Cunvucatu u Cunsigliu di Coordinazione Logistica

Cunvucatu u Cunsigliu di Coordinazione Logistica
Cunvucatu u Cunsigliu di Coordinazione Logistica

U Cunsigliu di Coordinazione Logistica si riunì sottu a presidenza di Enver İskurt, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture. Vice Ministru di Tesoru è Finanze Yunus Elitaş, Direttore Generale di Ferrovie Turchi di Statu (TCDD) Hasan Pezük, Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture Yalçın Eyigün, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Ufuk Yalçın, Interni, Affari Esteri, Ambiente, Industria è Cumerciu è u Cambiamentu Climaticu. Ufficiale di i ministeri anu assistitu. U sviluppu di u settore logisticu è l'impurtanza di u trasportu ferroviariu in a catena logistica sò stati enfatizzati in a riunione, chì era ancu assistita da rapprisentanti di i guverni lucali è l'urganisazioni non governamentali.

U Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Enver İskurt, chì hà presidutu a riunione, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di i trasporti è in particulare l'investimenti ferroviari in a crescita di Turchia.

U direttore generale di TCDD, Hasan Pezük, hà datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in cunfurmità cù u "2053 Pianu Maestru di Trasportu è Logistica", chì hè stata determinata da piglià in contu a situazione geografica di u nostru paese in u mondu. "In a catena logistica è di trasportu chì abbraccia una larga geografia, u nostru paese hè ancu in corridori impurtanti". Hasan Pezük, chì hà dettu, hà sottolineatu chì cù e strategie ghjuste, l'impurtanza di u nostru paese in u trasportu ferroviariu hè gradualmente crescente. Fornendu infurmazioni nantu à a rete ferroviaria esistente, Hasan Pezük hà dettu: "Tutte e nostre linee principali convenzionali esistenti sò state mudernizate è rinnuvate. Realizzemu parechje attività per ghjunghje à l'ugettivi determinati in u trasportu di merci. Speremu, puderemu vede i risultati di sti attività à cortu, mediu è longu termine. I nostri spedizioni domestiche è internaziunali cuntinueghjanu cun un momentu sempre crescente. Cunnettemu i porti, l'OIZ è i centri logistichi cù e linee di junction. Vulemu aumentà u funziunamentu di u trenu di bloccu in u prossimu periodu cunnessendu e linee di junction à grandi fabbriche è centri di produzzione. Hè previstu di aumentà u numeru di 12 centri logistichi esistenti à 26 per fà u nostru paese a basa logistica di a regione. Circa u 13 per centu di u nostru trasportu tutale hè fattu da centri logistichi ". disse.

Enfatizendu l'impurtanza di pianificà i centri logistichi in e regioni giuste cù e capacità giuste, Pezük hà dettu: "Avemu elaboratu e nostre carte stradali ottenendu serviziu da TÜBİTAK - TÜSSIDE per a gestione di centri logistichi cù i mudelli operativi ghjusta. I studii è i piani sò stati allinati cù u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica di u nostru Ministeru. A maiò parte di i nostri novi prughjetti ferroviari sò cuncepiti cù una vitezza di 200 km, induve u trasportu di passageri è di merci serà realizatu inseme, è i travaglii di custruzzione sò realizati in cunseguenza. In cunsiderà i prughjetti ferroviari finiti, in corso è pianificati, l'acquistu lucali è naziunali di locomotive è vagoni da esse aduprati in u trasportu di merci hè coordinatu cù a Direzzione Generale di TÜRASAŞ. E-5000 Locomotive Elettriche sò previste per esse messu in opera à a fine di questu annu. In quantu à a sustenibilità, attachemu una grande impurtanza à a produzzione di locomotive è vagoni naziunali naziunali. hà utilizatu e so dichjarazioni.