EFC tenutu in Istanbul in nuvembre 2022, u Torneo di Circuitu Europeu Junior U2023 tenutu in Romania in ghjennaghju 17, è a Copa Mondiale di Spada di Ghjuventù Femminile tenuta in Batumi, Georgia u mese passatu. una medaglia di bronzu.

Dichjarà chì u so scopu hè di ottene una medaglia in i Campionati Europei è Munniali in a classificazione di i ghjovani, u ghjovanu atleta hà dettu: "Pigliu u Campionu Europeu è Mundiale, u Terzu Locu Olimpicu ucrainu Olha Hennadiyivna Harlan per esempiu. Sò motivatu da fighjendu i so video prima di andà à i cuncorsi ". Dichjarà chì l'esgrima l'hà aiutatu assai in a motivazione è a gestione di u stress, Lila Elmiladi hà dettu: "Aghju amparatu a pianificazione di u tempu è a cuncentrazione grazia à l'esgrima. U potenziale in mè hè statu revelatu. Pensu chì l'esgrima hè un sportu chì include tutte e difficultà di a vita. Ti fa maturà più veloce, soprattuttu quandu si principia à una età precoce ". Nutendu chì u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà atleti assai speciali in ogni ramu, u schermu naziunale hà dettu: "Semu unu di i più grandi club in u nostru paese in quantu à u numeru di atleti è rami. Avemu atleti assai successu in l'arena internaziunale. U nostru graficu di successu cresce ogni annu. Ancu s'ellu ùn avemu micca un anticu sfondate di scherma, avemu ottenutu un successu significativu in questu ramu in pocu tempu è purteremu u restu ".