L'insomnia aumenta l'epilettiche

L'insomnia aumenta l'attaccu di epilessia
L'insomnia aumenta l'epilettiche

Medicana Health Group Specialista in Neurologia Dr. Yaşar Alpaslan hà dettu chì l'insomnia aumenta a freccia di cunvulsioni in i malati di epilessia. Dr. Yaşar Alpaslan hà dichjaratu chì l'epilessia hè cunnisciuta cum'è epilessia trà e persone è hà dettu: "L'epilessia hè una malatia neurologica cumuna in u nostru paese è in u mondu. In a definizione classica; Sintomi anormali motori, sensoriali, autonomi, psichichi è spirituali è attività limitati à un periudu di tempu, accumpagnati o micca accumpagnati da a cuscenza deteriorata per via di scarichi elettrici anormali di u cervellu. Quandu l'epilessia hè mintuvata, ùn si vede micca un mudellu di convulsioni unicu in i pazienti ". disse.

Nutendu chì ogni paziente presenta una stampa clinica diversa, Alparslan hà dettu:

"In più; A causa sottostante hè diversa per ogni paziente. Quandu sti cundizioni sò cunsiderate, u cursu generale è l'effetti di i pazienti in quantu à l'attività di a vita di ogni ghjornu varianu assai trà i casi. Unu di i fatturi più impurtanti in cunsiderà durante u trattamentu di un paziente epiletticu hè a freccia di cunvulsioni è u tipu di cunvulsioni. A freccia di seizure, chì hè ancu un determinante di successu in u trattamentu, determina a qualità di a vita di ogni ghjornu di i pazienti in una grande misura. Un paziente chì hà cunvulsioni menu di una volta à l'annu serà menu affettatu, mentre chì i cunvulsioni frequenti seranu più restrittivi in ​​u paci.

Enfatizendu i prublemi chì i malati di epilessia devenu attentu à a so vita di ogni ghjornu, Alpaslan hà dettu: "In generale, i malati di l'epilessia anu da prestà una attenzione particulare in a so vita di ogni ghjornu; Ancu s'ellu varieghja da u paziente à u paziente, ci sò alcune situazioni chì raportemu à tutti i pazienti. U primu di questi sò mudelli di sonnu. L'insomnia aumenta a freccia di cunvulsioni in a maiò parte di i casi. I Pacienti deve esse ricurdatu di prestà una attenzione particulari à sta situazione. In i pazienti chì travaglianu in turni, pò esse pussibule di riorganizà e so ore di travagliu. L'usu di droghe à a dosa è u tempu cunsigliatu hè un altru fattore impurtante. usatu e frasi.

Dichjarà chì e forme di droga à longa durata ponu aumentà u cumplimentu di trattamentu in i pazienti chì piglianu più di una droga, Alparslan hà dettu: "Siccomu a maiò parte di i pazienti piglianu droghe per un bellu pezzu o ancu per a vita, questu pò causà difficultà di cumplimentu. Siccomu l'infezzione hè una di e cundizzioni più cumuni chì aumentanu i seizures, i pazienti anu da esse prutetti quant'è pussibule da i focu di infezzione di a gripe, in particulare in l'invernu. In i malati cù infezioni frequenti di u trattu urinariu, a cundizione sottostante deve esse investigata ". disse.

Dichjarà chì e situazioni chì deterioranu u sistema immune deve esse evitata, Alparslan hà dettu: "U stress eccessivu è à longu andà, l'usu di l'alcohol sò altre cundizioni chì provocanu convulsioni. I studii anu dimustratu chì i pazienti cun epilessia anu aumentatu l'ansietà, chì chjamemu ansietà, è depressione. Questi disordini mentali senza trattamentu pò purtà à difficultà per affruntà u stress è l'aumentu di l'usu di sustanza in i pazienti. A mancanza di attività fisica hè una altra cundizione riportata. L'evitazione di l'attività fisica è a vita sedentaria anu effetti negativi nantu à u sviluppu di l'ipertensione, a diabetes è e malatie cardiache, è ancu ghjucà un rolu negativu in u sviluppu di depressione è ansietà.

"Ancu s'è u sequestro hè sottu cuntrullatu, l'attenzione deve esse pagata"

Alparslan, chì hà dichjaratu chì a cura deve esse presa quandu i convulsioni sò sottu cuntrullati, hà dettu: "Tuttavia, ancu s'è i convulsioni sò sottu cuntrullati, una attenzione particulari deve esse pagata per via di u risicu di i pazienti chì si mettenu in strada è guidanu è avè un accidentu. à un sequestro mentre conduce. U travagliu in altezza richiede riurganisazioni occupazionali, postu chì pruvucarà gravi accidenti in u casu di i travagliadori in occupazioni induve sò usati strumenti di taglio è piercing. disse.

Enfatizendu chì hè cunsigliatu di ùn fà nutà solu, Alparslan hà dettu: "Ùn hè micca cunsigliatu per tutti i pazienti cun epilessia di fà pugilatu, karate, immersione, parachuting solu, scalata in muntagna senza supervisione. In ogni casu, cum'è diciatu prima, i benefici di l'attività fisica sò ben cunnisciuti in questa malatia. Hè ricumandemu soprattuttu chì i pazienti preferiscenu altre attività chì ùn sò micca obiettivi per e so prestazioni corporali, tratti di personalità è interessi.