L'antica stazione di gendarmeria di Kemer si trasforma in una "casa di cultura etnografica"

A Casa di Cultura Etnografica hè stabilita in Kemer
A Casa di Cultura Etnografica hè stabilita in Kemer

I travaglii sò cuminciati à a Casa di Cultura Etnografica di a Municipalità di Kemer, chì serà a prima casa di cultura etnografica in Kemer, chì hè trà e destinazioni turistiche più impurtanti in Turchia.

Dopu à i passi pigliati per trasfurmà l'antica stazione di gendarmeria di Kemer in Liman Street in a Casa di Cultura Etnografica, u travagliu hà cuminciatu à u prughjettu sopra citatu.

In Kemer Municipality Ethnography Culture House, chì hè stata cuminciata à esse custruita per prutege è rivitalizza u patrimoniu cumunu di Kemer, artefatti cum'è articuli di casa, arnesi agriculi, ogetti appartenenti à a vita antica è vechji ritratti utilizati da e persone in a regione Kemer. sarà mostratu.

U sindaco di Kemer, Necati Topaloğlu, hà dettu chì a Casa di Cultura Etnografica di Kemer serà custruita in cunfurmità cù l'architettura di e vecchie case di Antalya.

U sindaco Topaloğlu, chì hà dettu chì i travaglii cuminciati dopu à l'offerta per a Casa di Cultura Etnografica, hà dettu: "Vulemu priservà è mantene u patrimoniu cumunu di Kemer vivu. Per anni, un museu hè statu pensatu per esse custruitu in Kemer, ma ùn hè mai statu custruitu. Hè u nostru privilegiu di custruisce una casa di cultura etnografica per a prima volta in Kemer ". disse.

U sindaco Topaloğlu hà dettu chì a Casa di Cultura Etnografica di Kemer farà una grande cuntribuzione à u turismu di Kemer è hà dettu: "Credemu chì a Casa di Cultura Etnografica serà trà e destinazioni frequenti di parechji invitati lucali è stranieri chì venenu in u nostru distrittu. Ci saranu oggetti è articuli chì descrizanu l'antica occupazione di Kemer. Ci saranu ancu artefatti inestimabili. U nostru storicu lucale, u Signore Ramazan Kar, hà assai artefatti di u patrimoniu di Kemer. Exhibiremu queste opere in a nostra casa di cultura cù u sustegnu di Ramazan Kar. Vogliu ringrazià Ramazan Kar per u so sustegnu una volta di più. Spergu chì questu locu aghjunghjera un grande valore à Kemer ". disse.

Hè statu amparatu chì i vechji campioni di censu di u periodu ottomanu è u decretu emanatu da Mustafa Kemal Atatürk in 1932-1933 in quantu à a regione Kemer seranu ancu esposti in a Casa di Cultura Etnografica.