6 milioni di pasti sò stati serviti à e vittime di u terremotu dapoi u 23 di ferraghju in Kahramanmaraş

Dapoi u ferraghju, milioni di cibo sò stati serviti à e vittime di u terremotu in Kahramanmaras
6 milioni di pasti sò stati serviti à e vittime di u terremotu dapoi u 23 di ferraghju in Kahramanmaraş

U guvernatore di Samsun Zülkif Dağlı, chì hè statu numinatu da u Ministeru di l'Interior per esse rispunsevuli di i servizii nutrizionali in a regione dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaraş, hà dettu chì e ferite di u terrimotu cuntinueghjanu à guarì cù a sulidarità di u statu è a nazione.

Dichjarà chì i servizii nutrizionali per e vittime di disastru dopu à i dui terremoti centrati in Kahramanmaraş sò stati cuntinuati meticulosamente sottu a coordinazione di AFAD in a cità, Dağlı hà dettu: "Da u primu ghjornu, avemu furnitu pane, aiutu alimentariu è trè pasti caldi à i nostri. citadini, cuminciendu cù a zuppa calda. A nostra Mezzaluna Rossa hà 80 cucine di zuppa è punti di cucina. "Cucinemu è distribuemu cibo in più di 230 punti cù i servizii alimentari furniti da e nostre organizzazioni non governative, municipalità, direzzione di l'Educazione Naziunale di Distrettu è scole". disse.

Dağlı hà dichjaratu chì u pane hè fattu in forni mobili mobili appartenenti à a Mezzaluna Rossa Turca, à a Municipalità Metropolitana di Kahramanmaraş, à u Comandamentu Generale di a Gendarmeria è à u Comandamentu di e Forze Terrestri, è chì oghje, più di 350 mila pani sò pruduciuti ogni ghjornu. "Avemu furnitu 3 milioni di pasti, 23 pasti à ghjornu, à i nostri citadini. "Questu hè un numeru veramente grande." Dağlı hà nutatu chì i pasti caldi sò furniti à 700 mila persone ogni ghjornu.

Dağlı hà dichjaratu ch'elli sò obligati di distribuisce i posti di manghjà in tutte l'arterie è e regioni.

"Avemu cità di tenda, zoni di tenda trà i quartieri, zoni in giardini di scola induve i nostri citadini si riuniscenu è si rifugianu. In tutti questi, distribuemu pasti caldi à i nostri citadini cumpletamente è à u stessu tempu. "Stu serviziu cuntinueghja senza interruzzione". Dağlı hà dettu chì stu serviziu cuntinueghja finu à chì a vita diventa normale.

L'ingegneri alimentari cuntinueghjanu l'ispezioni alimentari

Dağlı hà spiegatu chì anu ancu distribuitu cibo seccu è materiale d'igiene à e vittime di u terrimotu, è hà dichjaratu chì a nutrizione è l'alimentazione sò un affari strategicu è impurtante. Indittendu chì questi anu ancu esse inspeccionati in questu sensu, Dağlı hà dettu: "Avemu 13 squadre per questu. Avemu inspezioni alimentari realizate in u centru è i distretti da i nostri ingegneri alimentari cù i so veiculi. "Avemu ancu assicuratu chì l'igiene è a salute sò cunsiderate". disse. Dağlı hà dichjaratu chì u flussu di materiali à a regione era assai altu in i primi ghjorni di u terrimotu è chì questi materiali d'aiutu sò stati distribuiti in una manera pianificata senza causà rifiuti.

Dağlı hà dichjaratu chì a Mezzaluna Rossa Turca hà furnitu servizii di nutrizione in Kahramanmaraş cù 224 persone, 721 vuluntarii è 249 veiculi, è chì più di 350 mila pani sò stati consegnati à e vittime di u terrimotu ogni ghjornu in a regione, è ancu 2 milioni 579 mila 808 razioni alimentari. 1 million 471 mil 897 bowls di zuppa è 841 mil boxes 576. Hà dichjaratu chì a bevanda hè stata distribuita.