Operazione di Sigaretta Elettronica à a Porta Doganale Kapıkule

Operazione di Cigarette Elettroniche à a Porta Doganale di Kapikule
Operazione di Sigaretta Elettronica à a Porta Doganale Kapıkule

In l'operazione realizata da e squadre di u Ministeru di u Cummerciu di l'Infurzazione Doganale in un camion chì hè ghjuntu à a Porta Doganale di Kapıkule per entre in Turchia, sigarette elettroniche di contrabbanda è pezzi per un valore di 48 milioni di TL sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, in u risultatu di i studii di intelligenza realizati da e squadre di l'Assistenza Doganale, u camionu chì hè ghjuntu à l'Area Doganale di Kapıkule per entre in Turchia hè statu tracciatu è mandatu per scanning di raghji X. Qualchì tempu dopu à a spedizione, i squadre, chì anu nutatu a manuvra di u veiculu per entra in u dormitoriu direttamente invece di entre in a linea di raghji X, intervenenu in u veiculu. U veiculu hè statu purtatu à u dispusitivu di raghji x cù accumpagna.

Hè statu determinatu chì ci sò stati densità sospette in a carica in l'imaghjini di scansione di u camion, chì hè statu dichjaratu chì portava merchenzie di carta roll. Dopu, u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca, induve hè statu sottumessu à una ricerca detallata.

In u risultatu di u cuntrollu, 110 sigarette elettroniche, 640 teste di sigarette elettroniche, 5 liquidi di sigarette elettroniche è 600 schermi di telefuni mobili sò stati sequestrati, oculati trà a carica legale in u veiculu. Hè statu determinatu chì e merchenzie di contrabande catturate da e squadre di cunservazione valenu 2 milioni 900 mila lire.

In u risultatu di l'operazione riescita realizata da e squadre di l'Assistenza Doganale, l'entrata di grande quantità di merci di contrabbanda in Turchia hè stata impedita è un colpu maiò hè statu fattu à i contrabandisti di tabacco è di prudutti di tabacco.

Mentre chì e merchenzie di contrabande sequestrate sò state cunfiscate da e squadre di l'Uffiziu Doganale, l'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore di Edirne.