L'Aviò di Combattimentu Naziunale farà u so primu volu in 2025

L'Aviazione Naziunale di Combattimentu farà u so primu volu in questu annu
L'Aviò di Combattimentu Naziunale farà u so primu volu in 2025

U presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà fattu dichjarazioni annantu à i prughjetti di l'industria di difesa in u prugramma Weekend cù Hakan Çelik. In questu cuntestu, Demir hà dettu chì a prima data di volu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale serà in 2025. Demir hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "Faremu u primu volu in 2025. Demu una data dopu, ma esse preparatu per sorprese. A consegnamu à a nostra Forza Aerea in 2030 ".

İsmail Demir hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"A funzione di invisibilità hè una tecnulugia. Hè avanzatu passu à passu. Avemu più o menu chjappu cù certe tecnulugia in certi piani. Sta funzione sarà megliu cum'è u travagliu cuntinueghja. Tramindui i sistemi elettronichi, a cibersegurità è i sistemi intelligenti seranu in temi cum'è l'intelligenza artificiale. Serà cumplettamente intelligente, per dì cusì. U mutivu perchè dicemu a generazione 4.5 hè duvuta à u mutore. Avemu aduprà u mutore F110. Ùn hè micca un mutore sviluppatu per a 5a generazione ".

Quandu u mutore domesticu hè fattu, pudemu chjamà a 5a generazione è ancu fora. Dighjà avà, i cuncetti di a 5a è a 6a generazione sò un pocu cunfusi. Quandu si tratta di a 6a generazione, ciò chì vulemu quì hè cumplettamente elettronicu, l'amichi dicenu ancu chì pudemu fà senza esse umani, un passu più avanti ".

L'Aviazione Naziunale di Combattimentu avia lasciatu l'hangar pocu tempu.

Sviluppatu da Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ), l'Aviazione Naziunale di Combattimentu hà lasciatu u hangar prima di u 18 di marzu, in cunfurmità cù u prugramma di u prugramma. Annunziandu u sviluppu nantu à u so contu Twitter ufficiale, u presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"In memoria di i nostri martiri! Avemu dettu chì avemu da piglià u nostru Aviò Naziunale di Combattimentu fora di l'hangar u 18 di marzu. U nostru aviò hè nantu à a pista oghje ! U nostru presidente Mr. Sottu a dirigenza di Recep Tayyip Erdogan, spergu chì assisteremu à l'aumentu di a nostra casa celu ".

National Combat Aircraft hè vicinu à a fine

Temel Kotil, Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca (TUSAŞ), hà fattu una dichjarazione à A Haber. In questu cuntestu, Kotil hà dichjaratu ch'elli eranu pronti per a surtita di l'Aviò Naziunale di Combattimentu da l'hangar u 18 di marzu di u 2023 è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Avemu una prumessa di caccià ellu da l'hangar u 18 di marzu. Di sicuru, ùn avemu micca bisognu di aspittà u 18 di marzu. Avemu amparatu assai. Avemu ricuperatu. Ogni volta chì i nostri anziani volenu fà una ceremonia, avemu da finisce i nostri preparativi. Un travagliu chì pare assai difficiule à u principiu diventa più faciule cum'è avanza. Avemu amparatu chì ".

"MMU hà cuminciatu cù 60 persone. Attualmente, TUSAŞ hà più di 1300 ingegneri. Se includemu e nostre altre cumpagnie, 2000 persone serve. Avemu avutu un tempu assai difficiule in u disignu, ma a pruduzzione avanzava assai rapidamente. Questu hè u risultatu di TAI chì hà travagliatu per Airbus è Boeing in l'ultimi anni ".

source: Difesa Turca